پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

افزایش ساعت کار 18 کتابخانه عمومی دراستان تهران

لطفا این خبر را فقط آقای امامزاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران و ستوده رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان رامسر بخواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، هوشیار لاریجانی با اعلام این خبر گفت: درپی استقبال گسترده دانشجویان و دانش آموزان تهرانی و به منظور رفاه حال اعضا و مراجعان ،ساعت کار  تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در شهر تهران و سایر شهرستان‌های استان در ایام کنکور  به  دو ساعت در روز افزایش یافت.

لاریجانی  با بیان اینکه این افزایش ساعت تا نیمه ی تیر ماه ادامه دارد تصریح کرد: دانش آموزان تهرانی  چند سالی است با استفاده از این ظرفیت رتبه های برتر کنکور سراسری را از آن خود کردند و سال گذشته نیز بسیاری از پذیرفته شدگان برتر کنکور سراسری 91 از جمله ابراهیم بلوکی با کسب رتبه یک کارشناسی ارشد دانشگاه تهران از کتابخانه  عمومی  فلسطین ؛ برگ زرینی دیگر بر افتخارات علمی تهران  افزودند.

وی در ادامه عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی استان در این ایام  تا نیمه تیر ماه از ساعت 7:30 لغایت 21 آماده خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

لاریجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در شهر تهران ؛ کتابخانه‌های مرکزی پارک شهر در این ایام به صورت شبانه روزی و کتابخانه های باباطاهر،علامه دهخدا،محقق حلی آماده خدمت‌رسانی به مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه افزایش ساعت شامل تعدادی از  کتابخانه های شهرستان ها ی تهران نیز شده است  خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شیخ کلینی ری، شهید دکتر باهنر شمیرانات، امام جعفرصادق(ع) و رسول اکرم(ص) پاکدشت، پانزده خرداد پیشوا، جاویدالاثر کاظم اخوان رباط کریم، خاتم الانبیاء بهارستان، امام علی(ع) شهریار، کتابخانه مرکزی قدس، شهید سلیمی ملارد و علامه قطب‌الدین رازی شهرستان ورامین و کتابخانه ها ی شهید مطهری، شهدای شهرک واوان، شهیدمصطفی خمینی و امیرالمومنین اسلامشهر، در این ایام تا ساعت 21 پاسخگوی علاقمندان  و آماده ارائه خدمات به کتاب‌خوانان و اعضای کتابخانه‌ها هستند.

منبع:پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور

مطالب مرتبط:

واکنش اداره کتابخانه های شهرستان به درج یک خبر و توضیحات پژواک

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/03/11 ساعت 01:11 ب.ظ

با سلام و عرض ادب با تشکر از انعکاس خبرهای مربوط به کتابخانه ها لطفا در نگارش و ویرایش خبرها آداب نگارشی در خصوص القاب و عناوین افراد رعایت گردد. با تشکر

حامی کشتی 1392/03/09 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام در مورد کشتی جهت استحضار مقبل دوست رییس هیئت میباشد

دوست 1392/03/08 ساعت 09:39 ب.ظ

اخبار تودیع و معارفه کشتی چی شد با تشکر

با سلام
برای جلوگیری از تنش بیشتر پژواک گزارش این معارفه را پشتیبانی نمیکند
سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.