پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یادآوری شعارهای قبل از انتخابات اعضای منتخب انتخابات 92

" به هیچ وجه شخصی که در محیط شهرداری کار نکرده و سابقه کار در شهرداری نداشته باشد نباید به عنوان شهردار انتخاب شود و رئیس اداره تعاون خوب، رئیس اداره راه خوب و ... لزوماً یک شهردار خوب نیست و این شخص(شهردار منتخب) نباید پس از 2 سال تجربه کردن بعداً متوجه شود که در شهرداری باید چه کاری انجام دهد ."

یکی از استراتژی های «پژواک رامسر » بعد از انتخابات 24 خرداد 92 بررسی میزان عملیاتی شدن شعارهای نامزدهایی است که امروز به عنوان منتخب مردم معرفی شدند.

در این خصوص همگی می دانیم که مطالبی که به صورت رپرتاژ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد ،رسانه حق دخل و تصرف ندارد و فقط می تواند آنرا منعکس نماید.

مصاحبه ذیل یکی از گزارشاتی است که توسط پژواک رامسر تهیه شد که بعدا  قسمتهای عمده آن حذف شد و به صورت گزارش رپرتاژی در ماهنامه ساحل دریا منتشر شد.

در این برهه که جناب مهندس مجید درجانی به عنوان منتخب مردم در شورای شهر دوره چهارم شهر رامسر انتخاب شد لازم می دانیم که گزارش خام وی بدون دخل و تصرف رپرتاژی آن  را در معرض مطالعه عموم قرار دهیم و شعارهای قبل از 24 خرداد 92 وی را با بیان بعد از انتخابش مقایسه نماییم.

انشالله در آینده به بررسی شعارهای دیگر اعضای منتخبین خواهیم پرداخت.

 

 

 

مهندس مجید درجانی :

با قلم و بیان معجزه آسای خود به جنگ هزینه های 200 میلیونی برخی از نامزدها خواهم رفت.

بهار 92، همراه است با یکی از بزرگترین رخدادهای کشور، در عرصه اجرایی و مدیریتی ، و آن توأم شدن انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورای شهر است خصوصا در حوزه تنکابن ،رامسر و عباس آباد که میاندوره ای مجلس نیز به همراه آنها انجام می شود، که به واسطه ی آن بسیاری از معادلات و تناسبات سیاسی به طور مجدد باز آرایی می شود؛ تناسباتی که بدون شک بر زندگی مردم، معیشت آنها، فرهنگ شهری و ... تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 رخدادی که به واسطه ی آن اهرم های قدرت و یا به عبارتی ابزارهای خدمت در دست کسانی قرار خواهند گرفت که از اقبال بیشتری در میان مردم برخوردار باشند.

اما آنچه در اینجا مدنظر است  تمرکز بر قسمت دوم این رخداد، یعنی انتخابات شورای اسلامی شهر.

تا چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی فرصت کمی باقیست و این روزها، صحبت در بین افکار عمومی بیشتر در حول انتخاب شورای شهر و انتخاب بهترین گزینه این دوره ی یعنی انتخاب اصلح دغدغه ای است برای شهروندانی که تمایل دارند تا سکان مدیریت شهری را در دوره چهارم به افراد کاردان، نخبه، متعهد و دارای علم و دانش بسپارند .

 انتخاب یک فرد مدبر و آشنا به مدیریت شهری می تواند خیال مردم را در 4 سال آینده در خصوص مدیریت شهری، انتخاب شهردار و ... راحت نماید .

در این خصوص با مجید درجانی، یکی از نامزدهای شورای شهر رامسر به گفتگو نشستیم . وی که دوره کارشناسی عمران را در دانشگاه چالوس به پایان رسانده است در این گفتگو اظهار داشت : من هدفم از نامزدی شورای شهر این است که احساس کردم قدرت دانش مهندسی شهر بسیار کم است و اگر بدون حضور مهندسین شورای اسلامی دوره چهام شهر رامسر انتخاب صورت گیرد مورد تمسخر افراد خبره حتی در استان قرار می گیرد و چون رشته تحصیلی ام مرتبط با مدیریت شهری است واقعاً برای نامزدی انتخابات شورای شهر احساس تکلیف کردم .

مهندس درجانی افزود:شورا وظیفه بررسی مشکلات شهری یک شهر را دارد . شورا موظف است با بررسی مشکلات و دریافت نظرات افراد خبره شهرسازی، راهکارهای اصولی و اجرائی را برای این کار را دیکته کند .

مهندس درجانی که مدیر موفق پروژه های عمرانی بزرگ در شهرستان رامسر و عضو انجمن سخنرانان حرفه ای ایران نیز است با اشاره به اینکه شعارهایی که برخی از اعضای شورای شهر در حیطه فرودگاه، کنار گذر و ... برای شهر رامسر سر می دهند در حیطه اختیارات شورا نیست افزود : اولین وظیفه یک شورا، انتخاب شهردار است و شهردار منتخب شورای دوره چهارم شورای شهر باید تعهد اخلاقی داشته باشد .

 وی در توضیح این مطلب گفت: سلامت یک شهردار باید بر اساس  گذشته و سابقه این شهردار ( اصل و نسب او )، و عملکرد مثبت او باشد زیرا شورا فرصت کافی ندارد تا یک شهردار منتخب را از نظر پاک دستی و ... تحت کنترل داشته باشد .

مهندس درجانی که خود نویسنده بیش از صد مقاله انرژی مثبت در روزنامه ها و مجلات موفق کشوری است ضمن اشاره به تعهد کاری یک شهردار خوب به عنوان دومین ویژگی وی گفت: یک شهردار خوب باید پس از تأیید صلاحیت اخلاقی دارای تعهد کاری باشد و بر دانش شهر سازی مسلط باشد .

مهندس درجانی تصریح کرد: به هیچ وجه شخصی که در محیط شهرداری کار نکرده و سابقه کار در شهرداری نداشته باشد نباید به عنوان شهردار انتخاب شود و رئیس اداره تعاون خوب، رئیس اداره راه خوب و ... لزوماً یک شهردار خوب نیست و این شخص(شهردار منتخب) نباید پس از 2 سال تجربه کردن بعداً متوجه شود که در شهرداری باید چه کاری انجام دهد .

مشاور عمرانی شرکت توسعه عمران شهرستان رامسر و مشاور عمرانی شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری جای آزمون و خطا نیست به ویژگی سوم یک شهردارخوب اشاره کرد و گفت: یک شهردار خوب باید از تمامی قابلیت های افراد برای استفاده از حل مشکلات شهر استفاده کند و در مجموع خود رای نباشد .

مهندس درجانی با اشاره به معضل ترافیک شهرستان رامسر که به عنوان یک شهر گردشگری معروف و مشهور است گفت: من 4 طرح ترافیکی برای حل مشکل ترافیکی شهر دارم که این طرح ها با مشورت اهالی فن و کارشناسان شهر سازی به دست آمده است و این طرحها نیازمند همکاری شهروندان رامسر و سرمایه گذاری دارد.

مدیر پروژه جواهر شهر رامسر و شهرک 460 واحدی اسکان زلزله زدهگان بم در خصوص باغ 30 هکتاری شهرستان رامسر نیز گفت: به شدت معتقدم در شهر رامسر، نخبگانی وجود دارند که از نظر دانش معماری و شهر سازی، نه تنها چیزی از نخبگان استان کم ندارند بلکه در سطح کشوری نیز صاحب نظر و دارای اندیشه هستند و می توان با برگزاری مسابقه ای در زمینه معماری و شهرسازی در خصوص باغ 30 هکتاری رامسر، آن را به یکی از ابتکارات زیبا سازی بدن و در میراث یونسکو ثبت جهانی کرد .

مدیر پروژه شهرک 200 واحدی افشین و شهرک 100 واحدی چکاوک کلاردشت ادامه داد:سوالی که در زمینه عمرانی ،در نزد همه مردم شهر وجود دارد ، عدم اجرای یکسان قوانین شهر سازی و طرح تفصیلی در کوچه ها و معابر مختلف در شهر رامسر است . به طوریکه در جائی می بینیم که در کنار آپارتمانی، مجوز ویلایی صادر می شود و بالعکس و مشکل دیگر وجود آپارتمانها با ارتفاع طبقات متفاوت در کنار یکدیگر است .

وی افزود : باید کمسیونی در شورا برای بررسی ساخت و سازهای متفاوتی که در شهر ایجاد می شود تشکیل شود و از همان ابتدای صدور پروانه از ساخت هر گونه ساخت و سازی که احساس می شود همخوانی با ساخت و سازهای مجاور ندارد جلوگیری شود .

مهندس درجانی با اشاره به روند سرمایه گذاری در شهر رامسر گفت: هر سرمایه گذاری که وارد شهر می شود باید کار گروهی برای جذب او و حمایت و ارائه پیشنهادات سازنده به وی تشکیل شود که متأسفانه هم اکنون این سازو کار وجود ندارد .

 وی گفت : خوشبختانه امسال بنابر گزارش روزنامه ایران حدود 4 میلیون مسافر در ایام نوروز وارد رامسر شدند و هیچ نهادی به آنها علاوه بر بروشورهای راهنما و مکان های تفریحی، بروشورهای فرصت سرمایه گذاری نداد و این برای شهر زیبای رامسر پسندیده نیست .

وی در خصوص اضافه شدن 2 نفر جدید به جمع اعضای شورا در دوره چهارم شورا گفت: این موضوع فرصتی است برای اسفاده از تمامی قابلیت ها و توانمندی ها و فرصت مشارکت بیشتر برای طیف های فکری شهر را فراهم خواهد کرد .

مهندس مجید درجانی در پایان گفت: بنده بدون هیچ گونه هزینه ای و تنها با قلم و بیان معجزه آسای خود به جنگ هزینه های 200 میلیونی برخی از نامزدها خواهم رفت .

) وعده ما 24 خرداد 92 )

موارد مرتبط:
با قلم ، بیان و صداقت با دیگر نامزدها به رقابت خواهم پرداخت

نظرات 20 + ارسال نظر
رامسر 1392/05/26 ساعت 11:18 ب.ظ

همیشه تو کشور ما افراد غیر متخصص و غیر مرتبط قبول مسپولیت می کنن و بعد از 1 تا 2 سال که تازه وارد باغ شدن و همه چیز اون سازمان یا اداره دستشون میاد از کار برکنار می شن و یه شخص بی تجربه جاشونو می گیره و شخص جدید یک سال بعد که با تجربه شد بازم عزل و نصب دیگه شروع میشه! و این سیکل سینوسی متناوب کاملا ادامه داره!!!!! و اینگونه همیشه مسپولین بی تجربه داریم!
کوزه گر تازه شده شهردار! تازه داره خروجی می ده ولی...

رامسر زاده 1392/05/17 ساعت 02:53 ب.ظ

جای خرسندیست که شورا عضوی از جامعه ی مهندسی را در خود جای داده

علیرضا حیدری 1392/05/11 ساعت 01:22 ق.ظ

آقای درجانی ترک زبان ها را فراموش نکنند.شما رای نفر دوم رو داشتید در بین آذریا

piale 1392/05/10 ساعت 05:00 ب.ظ

درجانیه نامبروان! از کوچیکی که با هم همبازی بودیم دوس داشتم یه روزی یکی از ماها که با سختی زندگیمون میگذشت به جایی برسه.از موفقیتت خوشحالم پسر

نارنجبنی 1392/05/10 ساعت 10:56 ق.ظ

ba darjani bade entekhabat ashna shodam va heyfam oomad ke chera besh ray nadadam

نصراله اکراسریان 1392/05/07 ساعت 01:50 ب.ظ

دقیقا این مطلبی که نوشتید صحیح هست.
شهردار یک شهر باید حداقل کارکردی بعنوان سابقه در مجموعه شهرداری داشته باشه.
چون تا به خودش بیاد چیزی حدود 1 سال زمان میبره تا از شرح وظایف واحدهای شهرداری اطلاع لازم و بایسته دستش بیاد.
اون موقع این زمان یکساله رو ضرب کنید در 4 سال بعبارتی 4 سال تو اون یکسال شهرداری درجا میزنه.

محسن پناهی 1392/05/03 ساعت 03:23 ب.ظ

دلسوز عزیز،مهندس درجانی هنوز سر رفتن یا نرفتن این شهردار و جایگزین ایشون به نتیجه نرسیدن.هیچ شخصی رو هم مد نظر ندارن و به سفارش کسی هم کاری ندارن،فقط و فقط نفع مردم رو ملاک قرار میدن.این شورا هنوز وقت داره تا با بررسی درست و تحلیل درست،بهترین تصمیم رو داشته باشه.
من بهتون اطمینان میدم کسی که با 1750000 کل کارای تبلیغاتیشو جمع کرده و وابسته به هیچ شخص و گروهی نبوده،الانم کاملا مستقل و بخاطر همون مردمی که بخاطر صداقت و عملکرد و سلامتش بهش رای دادن خودشو به هیچ قیمتی نمیفروشه.
البته با حمایت و کمک همه ی دوستان.

دلسوز 1392/05/03 ساعت 09:23 ق.ظ

مهندس عزیز: فقط اهل حرفهای قشنگ هستی ومرد عمل نیستی

محسن پناهی 1392/05/01 ساعت 02:13 ق.ظ

جناب بهرامی یک نظر محترمانه داشتم اما ثبت نکردید.چرا؟

سلام
من چیزی دریافت نکردم

م پور اصغریان 1392/04/30 ساعت 01:09 ب.ظ

مهندس لایک داری!

دلسوز 1392/04/29 ساعت 11:48 ب.ظ

اقای مهندس درجانی
اولا شنیده ها حاکیست که بدنبال شهردار بی تجربه و کار نکرده در شهرداری هستی دوما :نقل قول دیگر هم اینست که میخواهید شهردار فعلی را نگه دارید؟ من برای شما تعیین تکلیف نمیکنم اما یاداوری شعارهایتان خوب بود.

شهروند رامسری 1392/04/29 ساعت 11:26 ب.ظ

مهندس عزیز درحد واندازه خودت صحبت کن،وفقط شعارنده ،توکه یک روزدردستگاههای دولتی کاراجرایی نکردی،توکه تو هستی ،بالاترازتوهم رافیتله پیچ کردند.پس کاری راکه می شودبا7نفرانجام داد ،حرف ونویدش رابه مردم بده.به درود عزیزم.

[ بدون نام ] 1392/04/29 ساعت 09:32 ب.ظ

من "با" ایشان مصاحبه کردم نه از ایشان

[ بدون نام ] 1392/04/29 ساعت 03:41 ب.ظ

khodemoonim bedoone parti o pool o zad o band ray avordi.mobaraket baashe.

خاتمی 1392/04/29 ساعت 09:44 ق.ظ

مهندس چشم امید خیلی ها به شماست انسان دوس داشتنی سالم و خوشفکر

- 1392/04/29 ساعت 03:05 ق.ظ

وقتی وگ وچه بیه شورا وکه همینه ده
امه قسم حضرت عباس قبول باکونیم یا طلا دمه

ببری 1392/04/29 ساعت 02:39 ق.ظ

مجید درجانی یه دونه باشه

نظر شمشادی 1392/04/28 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام
شنیده ایم مدتی است در رامسر سارقین با حمله به خانم ها در خیابان و کوچه ها ، مبادرت به سرقت طلا از دست و انگشت آنان می نمایند . خواهشمند است در صورت صحت آن به نیروی محترم انتظامی و... بفرمایید پیگیری جدی انجام دهند چون خانم ها برای رفتن به مساجد به خصوص شب ها دلهره و ترس دارند . ممنون

محسن پناهی 1392/04/28 ساعت 01:57 ب.ظ

برادر خوبم آقای بهرامی که خیلی دوستم دارم،من که دروغ ندارم برادر! با استناد به مطلب خودت که مصاحبه هم کردی دارم میگم.رقم 100 میلیون گفته شده اما 200 نه! ارجاع میدم دوستان خوب رو و خودتون رو به مصاحبتون:

http://puzkhand.blogsky.com/1392/02/17/post-604/

محسن پناهی 1392/04/28 ساعت 12:43 ب.ظ

با سلام.بنده عضو ستاد ایشون بودم.ایشون هرگز حرف از 200 میلیون نزدن،تو آرشیوتون هم موجوده.ایشون گفتن هزینه های میلیونی.اگه اشتباه میکنم یا درسته صحبتم،خوشحال میشم پاسخ بدید.

من از ایشان مصاحبه کردم دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.