پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلام شد

کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلام شد

سید ابراهیم هاشمی فرماندار تنکابن  تصریح کرد: با توجه به ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته که به علت تخلف خود کاندیداها صورت پذیرفت،غربی‌ترین شهرستان‌های مازندران (تنکابن، رامسر و عباس آباد) مجبورند نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را به‌صورت میاندوره‌ای و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهری و روستایی انتخاب کنند.

ادامه مطلب را بخوانید


سید ابراهیم هاشمی فرماندار تنکابن  در شهرستان تنکابن بیان داشت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری و تحقق حماسه سیاسی با استقرار 850 صندوق اخذ رأی در بیش از 280 شعبه، شمارش معکوس برگزاری انتخابات پرشور و حضور حماسی مردم سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی به‌صورت میاندوره‌ای همزمان با انتخاب ریاست جمهوری و نمایندگان شورای اسلامی شهری و روستایی آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته که به علت تخلف خود کاندیداها صورت پذیرفت، غربی‌ترین شهرستان‌های مازندران (تنکابن، رامسر و عباس آباد) مجبورند نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را به‌صورت میاندوره‌ای و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهری و روستایی انتخاب کنند.

وی افزود: از بین 12 فرد ثبت‌نام کننده هفت نفر تایید صلاحیت شدند که اسامی آنها آقایان علی‌آهنگرثانی، ابوالفضل رمضانی، سید عباس موسوی تطفی، جمشید حجتی‌نیا،سبزیان، غلامرضا مشایخی و شمس‌اله‌شریعت نژاد است.

هاشمی در ادامه اظهار داشت: شهرستان تنکابن در مجموع 280 صندوق اخذ رای دارد که در حوزه شهری تنکابن 39 صندوق و حوزه روستایی در بخش مرکزی 72 صندوق، در نشتارود هفت صندوق شهری و در بخش نشتاء (حوزه روستایی) 42 صندوق، در شهر خرم‌آباد 11 صندوق و بخش خرم‌آباد (حوزه‌ روستایی) 105 صندوق مستقر می‌‌شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در ادامه گفت: در شهرستان رامسر نیز در کل 107 صندوق شامل 48 صندوق در شهر رامسر و 59 صندوق در تنها بخش این شهرستان اقدام به اخذ آرای مردم خواهند کرد.

هاشمی افزود: در شهرستان تازه تأسیس عباس‌آباد نیز 72 صندوق مستقر می‌شود که در حوزه شهری عباس‌آباد 12 صندوق و بخش مرکزی (حوزه روستایی) 25 صندوق، در سلمانشهر 13 صندوق شهری، 11 صندوق در حوزه روستایی، در بخش جدید کلار نیز 6 صندوق در شهر کلار‌آباد و پنج صندوق نیز در حوزه روستایی به فعالیت خواهند پرداخت.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه در کل افراد ثبت‌نامی‌ شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی 155 نفر شرکت کردند که هفت نفر از آن‌ها در ابتدای امر انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام داشتند و باقی آنها که رقمی معادل 148 نفر است همگی تأیید صلاحیت شدند، گفت: در شهر تنکابن 64 کاندیدا، در خرم‌آباد 30 کاندیدا، در نشتارود 26 و نیز شهر شیرود 28 کاندیدا برای کسب کرسی نمایندگی شورای شهری به رقابت خواهند پرداخت.

هاشمی در ادامه اظهار داشت: در کل بیش از یک‌هزار نفر در حوزه روستایی شهرستان تنکابن در بخش‌های مرکزی، خرم‌آباد و نشتاء احراز صلاحیت شدند که برای کسب جایگاه نمایندگی مردم در پارلمان‌های محلی در روستاهای این شهرستان حضور می‌یابند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در پایان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشور و حماسی مردمی اندیشیده شده و آموزش نیروهای اجرایی آن نیز آغاز شده است.

وی در پایان گفت: مخابرات سه شهرستان نیز آمادگی لازم برای برگزاری رایانه‌ای انتخابات را دارند.فارس

نظرات 3 + ارسال نظر
عماریون 1392/03/09 ساعت 05:05 ق.ظ

فقط دکتر مرتضی سبزیان.09121057691تلفن ارتباط با دکتر

برهاندین ربانی 1392/03/08 ساعت 11:49 ب.ظ

شمس در راه است و با رایحه ی بهار می اید

رامسری 1392/03/08 ساعت 04:01 ب.ظ

فقط حجتی نیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.