پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشاور رسانه ای فرماندار رامسر هم در خصوص جایگاه خبرنگاران دست به قلم شد

برای مطالعه ادامه مطلب را کلیک نمایید

  

عباس احمدی ماچیانی /خبرنگار : احتراما معروض می داردشهرستان رامسر با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و دارا بودن برخی از زیرساخت ها در طول سال میزبان همایش ها،سمینارها و رویدادهای خبری متنوع می باشد که در این میان نقش خبرنگاران پرتلاش و ساعی شهرستان در انعکاس خدمات و اخبار نقشی بی بدیل و شایسته تقدیر است.

تا پیش از این حضور خبرنگاران از مرکز استان و پایتخت  در سمینارهای ملی و استانی بدون در نظر گرفتن شان و کرامت خبرنگاران بومی همکاران را آزارده خاطر می ساخت که با پیگیری های فراوان و دستور استاندار این موضوع تا حدود زیادی مرتفع گردید.

اما این روزها نادیده انگاشتن شان و کرامت خبرنگاران در برخی از برنامه ها که با حضور مدیران کل صورت می گیرد، موضوعی است که اصحاب رسانه را غمگین ساخته است.

برگزاری آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بدون حضور خبرنگاران و عذر خواستن از تنها خبرنگار حاضر و همچنین ممانعت از ورود  یک خبرنگاردیگر در نشست مدیر کل محترم کمیته امداد امام (ره)نمونه های بارزی از این رویه ناپسند است.

نیک روشن است خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی و پل ارتباطی مردم و مسولان می باشندکه در تمامی صحنه ها حضوری پر رنگ داشته و تلاش های دلسوزانه ای مبذول می دارند.

خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان نمونه گردشگری رامسربه خاطر فضایی آرام و زیبا در زیباترین نقطه استان مازندران یعنی رامسر به خاطرجاذبه های کم نظیرو قرابت خیرکننده جنگل و دریاست و نقش خبرنگاران در معرفی هرچه بیشتر رامسر و ارتقای امنیت و آسایش عمومی نیز اثربخش و قابل توجه می باشد.

بدون تردید نگاه مسولان عالی و مدیران کل نسبت به عرصه خبر، نگاهی احترام آمیز با درک رسالت خبری است که باید این نگاه از صدر تا ذیل تسری بیابد.

درپایان از آن مقام مسول انتظار دارد ضمن دستور پیگیری موارد موجب تقویت بیش از پیش جایگاه  اصحاب خبر را فراهم آورند.

نظرات 5 + ارسال نظر
قنبری 1392/04/26 ساعت 02:18 ب.ظ

این تبلیغات چیست که در بخش نظرات می گدارید؟

مهدی 1392/04/26 ساعت 12:15 ب.ظ

یعنی چی مشاوررسانه ای فرماندار؟؟؟یعنی ایشان درامررسانه هابه فرماندارمشاوره میدهد وحقوق دریافت میکند؟؟!!!فرمانداری رامسرمگرروابط عمومی ندارد؟؟؟؟؟

دوست 1392/04/26 ساعت 08:39 ق.ظ

با سلام
در روزهای اخیر در شهرستان شاهد سرقتهای زیادی از طرف یکعده ارازل و اوباش بوده ایم و هتک حرمت به نوامیس مردم و سرقت جواهرات آنان در روز روشن و سرقت از منازل که باعث هدر رفت زخمت چند ساله مردم می شود. اما هیچ حرکت مثبته از نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان متاسفانه شاهد نبوده ایم تا بارقه ای از امید به امنیت در بین مردم زنده گردد در حالیکه وجود امنیت لازمه بقای یک جامعه می باشد. خواهشمند است شما خبرنگاران عزیز این بی محبتی ها از طرف مسئولین را نشانه کج فهمی آنها دانسته و وظیفه خطیر خود را در قبال اطلاع رسانی درست به انجام برسانید.
با تشکر

با سلام
متاسفانه نیروی انتظامی با خبرنگاران همکاری ندارد
سپاسگزارم

ملیجک دربار 1392/04/26 ساعت 02:23 ق.ظ

بسیار خوشمان امد
دستور می دهیم هواتونو داشته باشند
وزیر؟
.
.
.
بله قربان
ارتقاء درجه لطفا بفرمایید

فان پرس 1392/04/26 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.funpress.ir

عکس های الناز شاکردوست در بندر کنگان تیر 92
www.funpress.ir/47082

دو بازیگر زن مشهور در کنار شجریان+ عکس
www.funpress.ir/47076

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.