پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تقدیر و تشکر حسن گل دشتی از مردم شهر رامسر

سلام بر مردم فهیم و قدرشناس رامسر و همه کسانی که در هر پست و مقامی خدمتگزار مردمند

 حمد و سپاس خدای مهربان را از اینکه مردم شریف شهر رامسر علیرغم داشتن کوله باری از مشکلات عدیده از آزمونی دیگر سربلند بیرون آمده و با حضور گرم و صمیمانه ­ی خود موجب خرسندی مسئولین و سنگینی بار تکلیفشان شدند.

حضور مقتدرانه بیش از 17 هزار شهروند عزیز رامسری در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر مبین آن است که مردم نجیب رامسر بی تفاوت نسبت به سرنوش وطن و آینده شهرشان نیستند . امید است که مسئولین نیز با احساس مسئولیت بیشتر، پاسخگوی محبت مردم در آدینه روز 24 خرداد 92 باشند، انشاء ا...

اینجانب نیز به عنوان یکی از کاندیداهای این دوره انتخابات شوراها، ضمن قدردانی از یکایک همشهریان خود، از سایر کاندیداهای محترم نیز به جهت حضورشاداب در عرصه انتخابات سپاسگزاری نموده و آرزو می­کنم با توکل به خدا، همت منتخبین شورا و مسئولین شهرستان رامسر و مشارکت مردم، شاهد شهری آباد و توسعه یافته باشیم و اینجانب نیز به سهم و توان خود، دست منتخبین مردم را جهت آبادانی شهرمان به گرمی می­فشارم.

اینجانب از همه مردم به خصوص از قریب به 2 هزار شهروند عزیز و محترمی که اظهار محبت نموده و با آرای از دل بر آمده خود مرا مورد تفقد و اعتماد خود قرار دادندتشکر و قدردانی می­نمایم و از خداوند منان مسئلت می­نمایم که بتوانم در طول زندگی­ام پاسدار حرمت آرای مردم باشم، چرا که معتقدم لباس خدمت ، لیاقتی است که خداوند به واسطه مردم به تن آدمی می­پوشاند . در پایان از کلیه عزیزانی که در ایام تبلیغات در ستاد اینجانب به صورت حضوری و عملی و همچنین از همه کسانی که در بیرون از ستاد و به صورت لسانی و نقل سینه به سینه و بدونه هیچگونه چشمداشتی فداکاری کردند سپاسگزاری نموده و به کلیه دست­اندر کاران انتخابات این دوره اعم از ستاد انتخابات، هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی، امنیتی، و همه عزیزانی که هر کدام به نحوی در هرچه با شکوه­تر شدن انتخابات زحمت کشیدند دست مریزاد می­گویم و همه را به خدای بزرگ می­سپارم.

خدایا، آنچه را که زود می­خواهی ، من دیر نخواهم و هرچه تو دیر خواهی من زود نخواهم

با آروزوی فردایی بهتر برای شهرستان رامسر عزیز 

با تشکر

 حسن گل دشتی- کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر

نظرات 4 + ارسال نظر
عبد 1392/03/29 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام حسن جان من وپهاوان ذبیحی و جلال هر سه نفر تک رای بهت دادیم تا بدانی ما دوشمنت نیستیم ما دوستت هستیم پهلوان حسن امیدواریم که در مراحل بالاتر در جایگاهی ببینمت که لیاقتش را داری یا علی از بد املایم شرمنده

یه نفر 1392/03/28 ساعت 04:09 ب.ظ

من به رای حلالت افتخار می کنم
بخدا دلم گرفت وقتی چهره معصومانه ات را می دیدم که رای نیاوردی
نگران نباش
خدا با ماست

روحی 1392/03/28 ساعت 09:45 ق.ظ

حسن جان روحتان شاد با امید باش که آینده از آن توست

پوریا 1392/03/28 ساعت 12:59 ق.ظ http://911251.blogsky.com

سلام و درود
من وبلاگتون دیدم کردم وبلاگ خوبی بود
منم از شما انتظار دارم به رسم وب نویس ها از وبلاگ بنده دیدن نمایید

به امید بازدید مجدد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.