پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

راننده ماشین حمل زباله شهرداری شهر رامسر ،حادثه آفرید

بر اساس اخبار واصله به پژواک رامسر،متاسفانه در نیمه شب گذشته ، بر اثر برخورد ماشین حمل زباله شهرداری شهر رامسر به کارگر این ماشین ،وی روانه بیمارستان شد.

این ماشین حمل زباله در برخورد به کارگر ماشین ،باعث شکستگی در دو قسمت پایش شد و هم اکنون این کارگر در بیمارستان بستری می باشد.

گفتنی است این دومین حادثه مشابه است که طی چند ماه اخیر در شهرداری شهر رامسر اتفاق افتاده است که لزوم نظارت جدی بر عملکرد راننده های شهرداری را می طلبد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 1392/04/16 ساعت 03:46 ب.ظ

خداراشکرکنیدکه آسیبهای وارده به این کارگرعزیزچندان جدی نیست.درکارخانه کمپوست رودسردست کارگرحین کاربادستگاه بخاطرعدم رعایت قوانین ایمنی محیط کارازسوی کارفرماازکتف جداشدوکسی پیگیرموضوع نیست .جالبه که بدانیدپیمانکارکمپوست رودسر"شرکت صنعت کودرودسر"است که باترک تشریفات قانونی وبدون داشتن رزومه قابل اتکاودربدو تاسیس موفق به اخذپیمانکاری کارخانه میشود وجالبتراینکه کارخانه کمپوست تنکابن هم باشرایطی مشابه بااین به پیمانکارآذری زبان واگذارشده است واعضای محترم شورای شهرتنکابن تابحال روزه سکوتشان رادراین مورد نشکستند!!!!!!!!
امیدوارم آن کارگرعزیزکه مصدوم شده وپایش ازدوناحیه آسیب دبده هرچه سریعتربهبود یابد.

سرباز رامسر 1392/04/16 ساعت 02:08 ب.ظ

خدا بهشون سلامتی بده.

[ بدون نام ] 1392/04/16 ساعت 11:18 ق.ظ

واقعا متشکر که اخبار رامسر رو به روز درج میکنید بقیه وبلاگها که سال به سال خبررسانی میکنند انشاالله هر چه سریعتر بهبودی در این کارگر شهرداری حاصل شود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.