پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آدرس خانه حجتی نیا کجاست؟

هیچ وقت و در هیچ زمانی انگیزه ی له یا علیه مشخصاً کاندیدایی درمن نبوده است . برابر با اعتقاداتم از جریان های اصولگرایی سخت پرهیزو ناسازگار با اندیشه های خود می دانم. وبخصوص اینکه تمایلی برای جلوه بخشی به چنین فضای که هم اندیشانم در آن دخیل نباشند ندارم .

برابر با اعتقادات شخصی و تاکید قانون اساسی مبنی بر عدم دخالت نیروهای نظامی درجریانهای و فعالیتهای سیاسی و تاکید حضرت امام براین اصل ، از حضور نیروهای نظامی در جریانهای انتخاباتی نه تنها حمایت نمی کردم بلکه به شدت تقبیح کرده و می کنم و براین اعتقاد حجتی نیا را سرداری می دانستم که مشمول این تفکر بود .

تا اینکه با رصد دیدگاههای ایشان فضای مجازی و نشریات و روزنامه های محلی و استانس و تحقیق از نحوه عملکرد ایشان در نزدیکانی که به هر دلیل با ایشان ارتباط کاری و اجتماعی داشتند در یافتم مواضع ایشان تا حدی قابل بررسی می تواند باشد.

اما در جلسه ی که حضور دو سپاهی برای تصدیگری نمایندگی و مقایسه دیدگاههای این دو مشخص گردید که حجتی نیا از تفکرات دانشگاهی برایشان غلبه و چیره گی دارد و درحالیکه آن دیگری برخورد تحکم گونه با مسایل و موضوعات اجتماعی و فرهنگی داشت .

بیان حجتی نیا رسا ، منطقی و منسجم و علمی و مسلط بر قوانین بود ، انگار که در کلاس دانشگاه و درجمع دانشجویانی منتقد حضور داشت . نشان داد که بیش از اینکه سپاهی باشد ، استادی که شرایط ناشی از تهاجم دشمن اورا به کسوت سپاهی درآورده است . ولی تفکرات علمی و دانشگاهی حیات بخش اندیشه ها و اعمالشان بوده است .

حجتی نیایی که امروز من شناختم و می تواند در خانه ملت مدافع شایسته و سالم باشد. و احساسم بر این است که حجتی نیا اگر دوباره شناخته شود در خانه ی دل شهروندان رامسر _ تنکابن و عباس آباد سکنی دارد .

پس شایسته دانستم صادقانه بگوبم آدرس خانه ی استاد حجتی نیا بهارستان است ، که دلسوزان منطقه غرب استان مازندران، این شهرستان مهجور عباس آباد ، تنکابن و رامسر با حمایت ازاین استاد عالم به علم و عمل با تکیه زدن بر صندلی سبز بهارستان ؛ منطقه ی سبز و آباد نوید بخش باشند.

"مخاطب پژواک رامسر "

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست 1392/03/19 ساعت 05:34 ب.ظ

چرا نظر اون فیلما رو نذاشتی اگه دوست داشت اسم اون سایتم بگم

رضا قیناق 1392/03/19 ساعت 12:59 ب.ظ

حجتی نیا رای نمی آورد

ئ 1392/03/19 ساعت 12:07 ق.ظ

هیچکی مثل شمس نمیشه

دلتنگ 1392/03/18 ساعت 07:11 ب.ظ

باسلام
ممنون پژواک ،ازاینکه توانستی فراجناحی اندیشیده وتنها به مصالح مردم بیاندیشی شایسته تقدیری.به درستی دریافتی به راستی اندیشه حجتی نیا بسیار فراتر از یک گروه یا جناح خاص است و او تنها به اعتلای مردمش می اندیشد البته او نیز یک اصلاح طلب است زیرا برای اصلاح امورات زادگاهش تلاش میکند و اما این اقای دیلمی فردی قابل ترحم است و واجب الدعا چون در جهلی پایان ناپذیر بسر میبرد .خدایش براه راست هدایتش کند

شمس الدوله دیلمی 1392/03/18 ساعت 05:18 ب.ظ

حجتی حجتی حمایتت می کنیم
حجتی حجتی تو نور چشم مایی
حجتی حجتی تو وارث راهبی
حجتی حجتی درود بر مرامت
مخالف حجتی مخالف ملت است
صل علی محمد حجتی ما خوش آمد
مرگ بر پژواک قانون شکن
مرگ بر پوزخند بی بصیرت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.