پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در این هرج و مرج مدیریت بر شهرها ، تنها راه تعامل است

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر:

در این هرج و مرج مدیریت بر شهرها تنها راه تعامل است

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در جلسه ای با رئیس نمایندگی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر گفت:نوع نگرش مدیران ما باید تغییر کند و ما باید با تعامل بین مدیران شهرمان ، موضوعات و مشکلات را حل و فصل کنیم و در این هرج و مرج مدیریت بر شهرها تنها راه تعامل است.

 

 

علی امینی شاد گفت:فعالیت های نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان رامسر با توجه به بدنه کارشناسی این دستگاه قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت:درگیری میراث فرهنگی شهرستان رامسر در برخی موارد ناشی از حس تعلقی است که به علم ،سواد و در نهایت به شهر دارد که میراث تاریخی شهرمان حفظ شود و این قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر گفت:فضای شهر رامسر ،میراث اروپائی ها است که در برهه ای از زمان به شهرمان آورده شده است که آن ، نماد شهرمان شده است  که این موضوع میراث فرهنگی من نیست بلکه میراث گذشتگان است ولی از آن می توان به عنوان میراث تاریخی یاد کرد که باید برای حفظش بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه یک ایده خوب ،یک شهر خوب را تا ابد زنده نگه می دارد ادامه داد:اعتقاد دارم ناهماهنگی بین مسئولین و مدیران شهری ، مختص شهر ما نیست بلکه متاسفانه در کل کشور اینگونه است .

امینی شاد در ادامه اظهار داشت:نوع نگاه مدیر میراث شهرستان رامسر زیباست و ما باید به نوع نگاه افراد احترام بگذاریم و این احترام باید در عمل صورت گیرد نه با حرف .

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در پایان گفت:نوع عمل مدیران ما نباید یک سویه باشد بلکه باید مشارکت پذیر و مشارکت جو باشد و اگر خدای ناکرده از کسی اشکالی سر زد باید عذر خواهی کند.

علی حسینی رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر نیز در ابتدای این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات میراثی شهرستان سخنانی را بیان کردند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا بابایی 1392/04/05 ساعت 04:52 ب.ظ

باید از مهندس امینی شاد قدردان باشیم که در میان دعوای دو طرف شیوه اعتدال را در پیش گرفته و در پی آشتی طرفین است

همشهری 1392/04/05 ساعت 12:34 ب.ظ

به نظر می رسد گله آقای حسینی از امام جمعه محترم ، فرماندار محترم وشهردار محترم بیراه نباشد چرا که نگاه ساخت وساز باید با قوانین میراث مغایرت فاحش نداشته باشد . اینقدر به بهانه سرمایه گذاری شهررا قبرستان ساختمانها نسازید .
اما جمعه محترم نیز به بهانه بنا یش هم هنوز زنده است به ترکیب اصلی شهر هجوم نبرد . مباحث تخصصی عمرانی متفاوت مباحث دینی است شان علمی و تخصصی افراد را مدنظر قرار دهیم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.