پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

صاحبان قدرت و ثروت عاملان ساخت وساز در سواحل شمالی کشور

دامادی گفت: افرادی که در حریم دریا ساخت وساز‌های غیرمجاز انجام می‌دهند یا متمولانی‌اند که توانایی مالی بالایی دارند یا افراد صاحب نفوذ هستند چرا که مردم عادی توانایی قرار گرفتن در مقابل قانون را ندارند.

  

محمد دامادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ تصریح کرد: برای جلوگیری از این ساخت و ساز‌ها قوانین محکمی وجود دارد اما مشکل در اجرا نشدن قوانین است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی٬ افزود: افرادی که در حریم دریا ساخت وساز‌های غیرمجاز انجام می‌دهند یا متمولانی‌اند که توانایی مالی بالایی دارند یا افراد صاحب نفوذ هستند چرا که مردم عادی توانایی قرار گرفتن در مقابل قانون را ندارند.

دامادی با تأکید بر اینکه  ساحل دریا متعلق به قشر خاصی نیست٬ ادامه داد: ساحل متعلق به عموم مردم است و همه باید بتوانند از آن استفاده کنند اما متأسفانه صاحبان قدرت و پول این عرصه را به عنوان محلی برای تاخت و تاز خود و بهره برداری شخصی تبدیل کرده‌اند.

وی در تشریح پیامد‌های منفی ساخت ‌وساز‌های انحصاری در سواحل شمالی کشور٬ تأکید کرد: آلودگی‌های زیست محیطی اکوسیستم خزر یکی از مهم‌ترین نتایج ساخت و ساز‌های بی‌رویه در سواحل دریای شمال کشور است که در کنار آن می‌توان به چهره نازیبای ساحل نیز به عنوان یکی دیگر از این پیامد‌های منفی اشاره داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ساخت وساز بی‌رویه در سواحل دریا را از جمله مشکلاتی خواند که سال‌ها وجود داشته و هیچ کس به آن توجه نمی‌کند٬ گفت: دولت آینده باید یکی از اولویت‌های اصلی خود را مقابله با پدیده ساخت وساز‌های بی‌رویه در سواحل دریا و دست‌های پشت پرده بروز چنین رفتارهای غیرقانونی قرار دهد.

عضو فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: یکی دیگر از معضلات جدی در برابر مقابله با ساخت وساز‌های بی‌رویه سواحل دریاها٬ وجود راه‌حل‌هایی برای دور زدن قانون است و در این رهگذر فردی که اقدام به ساخت وساز غیرمجاز در ساحل دریا کرده٬ می‌تواند با ارجاع پرونده خود به کمیسیون ماده ۹۹ دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در قالب پرداخت جریمه‌ای محدود٬ اقدام غیرقانونی خود را توجیه کند./

 

نظرات 4 + ارسال نظر
20 1392/04/25 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

بانی 1392/04/25 ساعت 12:45 ب.ظ

بهرامی عزیز سلام لطفا در خصوص قرارداد پلاژ شهرداری انتهای بیست متری نبش کوچه شرقی 26 که به نام دهکده صنایع دستی 30سال اجاره دادند و به قرار داد گلستان مشابهت دارد مطلب بزنید علت اینکه تاکنون کسی حرفی نزده چیه شورای سوم باید پاسخ بده

بهرامی عزیز :چند روز قبل شرکت تعونی کوثر رامسر عملکرد چند ماهه هییت مدیره منتخب سال 91را برای اعضا طی اطلاعیه ای اعلام کرده وبا وجود کمبود پرتفال ابگیری بیش از یک میلیارد تومان از بدهی سنواتی شرکت را پرداخت نمود ه اند که جای نقدیردارد . سوال این است سالهای گذشته درامد شرکت به کجا می رفت اگر معذوراتی
ندارید .گزارشی از آن شرکت برای اطلاع سهامداران تهیه نمایید
باتشکر

حسین 1392/04/24 ساعت 11:20 ق.ظ

بده طراحی کنه واسه تبلیغات
-------------------------------------
تابلو تبلیغات برگ سبز
از طراحی تا اجرا
بنر ، فلکس ،شبرنگ،پارچه نویسی،کلیشه،انواع پلاکارد و کلیه امور تبلیغاتی
کارت ویزیت،تابلو آژانسی،نئون،کلیشه،پلاک
ساخت تابلو LED
به مدیریت : امینی 09119914930
آدرس : رامسر – هریس - خیابان میرزاکوچکخان – بازار لیماک
------------------------------------------
استدیو فیلمبرداری مائده
عکسبرداری و فیلمبرداری از مجالس توسط آقا و خانم
همراه با آتلیه عکسبرداری
آموزش میکس و فتوشاپ
به مدیریت : عبدالله مرادی 09111961775 – 09118600277
آدرس : رامسر – هریس - خیابان میرزاکوچکخان – بازار لیماک
------------------------------------------
موبایل یاسر
خرید و فروش و تعمیر انواع گوشی ، سیم کارت و لوازم جانبی موبایل
به مدیریت یاسر شعبانی 09119914430
آدرس : رامسر – هریس - خیابان میرزاکوچکخان – بازار لیماک – جنب بانک صادرات
---------------------------------------
کاشی کاری ساختمان و منازل
اداری ، تجاری ، شخصی
مشاوره ، طراحی ، اجرا
در طرح های مختلف : آجر نما ، ساده ، لوزی و ...
با کادری مجرب در اسرع وقت و با قیمتی مناسب
با سرپرستی : ابراهیم قاسمی
09119929751
---------------------------------------

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.