پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

عباس روغنچی به صحنه رقابت بازگشت

شنیده ها حاکی بر آن است که عباس روغنچی ،نامزد شورای اسلامی شهر رامسر که پیشتر از عدم احراز صلاحیت وی در پژواک رامسر سخن به میان امده بود به صحنه رقابت شورای اسلامی شهر رامسر بازگشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
شمس 1392/03/12 ساعت 12:44 ق.ظ

عباس برو جلو دارمت

اثیرالدین اخسیکتی 1392/03/10 ساعت 02:33 ب.ظ

باور کن پوزخند جان من ، تصمیم قطعی گرفته بودم در انتخابات شرکت نکنم و حالا که عباس آقای ما به صحنه برگشته بر من تکلیف شده که شدیداً وارد صحنه شوم و البته این شدت ممکن است کار دست من بدهد و صحنه بهم بخورد ولی چاره ای نیست و باید بشدت وارد صحنه شد و عباس آقای گل را فرستاد اون تو ! به هر قیمتی ! و من پیشاپیش از عزیزان راهنمایی و رانندگی به خاطر بهم خوردن صحنه عذرخواهی می کنم ولی قول می دهم قبلش با گچ صحنه را علامت گذاری نمایم

piale 1392/03/10 ساعت 11:38 ق.ظ

mage mishe?age madrakeshoon masalei daasht,chetori bargashtan?! shayadam alaki goftan ke tablighi beshe nayoomadan o oomadaneshoon.in raftaareshoon mano nesbat be ishoon bad bin tar kard.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.