پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هفته قوه قضائیه نیز مانند شهید بهشتی مظلوم واقع شده است

امام جمعه رامسر:

هفته قوه قضائیه نیز مانند شهید بهشتی مظلوم واقع شده است

امام جمعه شهرستان رامسر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت:هفته قوه قضائیه نیز مانند شهید بهشتی مظلوم واقع شده است.

  

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت:واقعا دستگاه قضا با تمام وجود برای آرامش و امنیت مردم در حال نقش آفرینی است و اگر نقیضه ها و بگو مگوهایی نیز در این خصوص وجود دارد به واقعیت نزدیک نیست.

وی گفت:شهید بهشتی یک روحانی مبارز ،متفکر و مظلوم بود که منشاء خدمات بسیار خوب و ارزنده ای برای کشورمان بود.

امام جمعه رامسر با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان مسئله صرفه جویی آب را متذکر شد و افزود:در این فصل شاهد حضور گردشگران و توریست در رامسر هستیم و اگر موردی را مشاهده کردیم با زبان خوش به آنها متذکر شویم و این سبب می شود که افراد از حرکتمان درس بگیرند و مشکلات بدحجابی و ... با این شیوه از بین می رود.

وی خطاب به دکتر طریقت وزیر بهداشت که در نماز جمعه این هفته شهرستان حضور داشت ضمن تشکر از انجام بسیاری از موارد پیگیری شده در آخرین سفر دولت به رامسرتوسط وی که به عنوان نماینده دولت در رامسر حضور یافت افزود:دانشگاه بین الملل رامسر مقداری متزلزل است که انتظار داریم تا وزیر محترم دستور قطعی در این خصوص دهند و انشاا... ساختمانی برای آن در نظر گرفته شود و دانشجویان که سطح علمی آنان بالا است در این مکان با آرامش درسشان را به پایان برسانند و پزشک شوند.

حجت السلام مرتضوی ضمن تشکر از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات 24 خرداد گفت:مردم در سخت ترین شرایط با حضور حداکثری خود به نظام کمک کردند و حالا نوبت ماست که به آنها کمک کنیم.

امام جمعه رامسر در پایان گفت:خوشبختانه رئیس جمهور منتخب از سابقه درخشانی چون مشاور عالی رهبر انقلاب ،نماینده در خبرگان رهبری ،عضویت در جامعه روحانیت مبارز برخوردار است و بنا به فرمایش رهبر انقلاب همه با تمام وجود باید به او کمک کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق رامسر7 1392/04/09 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
امام جمعه محترم از قول های کمکی که به دانشجوها دادن بعد زدن زیرش هم بگه
این دانشجو ها هم مظلوم واقع شدن مثل شهید بهشتی
حرف برا گفتن زیاده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.