پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مشایی نخواست تا استان شویم!

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن گفت: در خصوص تاسیس استان جدید، همواره نیازمند به همراهی دولتمردانی بوده ایم که از منطقه غرب مازندران مورد حمایت و رشد قرار گرفته اند ولی متاسفانه در دوره دهم، سیاست مدارانی که خواستگاه غرب استانی داشته اند، کمترین همیاری ممکنه را با مردم انجام داده اند.

 

 

حاج تقی پزشکی، رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن طی نشستی مطبوعاتی، ضمن اشاره به محرومیت منطقه غرب استان از امکانات ویژه رسانه‌ای و صدا و سیما و همچنین ضمن قدردانی از عملکرد اصحاب جراید و رسانه در موضع استانی شدن منطقه گفت: همواره عملکرد خوب مطبوعات در این زمینه، یک پشت گرمی مناسب برای مسئولین در جهت پیگیری این موضوع بوده است.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر  تنکابن افزود: در همین راستا اقداماتی صورت گرفته که از جمله‌ ی آن می توان به تهیه و تنظیم کتابچه‌ ی استان ساحلی اشاره داشت که در دستور کار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

پزشکی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌ های بومی موجود در دولت، متاسفانه تاکنون اصل استانی شدن محقق نشده که انتظار می‌ رفت در دوره دهم ریاست جمهوری، توجه ویژه‌ای به این موضوع صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تنکابن، عدم برخورداری سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد، از نمایندگی مجلس در نیم دوره جاری را از آفات تحقق این طرح خطاب کرد و گفت: بحمدالله دکتر احمدی، نماینده معین منطقه، پیگیری‌ هایی را در این خصوص داشته‌اند اما با این برخورداری می‌توانستیم بیشترین اثر ممکنه در مجلس را داشته باشیم.

وی در ادامه، ضمن یادآوری ۷ عضوی شدن دوره جدید شورا گفت: پزشکی به شخصه پیگیر مسئله استانی شدن منطقه خواهد بود و در دفاع از حقوق شهروندی تنکابنی‌ ها کوتاهی نخواهد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن گفت: در خصوص تاسیس استان جدید، همواره نیازمند به همراهی دولتمردانی بوده ایم که از منطقه غرب مازندران مورد حمایت و رشد قرار گرفته اند ولی متاسفانه در دوره دهم، سیاست مدارانی که خواستگاه غرب استانی داشته اند، کمترین همیاری ممکنه را با مردم انجام داده اند.

وی با مورد بررسی قرار دادن علل عدم همکاری مسئولین در این طرح گفت: تا مادامی که خواست و میل قلبی به انجام عملی در فرد وجود نداشته باشد، همواره تحقق آن امر نشدنی است.

در ادامه پزشکی، رحیم مشایی را رئیس جمهور در سایه خطاب کرد و افزود: این برای همه‌ ی ما مُبَرهَن است که کلیه امور دولت در اختیار شخص مشایی بوده ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای استانی شدن غرب مازندران از وی شاهد نبوده ایم.

تقی پزشکی ،شهروندان منطقه را داری فرهنگ والای اجتماعی برشمرد و گفت: مردم غرب استان مازندران در جریان تشکیل استان جدید هیچ موقع مانند سایر استان‌ های تازه تاسیس، متوسل به رفتارها و برخوردهای ناهنجار اجتماعی و خلاف قانون نخواهند شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن، ضمن بررسی مجدد و مرور جمعیت استان‌های تازه تاسیس قم، قزوین و . . . گفت: ایراد و طرح مسئله ی کمبود جمعیت بیشتر در حد یک بهانه تراشی بوده است. امروزه جمعیت منطقه‌ی غرب، از رویان تا رامسر، قریب به ۸۰۰ هزار نفر بوده که سوای جمعیت شناور و گردشگر، از مقدار سکنه استان‌ های مورد اشاره متجاوز می باشد.

تقی پزشکی با اشاره به برخورداری دولت دهم از نیروهای چالوس، رامسر و تنکابنی گفت: نیرویی که کیفیت و کارآیی لازمه را نداشته باشد، همان بهتر که نباشد؛ لااقل اهالی این آرامش خیال را خواهند داشت که کسی را در دولت نداشته اند./استان تنکابن

نظرات 8 + ارسال نظر
کامنت کپی شده 1392/04/15 ساعت 06:38 ب.ظ

چرا همیشه نگاه و نگرش ما باید از پائین به بالا باشه؟
چرا باید اول از دیگران توقع داشته باشیم که کاری برای ما کنند؟
اونها نقش خودشون رو بازی کردند و رفتند. / خوب یا بد
ما خودمان چه کار کردیم؟؟؟

از کسی نباید انتظاری داشت مگر اول از خودمان.
ما صرف به این که بگوییم آه یکی پیدا بشود و بیاید ما را نجات دهد که نیست برادر من.
ما خودمان باید دست به کار شویم. از پایه.
حالا دولت دهم هم که با تمام قوا و بازو های متشکله اش تمام شد، ولی نباید فراموش کنیم که رئیس دولت یازدهم را کسانی به تنکابن دعوت کرده اند که دغدغه اصلیشان استانی شدن است.
مثال همین آقای پزشکی که با ادغام قدرتش با دولت تدبیر و امید آقای روحانی، تبدیل به یک بولدزر قدرتمند بجهت هموار ساختن راه استانی شدن می شود.
البته اگر هنوز هم این اعتقاد را داشته باشند !

منتقد 1392/04/14 ساعت 03:32 ب.ظ

اقا تقی خون مردم تنکابن رو خوردین بس نیست

[ بدون نام ] 1392/04/13 ساعت 11:05 ب.ظ

قندی

[ بدون نام ] 1392/04/12 ساعت 02:34 ب.ظ

آقای پزشکی شما ابتدا درباره واگذاری بدون مناقصه کارخانه کمپوست تنکابن به پیمانکارتوضیح بده وبگو چطورممکنه چنین کارخانه ای با ترک تشریفات قانونی به آقای پایکاری واگذاربشه چرا به سئوالات مرتبط درباره این کارخانه پاسخ نمیدی؟

همشهری ساداتشهری 1392/04/12 ساعت 12:31 ب.ظ

با سلام
آقای بهرامی، می تونین اطلاعاتی در مورد اینکه چطور و در چه روزهایی میشه با نماینده جدید ملاقات داشت به دست بیارین و در وبلاگتون قرار بدین؟
با تشکر

سلام
نماینده جدید در حال راه اندازی دفتر در رامسر هستند
به محض مستقر شدن اطلاع رسانی می شود
سپاس

قندی 1392/04/11 ساعت 07:40 ب.ظ

توجه کردید که این تقی پزشکی چه سر گردی دارد! با این سر گرد می توان بسیاری از مشکلات مملکت را حل نمود

iهمشهری 1392/04/11 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
امیدوارم نوشته ها رو خونده باشی و همچنین امیدوارم فرض نکرده باشی که دروغه که ازشما ناامید میشم کلااااااااا!!!!!!

وب مانی 1392/04/11 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.