پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

زبان تهدید،زیبنده " اتاق فکر رامسر " نیست

سید کمال سیدی / حاشیه های پر رنگتر از متن و البته تلخ و تاسف آور نشست اخیر  کانون همکاری های مردمی   موسوم به " اتاق فکر رامسر " انحراف بزرگی بود در مسیر پیش روی آنانی که با انگیزه " مشورت دادن " نه "فشار آوردن "  به دنبال بنیان نهادن چنین اتاقی بودند .

گرچه شیخ اصلاحات به عنوان یکی از بانیان این اتاق در آخرین  مطلب خود در وبلاگ" شول " با قبول برخی نارسایی ها  و تبری جستن از  برخی اظهارات ،درصدد جبران وکاهش سیل انتقادات بر آمد اما واقعیت اینکه بکارگیری زبان تهدید یا تکلیف  و حتی عباراتی زشت و سخیف از سوی تعدادی ازحاضرین در این جلسه ، نسبت به برخی منتخبین شورای چهارم ، شانیت و کارکرد چنین اتاقی را در حد " گروه فشار " تنزل داد.

اینکه شهردار بماند یا نه  ، تصمیم با شوراست و در این راه شایسته است " متولیان اتاق فکر" اجازه ندهند که " برخی از افراد خاص این اتاق یا بستگان آنان " که در شرایط فعلی صاحب موقعیت جدیدی شده ، به خاطر حفظ منافع فردی و حتی تقویت  موقعیت اقتصادی خود زبان به تهدید گشایند و اتاق فکر را به ابزار و اهرم فشاری جهت نیل به اهداف سود جویانه خود تبدیل نمایند.

در خصوص " اتاق فکر"  که با توجه به ترکیب فعلی آن  می تواند به " اتاق همفکران " تغییر نام دهد! نکته های قابل تامل دیگری نیز می توان بیان نمود که فعلاًبه همین مقدار بسنده می کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1392/05/06 ساعت 12:26 ب.ظ

خدمت همه کسانی ازتشکیل اتاق فکر ناراحتند.
چرا شما ناراحتید؟! یه جمعی اومدندوهمدیگه رو بدلایل مختلف(سیاس-فرهنگی-اجتماعی -اقتصادی-ورزشی .....)قبول دارندویا میشناسندوخواستند دور هم باشندوبرای رامسرکاریا فکری بکنند.چه اشکالی داره؟ آها...ازشما دعوت نکردند! ازشما نظرنخ واستند! به شما برخورد!!!!!!!!!!
مشکلی نیست شما که این جمع رو قبول ندارید پس بهتره برید یه حمع باصفایی مثل این درست کنید وبرای رامسرآنجوری که خودتان میخوایید فکر کنید.مگرکسی جلوی شمارو میگیره؟؟
یا کسی به شما کاری داره!؟
شما شام ندهید؟؟؟؟؟
شما دررستوران خلج برنامه ریزی نکنید؟؟؟؟
وشما............!!!!!!!!!!!
عزیزمن این جمع فقط وفقط برای رامسروهمفکری جمعی دوستداررامسر تشکیل شد.خوب مسلما"بعضی ها خوششان نمی آید!
این جمع رو تعطیل کنیم ودور هم ننشینندچه میشود!!
میشه سی سال گذشته هرکی امددرشهرما مسولیتی گرفت جولانی دادوکارهای بی هوده کرد ورفت هزینه اش ماند برای ما
نباید کسی اعتراضی بکنه! کسی جلویشان بایستد وفکری بکند.
این اتاق فکر قرار نیست کاراجرایی انجام بده !یا به کسی فشاری بیاره فقط پیشنهاد ومشاوره میده شخص مقابل سبک وسنگین میکنه ومختار است انجام بده یا نه!!!!
پس بیایید برای رامسر قشنگ ترفکر کنیم وپیشنهادهم برای بهتر شدن بدیم سنگ انداختند جلوی پای دیگران کارسختی نیست سنگی رو ازجلوی پای دیگران گرفتند سخت است !!!!!!!!! مثبت بیاندیشم.

مهدی 1392/04/31 ساعت 02:45 ق.ظ

واقعا از تلاش های شما آقای سیدی متشکرم که با دغدغه های جدی خود همیشه اعلام نموده اید در پی دفاع از حق مردم هستید
نگاهت ،قلمت و قدمت در پی احقاق حق مردم بود
پیروز باشید و آینده کشورمان متعلق به جوانانی مثل شماست

رامسری منصف 1392/04/31 ساعت 01:51 ق.ظ

اقای سید کمال
بعد از اشاره شما به اینکه شیخ صفر نارسایی هارا قبول کرده ، به وب شول رفتم ودیدم که انصافا ایشان پاسخ مناسبی داده که این نشان از انتقادپذیری و نصیحت پذیری وی است. اما اقای وکیل شما خودت را ارزیابی کردی که تا به امروز فقط مخالف بودی و همواره خود را تافته جدا بافته از شوراو شهرداری میدانستی و فقط زمانی که کار خراب میشد فریاد وا مصیبتا سر میدادی؟کمی هم شما نصیحت پذیر باش و به اشتباهاتت اذعان کن> شهردار میاوری بعد درگیر میشوی سرمایه گذار می اوری بعد زمینش میزنی . همش مخالف مخالف، تو خودت تا حاله برای این مردم چه کردی؟ امروز از عدم هماهنگی شهردار با شورا و تخلفاتش دم میزنی تا حالا چه میکردی ؟ همین چند روز که وقت داری چرا کاری نمیکنی؟ معلوم است میمانی تا شورای جدید بیاید و با شهردار مشکل پیدا کند و تو فریاد بزنی نگفته بودم.یا از فردای رفتنت از شورا هر روز بنشینی و در وبت از مظلومیت رامسر بنویسی. خدا عاقبتت را بخیر کند؟؟؟؟

همه 1392/04/30 ساعت 10:42 ب.ظ

این اتاق فکر یا رینگ بوکس؟

سعید افتخاری 1392/04/30 ساعت 01:01 ب.ظ

مطلب جالبی بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.