پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در انتخابات 24 خرداد امسال بیش از 430 نیروی نظارتی بکارگیری شد

رئیس نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای  میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر عباس آباد در شهرستان رامسر:

در انتخابات 24 خرداد امسال بیش از 430 نیروی نظارتی بکارگیری شد

رئیس نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای  میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان رامسر در گفتگویی اظهار داشت:در انتخابات اخیر 430 نیروی نظارتی در بیش از 107 شعبه در شهرستان رامسر بکارگرفته شد

علی اکبر الهی گفت:شورای نگهبان نقش کلیدی و اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد به گونه ای که بارها و بارها ،امام خمینی (ره)به پشتیبانی از این نهاد مقدس تاکید داشته اند و مقام معظم رهبری نیز در حمایت و تقویت جایگاه قانونی این نهاد مقدس پافشاری کرده اند.

الهی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی از دو رکن مشروعیت و مقبولیت تشکیل شده است که بر اساس وظیفه ذاتی ،شورای نگهبان حافظ و پاسدار این دو رکن اساسی نظام است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای مجلس در شهرستان رامسر ادامه داد:با توجه به اینکه نظام های سیاسی دنیا برای حفاظت از قانون اساسی خود تشکیلات مشابهی نظیر دادگاه قانون اساسی و... پیش بینی کرده اند ،این شورا نیز نقش همانند دارد و در برابر آن موضع گیری های منفی وجود داشته و دارد زیرا این شورا چون سدی در برابر انحرافات ایستادگی کرده و می کند.

الهی اظهار داشت:شورای نگهبان دارای سه وظیفه ، نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی ،تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و همه پرسی می باشد که بر اساس وظیفه سوم ،دفتر نظارت شهرستان رامسر وظیفه خطیر نظارت بر انتخابات را بر عهده گرفت .

وی با اشاره به اینکه سنگین ترین انتخابات بعد از انقلاب اسلامی،انتخابات اخیر بوده است گفت:در 24 خرداد امسال سه انتخابات ریاست جمهوری ،میاندوره ای مجلس و شوراهای شهر و روستا در شهرستان برگزار شد که برگزاری آنها بسیار سنگین و دشورا بوده است.

الهی در پایان گفت:در انتخابات اخیر با بکارگیری 430 نیروی نظارتی در بیش از 107 شعبه با تسلط کامل و همدلی و همراهی سایر عوامل دست اندر کار، انتخابات با موفقیت برگزار شد

نظرات 1 + ارسال نظر
سیتی شهر 1392/04/29 ساعت 08:50 ق.ظ

خدا قوت حاج آقا الهی ودیگر عزیزان مخصوصا داریوش جان عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.