پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پرسپولیس در رامسر یک گل خورد

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در رامسر از ساعت 17.50 امروز در ورزشگاه شهید چمران به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفت که حاشیه‌های این بازی را در نیمه دوم در زیر می‌خوانید:

به گزارش فارس، ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم عبارت است از:

رضامحمدی- نورمحمدی- حسینی- کنعانی- قاسمی- غریبی- حقیقی- سید‌صالحی- یونس شاکری و هادی نوروزی

*اما نکته جالب این بود که در تیم پرسپولیس قائمشهر نیز دو بازیکن به نام نوروزی و کفشگری هم‌نام دو بازیکن پرسپولیس حضور دارند. البته مشخص نشد که این بازیکنان با دو بازیکن پرسپولیس فامیل هستند یا خیر.

*در نیمه دوم بارش شدید باران در مازندران آغاز شد به طوریکه بازیکنان و مخصوصا حدود 250 هوادار به شدت خیس شده بودند. البته این موضوع باعث شد تا همه به دنبال لباس‌های گرم باشند.

*فرماندار رامسر و نجفی مدیر سیاحتی و تله‌کابین‌های رامسر میهمان ویژه بازی امروز بودند و قبل از شروع بازی با بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش پرداختند.

*محمد دایی امروز در نقش برادرش با فریاد‌های بلند بازیکنان را راهنمایی می‌کرد. علی دایی برای سفر به روسیه ظهر امروز به تهران آمد.

*هواداران مازندرانی به شدت بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا هادی نوروزی و بنگر که مازندرانی هستند را تشویق می‌کنند که در نوع خود بسیار جالب است.

*کریم باقری نیز روی نیمکت نشسته و بازی را تماشا می‌کند.

*این بازی تا دقیقه 70 با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس دنبال می‌شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
aref 1392/04/02 ساعت 11:24 ب.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=3418

سلام
خسته نباشی من وبلاگتو دوست دارم من دائما از روی علاقه به وبلاگت سر می زنم
از اونجائی که من علاقه به وبلاگت دارم حیف دونستم بهت نگم
شما می تونی از سایتی که برات درج کردم از تک تک کاربرانی که به وبلاگت سر می زنند پول دریافت کنی و این پول به حسابت واریز می شود
الان من هم با وبلاگم این کار را کردم اینم وبلاگم

www.hanaiweb.blogsky.com

شما هنگام ورود به وبلاگ یه پیام می بینی با بستن این پیام یه تبلیغات رو می آید
در اون وقت 20ریال پول به حسابت می آید
اگر شما در روز بتوانی 1000نفر به علاقه مندان وبلاگت جزب کنی یعنی شما 1000نفر بازدید کننده داشته باشید 20000ریال روزانه به حسابت پول می آید شاید از نظر شما کم باشد باز هم با این پول می تونی به گوشیت شارز بزنی و یا با فعالیت بیشتر پول زیادی به حسابت بیاد
من به عنوان یکی از علاقه مندان وبلاگت بهت پیشنهاد
می کنم ثبت نام کنی
دوستون دارم موفق و پیروز باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.