پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اولین پیروز انتخابات آیت ا... هاشمی است

رئیس ستاد دکتر روحانی در رامسر:

اولین پیروز انتخابات آیت ا... هاشمی است

حجت الاسلام صفر قاسمی در همایش حامیان دکتر حسن روحانی که عصر جمعه در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد گفت:اولین پیروز انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 1392 آیت ا... هاشمی است.

  

وی ضمن سپاسگزاری از رهبر انقلاب که رای مردم را حق الناس دانستند افزود :انشاا... حماسه سیاسی که با حضور مردم در انتخابات 24 خرداد تکمیل شد به حماسه اقتصادی نیز ختم شود.

حجت الاسلام قاسمی ضمن تشکر از دولت احمدی نژاد گفت:این دولت هم مانند دولتهای گذشته کارهای خوب و شایسته ای را انجام دادند و ما باید اکنون اشکالات موجود را برطرف کنیم .

رئیس ستاد دکتر روحانی در رامسر افزود:ستاد دکتر روحانی در رامسررا  در دقیقه 90 تشکیل دادیم و این جوانان و مردم بودند که از ما جلوتر بودند و تمام کارهای ستاد به صورت خود جوش و در فضایی دوستانه و صمیمی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه در کل شهرستان رامسر فقط یک ستاد برای دکتر روحانی وجود داشت ادامه داد:ما برای مکان ستاد 1 ریال نیز هزینه نکردیم و اخباری داریم که برخی از کاندیدای شورای شهر و میاندوره ای مجلس برای مکان ستاد رقم 3 الی 4 میلیون نیز هزینه صرف کردند در حالی که مکان ستاد دکتر روحانی در رامسر به صورت رایگان در اختیار ما قرار گرفت.

حجت الاسلام قاسمی اشاره کرد:یکی از کارهایی که اعتقاد داریم باید شفاف سازی صورت گیرد مسائل مالی است و در این خصوص کل هزینه ستاد دکتر روحانی در طول فعالیتش در حدود یک میلیون و 715 هزار و 367 تومان بوده است که از این میزان حتی 1 ریال نیز از استان تزریق نشد و همگی کمک مردمی بوده است.

وی گفت: پیروزی آقای روحانی پیروزی عقلانیت ، اعتدال  ،صداقت ،راستی و شفافیت بود.

رئیس ستاد دکتر روحانی در رامسر افزود:پیروزی روحانی ،پیروزی اسلام رحمانی بود چرا که از اسلام یک چهره خشن و وحشتناک ارائه داده بودند و اسلام رحمانی همان اسلامی است که رهبر معظم انقلاب می خواهد و در این خصوص شک و تردید نکنید.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه دولت روحانی ادامه دولت سازندگی و اصلاحات است اظهار داشت:پیروزی روحانی ،تحقق پیروزی اقتصادی در ادامه حماسه سیاسی است.

وی گفت:پیام انتخابات 24 خرداد 92 این است که دوره آقای هاشمی پایان نیافت و اصلاحات نمرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است اصلاحات زنده بماند نیازمند جریان اصولگرایی است افزود:پیام انتخابات این است که بپذیریم هیچ کسی شکست خورده نیست و همه پیروزند به شرطی که همه کمک کنند و رفاقت و همدلی را تقویت کنیم و دعواهای بی حاصل را کنار بگذاریم و پیام انتخابات که امید ،عقلانیت و اعتدال است را تقویت نماییم.

وی با تکذیب برخی شایعات که قرار است قلع و قمع نیرو صورت گیرد تصریح کرد:دکتر روحانی در جلسه مطبوعاتی خود گفته است که فقط کسانی که بدون بلیط سوار شدند باید برای تهیه بلیط بروند.

حجت الاسلام قاسمی  با اشاره به اینکه در کل دوران اصلاحات در رامسر فقط چهار مسئول عوض شد افزود:متاسفانه مدیران دولت های گذشته را حتی به عنوان مدیر مدرسه هم نپذیرفتند و آنها را کنار گذاشنتند ،یا بازداشت شدند و یا برای انها مشکل ایجاد شد.

رئیس ستاد روحانی در رامسر اذعان کرد :چاپلوسان ،متملقان و کسانی که با مردم سر ستیز دارند باید بروند.

حجت الاسلام قاسمی در پایان گفت :دیگر نباید مسائل کلان ،مهم و حیاتی شهرستان رامسر در جلسات شبانه و آبگوشتی رقم بخورد .

نظرات 7 + ارسال نظر
ولگام لم 1392/04/30 ساعت 08:02 ب.ظ

شیخ لکسوس نشین

منتقد 1392/04/18 ساعت 05:45 ب.ظ

شیخ کلیدار مشکلات مردم رامسر

منتقد 1392/04/14 ساعت 03:40 ب.ظ

شیخ به ارزوهایش رسید...............

شیخ صفر 1392/04/09 ساعت 08:42 ب.ظ

بنام خدا
با سلام و احترام فراوان
از اظهار لطف و نصایح و تذکرات آقا رضای عزیز تشکر میکنم و التماس دعای خیر دارم.

رضا 1392/04/08 ساعت 07:32 ب.ظ

امیدوارم جناب بهرامی صحبتهای من راسانسورنکنند؛شیخ صفرعزیز؛برای شما طلب عقوبت خیرمیکنم وامیدوارم شما مانند اسلافتان به جاده خاکی نزنید!!منظورم ررییس قبلی ستادانتخاباتی اصلاح طلب ها دررامسردرانتخابات ریاست جمهوری سال 84است (مجتبی رضوانی)که شده مدیرکل دولت اصولگرایان دراستان مرکزی(سازمان میراث فرهنگی)چه خوب میشد که بعضی ازماانسانها بجای دنیاپرستی محض برای رضای خدا وبندگانش قدم برمیداشتیم وکرامت انسانی مان رابه پست ومقام نمیفروختیم.......جناب شیخ میدانم که شما به امید خدا پادراین "بیراهه"نخواهی گذاشت اما برخودواجب دانستم که به جنابعالی گوشزد کنم انسانها ممکن است اشتباههای مارا به رو نیاورند لیکن هرگز نباید به دام این "کژراهه"وکژاندیشی افتادکه میتوان ابن الوقت بود.تابحال ازجناب شمادوربوده وامیدوارم زین پس هم ازجنابعالی دورباشدو باورهایتان رابه چند صباح دنیا(پست مدیرکلی یا فرمانداری یا...)نفروشید.
من الله توفیق

دلتنگ 1392/04/08 ساعت 06:14 ق.ظ

سلام بر اعتدال وعقلانیت
شیخ صفر عزیز
ازاینکه رامسررعنا پیشاهنگی چون شما دارد بسیار خوشحالم هر چند که افرادی شمارا بر نمیتابند اما این افراد نیز اگر نیک بیاندیشند و عینک تعصب را از دیدگانشان برداشته و بجای تمرکزمحض بر گرایش سیاسیتان به رفتار عقلانی شما نیز نظربیافکنند خواهند فهمید که گرد امدن به دور فردی چون شما و نصیحت پذیری میتواند باعث ایجاد توسعه در شهرستان و دوری از کینه وعداوت در بین همشهریان شود.چرا که رامسر در اغلب اوقات از داشتن لیدری دلسوز و صبور و فکور محروم بود.البته بسیاری بر باور من هستند که دلیلش موفقیتتان در ریزش ارایی بود که به صندوق ریخته شد وقبل از ان اجماعی که در حمایت از جناب هاشمی بوجود اوردید.باشد که زهر زبان بدخواهان رامسر باشکوه، بر شما اثر نبخشیده ،همواره در راه اعتدلای این عروس زیبا اما دلشکسته استوار و ثابت قدم بمانید

می خواهید خودتان یک فروشگاه داشته باشید با امکان ارسال پستی؟ با درآمدی بیشتر؟ تبلیغات با انواع پورسانت های دلخواه؟
.
یا حتی یک درامدزایی اینترنتی؟
.
.
.
.
.
کافیست به ما سر بزنید (فقط 5 دقیقه)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.