پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ایجاد استان جدید از اولویت های من است

حجتی نیا نامزد میاندوره ای مجلس شورای اسلامی /یکی از تصورات اشتباهی که در ذهن بعضی‌ها در رابطه با وظیفه نمایندگان‌مجلس وجود دارد این است که وظیفه اصلی نمایندگان پیگیری و جذب امکانات مختلف برای حوزه‌انتخابیه خود می‌باشد.

برهمین اساس یکی از راهکارهای تبلیغاتی نمایندگان این است که وعده‌های‌مختلفی در زمینه پروژه‌های‌عمرانی و رفاهی به مردم منطقه خود می‌دهند که بسیاری از این وعده‌ها غیرعملی است، درحالی که وظیفه نماینده منتخب مردم در بحث قانونگذاری و نظارت برعملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور است.

این امر در صورتی تحقق خواهد یافت که نماینده حاضر در خانه ملت از سطح آگاهی، قدرت‌بیان و جسارت قابل توجهی برحوردار باشد.


مهندس حجتی نیا(رودبار چوپانی) متولد روستای ایزکی از توابع شهرستان‌رامسر است، دوره‌متوسطه خود را در رشته ریاضی‌فیزیک در دبیرستان شاهین سابق تنکابن، دوره‌کاردانی را در رشته استخراج‌معدن از مدرسه عالی معدن شاهرود با معدل الف، دوره‌کارشناسی را در رشته مهندسی‌مکانیک‌سیالات از دانشگاه‌گیلان در هفت ترم به پایان رساند و توانست دوره کارشناسی‌ارشد را در رشته مهندسی معماری کشتی(هیدرومکانیک) از دانشگاه امیرکبیر تهران در سال 78 اخذ کند.

وی گفت: متاسفانه عوامل متعددی در عقب‌گرد یک ساله غرب‌مازندران به ویژه شهرستان‌های سه‌گانه تنکابن، عباس‌آباد و رامسر دخیل بود که به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

سال 91 در حالی آغاز شده بود که انتخابات پرشور منطقه بنا به دلایل نامعلوم ابطال گردید که این اتفاق چیزی جز بی‌حرمتی به مردم را به همراه نداشت و آقای‌قاسم‌احمدی نماینده نوشهر و چالوس، تنها ملت‌نشین غرب‌مازندران شد و تاریخی‌ترین اتفاق ممکن برای شهرستانهای تنکابن، عباس‌آباد و رامسر رقم خورد. دیگر اینکه هیچ‌گونه تفویض‌اختیاری برای فرمانداری‌ویژه با اینکه حدود پنج سال از عمر تاسیس آن می‌گذرد، صورت نگرفت.

مفهوم فرمانداری‌ویژه یعنی یکی از مراکزدولتی وابسته به وزارت‌کشور که از نظر سلسله مراتب اداری فراتر از فرمانداری و فروتر از استانداری قرار دارد.  شاید این تناقض بین فرمانداری‌ویژه شهرستان‌تنکابن با اصل آن، مهمترین دلیل ایجاد موج دوباره استان مستقل در منطقه بود که در پی آن شاهد جبهه‌گیری‌های‌ گسترده استاندارمازندران بودیم و پذیرش این موضوع برای ما غرب‌نشینان بسی دشوار بود، ولی پذیرفتیم که غرب، غریب واقع شده است.

 اکنون در آستانه انتخاباتی قرار داریم که شعار و دغدغه کاندیداهای آن، ایجاد استان‌جدید و مستقل است. حجتی‌نیا نیز همچون سایرین تحقق این خواسته را اولویت اصلی خود در صورت حضور در مجلس عنوان کرد. وی با تکیه بر فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری گفت: «ایشان معتقدند از بین کاندیداهای نمایندگی باید کسانی انتخاب شوند که بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدان‌های‌انقلاب و دردمندترین نسبت به نیازهای‌مردم باشد.»

حجتی‌نیا افزود: مجلس‌شورای‌اسلامی به عنوان نهاد موثر در تعیین تکلیف قوانین کشور، نیازمند حضوری نمایندگانی است که بتوانند در انجام وظایف تعیین شده در قانون‌اساسی به بهترین شکل انجام وظیفه نماید.

 نمایندگان‌اصلح علاوه بر ضرورت دارا بودن یکسری شرایط‌عمومی همچون التزام به قانون‌اساسی و ولایت‌مطلقه‌فقیه، باید از شاخصه‌هایی‌خاص نیز برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در سیستم‌حکومتی کشورمان یعنی جمهوری اسلامی ایران که حکومتی مردم‌سالار دینی و مبتنی بر تعالیم شرع مقدس اسلام می‌باشد، انتخابات نقش بسیار مهمی در صحنه‌های سیاسی کشور دارد و می‌توان گفت تقریباً تمامی مسئولین کشوری از طریق انتخابات‌عمومی برگزیده می‌شوند. در اصل‌ششم قانون‌اساسی آمده است: «در جمهوری‌اسلامی‌ایران امور کشور باید با اتکاء به آراء عمومی اداره شود.»

این مهندس‌مکانیک‌ سیالات در ادامه گفت: در نظام‌اسلامی، انتخابات نه تنها به عنوان یک حق برای مردم هست، بلکه به عنوان یک وظیفه و تکلیف‌دینی و ملی همگانی بوده و باید بدان توجه لازم را بنمایند و در تمام انتخاباتی که به هر منظور پیش می‌آید شرکت کنند.

در حاکمیت‌الهی بعد از آنکه مشروعیت را از آن شرع‌مقدس دانستیم، باید به این نکته نیز توجه لازم را بنمائیم که مقبولیت نظام که از سوی مردم و با رای آنها ثابت می‌شود، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که حاکمیت شرع و اجرای احکام و حدود آن منوط به رای مردم و پذیرش آن‌هاست، با توجه به این مطالب می‌توان گفت نقش مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

حجتی‌نیا تاکید کرد: بنیانگذار جمهوری‌اسلامی‌ایران حضرت‌امام‌خمینی‌(ره) در این خصوص می‌فرمایند: احدی شرعا نمی‌تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رای بدهد و اگر در صلاحیت شخص یا اشخاص، تمام افراد و گروه‌ها نظر موافق داشتند، ولی رای‌دهنده تشخیصش برخلاف همه آن‌ها بود، تبعیت از آن‌ها صحیح نیست و نزد خداوند مسئولیت دارد و اگر گروه یا شخص، صلاحیت فرد یا افرادی را تشخیص دادند و از این تایید برای رای دهنده اطمینان حاصل شد می‌تواند به آن‌ها رای دهد.

وی افزود: یکی از تصورات اشتباهی که در ذهن بعضی‌ها در رابطه با وظیفه نمایندگان‌مجلس وجود دارد این است که وظیفه اصلی نمایندگان پیگیری و جذب امکانات مختلف برای حوزه‌انتخابیه خود می‌باشد. برهمین اساس یکی از راهکارهای تبلیغاتی نمایندگان این است که وعده‌های‌مختلفی در زمینه پروژه‌های‌عمرانی و رفاهی به مردم منطقه خود می‌دهند که بسیاری از این وعده‌ها غیرعملی است، درحالی که وظیفه نماینده منتخب مردم در بحث قانونگذاری و نظارت برعملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور است. این امر در صورتی تحقق خواهد یافت که نماینده حاضر در خانه ملت از سطح آگاهی، قدرت‌بیان و جسارت قابل توجهی برحوردار باشد.

مهندس جمشیدحجتی‌نیا با اشاره به پیشینه تاریخی تنکابن قدیم که از رامسر تا عباس‌آباد را در بر می‌گرفت، گفت: در گذشته قدرت تنکابن با شهرهای بزرگی همچون رشت، ساری و گرگان مقایسه می‌شد؛ در حالی که امروز شاهد هستیم جز تنکابن سایر شهرهای مذکور به مرکزاستان ارتقاء یافتند.

حجتی‌نیا ارتقاء فرمانداری‌تنکابن به فرمانداری‌ویژه را تنها در حد نام دانست و گفت: مدیران‌استانی با این عملکرد، فرمانداری ما را به سمت و سوی استانداری پیش بردند تا از شدت و عطش غرب‌مازندران برای تشکیل استان‌جدید کاسته شود، در حالی که این امتیاز بدون تفویض‌اختیارات صورت گرفت. وی در ادامه حضور مدیران‌کل در غرب‌استان را غیرکارشناسی و بدون بازدهی مناسب دانست و خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه مهندس‌طاهایی دو دوره نماینده منطقه در خانه‌ملت بودند، مردم نهایت اعتماد را نسبت به ایشان داشتند، ولی مخالفت ایشان با ایجاد استان‌جدید راه پیشرفت را برای غرب‌مازندران ناهموار کرد و اقدامات اخیرشان که مدیران‌کل را وارد منطقه می‌نمایند، بدون نتیجه بوده و هرگز مشکلی از مشکلات منطقه کم نخواهد کرد.

 وی استان شدن غرب‌مازندران را حق‌مسلم مردم دانست و گفت: بنده همچون سنوات گذشته این خواسته به حق مردم را پیگیری خواهم نمود.

مهندس‌حجتی‌نیا با انتقاد از یکپارچگی برخی مسئولان در انتخابات اسفندماه که به طور علنی از کاندیداهای خاصی حمایت می‌کردند، گفت: برخی از مدیران‌شهرستانی در انتخابات مجلس‌نهم فضا را به نفع کاندیداهای‌خاصی شکل داده بودند و با برگزاری میتینگ‌های‌مختلف، به طور علنی از فرد خاصی حمایت کردند که این اقدام حق و حقوق سایر کاندیداها را ضایع نمود و بعضا شاهد تکرار همان وقایع در طول یک سال اخیر نیز بوده‌ایم.

 حجتی‌نیا در پاسخ به خبرنگار شمیم‌شمال مبنی بر سکوت یک ساله‌ی خود و سایر کاندیداها گفت: از نظرات شخصی سایر افراد مطلع نیستم، ولی از جانب خود باید بگویم متاسفانه جو حاکم در منطقه به گونه‌ای بود که اجازه اظهارنظر و بیان دیدگاه از کاندیداها سلب شده بود و این موضوع به حدی شدت گرفت که در دوره‌گذشته و در روز 31 شهریور با فشار مسئولین منطقه سعی در جلوگیری از سخنرانی اینجانب در یادواره شهدای پسکلایه‌بزرگ نمودند و حتی به عنوان اعتراض محل را ترک نمودند و این موضوع در این دوره نیز تکرار شد و در یادواره‌ شهدای توبن تنکابن با جمع‌آوری اطلاعیه‌ها و تغییر سخنران مانع از سخنرانیم شدند. این در حالی است که من هیچ‌گاه به خود اجازه نخواهم داد از خون دوستان شهیدم برای بهره‌برداری سیاسی استفاده نمایم و نخواهم کرد.

حجتی‌نیا با اشاره به عملکرد اخیر برخی مدیران‌شهرستانی که مانع بیان نظرات و دیدگاه کاندیداها در بین مردم هستند و این موضوع در هیچ قاعده و قانونی قید نشده، گفت: به طور یقین ضعف‌جسارت، عدم‌توانایی و حتی بی‌اطلاعی ریشه در این عملکرد دارد.

 وی در ادامه از عدم‌حضور نخبگان‌سیاسی در عرصه انتخابات اظهار نگرانی کرد و گفت: در گذشته شاهد بودیم که نمایندگان در اخذ مطالبات برای پیشرفت شهرستان به مراتب موفق نبودند که این امر مستلزم حضور نخبگان‌سیاسی در خانه‌ملت است، ولی بستر مناسبی که این افراد را مجاب به حضور نماید، همچنان فراهم نیست.

 وی با اشاره به حضور چهره‌های‌جدید در این دوره از انتخابات گفت: از افرادی که جرات و جسارت حضور در این عرصه‌سیاسی را دارند، تقدیر و تشکر می‌نمایم زیرا با حضور خود عرصه را برای ورود سایرین هموار نمودند. جمشیدحجتی‌نیا در بخش دیگری از سخنانش شنیده‌های اخیر مبنی بر اینکه از طرف یک گروه اصولگرا کاندید شده است را تکذیب کرد و گفت: بنده عضو هیچ حزب و یا گروه‌سیاسی نبوده و نیستم اما در انتخابات دوره گذشته از حمایت جبهه‌پایداری انقلاب‌اسلامی که یک گروه اصولگرا است در حد یک اطلاعیه و نه کمک‌های مالی، بهره‌مند بودم، زیرا از نظر دیدگاه‌ها و مبانی‌فکری و مبنایی، وجه تشابه بسیاری با این جبهه‌سیاسی دارم.

 وی از موضع‌گیری خویش در آینده برای حمایت از کاندیداهای خاصی در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: با نظر برخی از کاندیداها مبنی بر اینکه در مسائل‌سیاسی وارد نمی‌شوند مخالفم، زیرا حضور در مجلس نیز یک اقدام‌سیاسی است، بر این اساس بنده نیز در آینده با مشخص شدن نتیجه ائتلافات ریاست‌جمهوری، موضع خویش را در محافل‌عمومی بیان خواهم نمود.

 حجتی‌نیا روزهای پایانی دولت را فرصتی طلایی برای انجام کارهای بزرگ دانست که این موقعیت از شهرستان ‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد سلب شد، وی  معتقد است هر دولتی در روزهای پایانی خدمت خود، دست به کارهای بزرگی می‌زند که در رشد آن منطقه نقش بسزایی دارد. این کاندیدای احتمالی مجلس‌شورای‌اسلامی پیگیری مطالبات  شهرستان‌های سه‌گانه توسط آقای قاسم‌احمدی را در خور ستایش دانست و گفت: در طول یک سال اخیر شاهد پیگیری بخشی از مسائل منطقه‌ای توسط نماینده معین بودیم، ولی انتظار ما از وی برای اخذ کلیه مطالبات به حق پیرو هیچ منطقی نیست، زیرا احمدی تنها نماینده غرب‌استان در خانه‌ملت می‌باشد که لازمه جذب‌اعتبارات، تعدد نمایندگان غرب‌استان در مجلس است.

وی ضمن اظهار نظر درباره مسائل ‌کشاورزی گفت: در جهان امروز یکی از مشکلات اساسی بشر تأمین نیازهای‌غذایی است، به گونه‌ای که امنیت غذایی به عنوان یکی از اهداف مهم سرلوحه برنامه‌های دولت‌ها قرار گرفته‌است. بدون شک به منظور نیل به سمت و سوی امنیت‌غذایی، علاوه بر اتخاذ سیاست‌های‌مطلوب و برخورداری از منابع‌کافی باید تولید کشاورزی به گونه‌ای باشد که تمامی نیازهای جامعه را برآورده کند.

حجتی‌نیا افزود: اقتصادکشاورزی به مجموعه‌ای از علوم و روش‌ها اطلاق می‌شود که عوامل‌اقتصادی موثر در امور کشاورزی، روابط اقتصادی موجود بین عوامل تولید کشاورزی و کاربرد اصول اقتصادی را در تولید و توسعه کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و این امکان را به کشاورز می‌دهد که با مقدار زمین و سایر لوازمی که در اختیار دارد، سود بیشتری بدست آورد. به‌بیان‌ دیگر اقتصادکشاورزی عبارت است از کاربرد اصول و نظریه‌های اقتصادعمومی در فرآیندتولید، مبادله، توزیع و مصرف موادغذایی و مواد خام اولیه مورد نیاز سایر بخش‌ها. بر این‌اساس می‌توان نتیجه گرفت که اقتصادکشاورزی، روش‌های چگونگی استفاده مطلوب و بهینه از منابع طبیعی در بخش‌کشاورزی را از طریق شیوه‌ها و ابزار کارآمد خود مورد مطالعه قرار می‌دهد.

 هدف از ایجاد این رشته، تربیت نیروهای متخصص و کارآمدی است که بتوانند با تکیه بر دانش و اندوخته‌های علمی و تجارب‌عملی خود به عنوان کارشناس اقتصادکشاورزی به تهیه و تدوین طرح‌های توسعه کشاورزی و ارزیابی اقتصادی آنها در سطوح مختلف منطقه‌ای و یا ملی بپردازند و همچنین از طریق بکارگیری روش‌های تجزیه و تحلیل کمی و ارائه مدل‌های ریاضی در حل مسائل و مشکلات تولید، توزیع و یا مصرف مواد غذایی و مواد خام، راهکارهای مناسبی را ارائه نمایند.

مهندس‌حجتی‌نیا پتانسیل‌های موجود در بخش‌های‌کشاورزی، صنعتی و گردشگری را بسیار وسیع دانست و متذکر شد: پتانسیل لازم وجود دارد، ولی متاسفانه بسترمناسبی برای بهره‌گیری از آن فراهم نیست، زیرا با اتخاذ سیاست غلطی که برای شمال‌کشور رقم زدند و آن را به عنوان قطب‌کشاورزی معرفی نمودند،  از صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ترویج و مساعدت (ویژه) به کشاورزی در کاهش هزینه‌ها، تضمین خرید محصولات مانند: مرکبات، کیوی ،چای گل و گیاه خبری نیست و غرب‌مازندران از صنعت محروم گشت، در حالی که این مهم در شرق‌استان به وضوح قابل مشاهده است.

وی همچنین عدم استفاده مطلوب از ساحل و دریا را یک ضعف عمده تلقی کرد و گفت: تنها استفاده غرب‌استان از دریا و ساحل در صید ماهی‌سفید خلاصه می‌شود، در حالی که می‌توان از شرایط موجود بیشترین بهره‌برداری را به‌عمل آورد، زیرا بهره جستن از دریا و ایجاد بندر می‌تواند توسعه چشمگیری در منطقه ایجاد نماید.

حجتی‌نیا در بخش دیگری از سخنانش شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد را مستعد کشاورزی دانست و اضافه کرد: اگر چه کشاورزی منطقه بازدهی مطلوبی را به همراه ندارد، ولی می‌توان با گسترش صنعت مدرنیته و سرمایه‌گذاری کلان در این بخش، کمک بزرگی به اقتصاد و رفاه‌نسبی مردم نمود، زیرا شاهد هستیم که اغلب مردم با کشاورزی امرارمعاش می‌نمایند.

جمشیدحجتی‌نیا ادامه داد: صنعت‌گردشگری یکی از بزرگترین و پربازده‌ترین فعالیت‌های‌اقتصادی در دنیا است که بالاترین میزان ارزش افزوده را ایجاد می‌کند و بطور مستقیم و غیرمستقیم، سایر فعالیت‌های‌اقتصادی و فرهنگی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

 گردشگری یکی از منابع عمده درآمدزایی و ایجاد اشتغال در جهان به شمار می‌آید، به طوری که بسیاری از آن به عنوان صنعت اول دنیا یاد می‌کنند. بسیاری از کشورها همچون اسپانیا، فرانسه و ایتالیا بخش اعظمی از درآمد ‌ارزی خود را از طریق گردشگری به دست می‌آورند. گرچه گردشگری به تنهایی نمی‌تواند منجر به توسعه کشور شود، ولی با ورود گردشگر به تدریج نیاز به تغییر و ایجاد امکانات برای اقامت، جابجایی و سایر فعالیت‌های مربوطه، توسعه را نیز در پی خواهد داشت و در دراز مدت باعث افزایش امکانات و تاسیسات خواهد شد.

 بر اساس گزارش سازمان‌جهانی گردشگری در سال 2006 تعداد 835 میلیون جهانگرد جابجا شده‌اند که این جهانگردان حدود 800 میلیارد دلار هزینه کردند، این در حالی است که سهم ایران از صنعت گردشگری جهانی در سال 2006 کمتر از یک دهم درصد بوده است و علیرغم اینکه ایران، طبق نظر یونسکو یکی از ده کشور دارای جاذبه‌های گردشگری می‌باشد، ولی آمار موجود گویای ضعف صنعت گردشگری کشور می‌باشد و نارسایی‌های موجود باعث عدم‌توفیق در جذب جهانگردان به میزان توانمندی‌های کشور شده است.

وی گسترش و رونق گردشگری را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خویش برشمرد و گفت: گردشگری جزء چهار صنعت برتر دنیا محسوب می‌گردد و حضور هر 10 گردشگر یک فرصت‌شغلی ایجاد می‌نماید ، این در حالی است که مهم‌ترین معضل و دغدغه منطقه ما ایجاد اشتغال است که می‌توان با تکیه بر پتانسیل‌های موجود، شرایط و زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را فراهم نمود.

 وی متذکر شد: متاسفانه در حال حاضر منطقه ما در بهره‌برداری مناسب از گردشگر موفق نیست، زیرا بیشترین زمان سفر مسافران در ترافیک سپری می‌گردد که در این خصوص اگر دولت‌نهم و دهم به قول خود مبنی بر آزادسازی سواحل جامه عمل می‌پوشاند، صنعت‌گردشگری تحولی عظیم به خود می‌دید. حجتی‌نیا جذب گردشگرخارجی برای شهر نمونه گردشگری رامسر را یکی از محوری‌ترین اقدامات لازم در بحث گردشگری عنوان کرد.

وی توسعه فرودگاه‌رامسر، معرفی این شهر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری و ایجاد کمربندی در ساحل دریا را از جمله اقدامات دولت دانست و افزود: اگر چه موارد ذکر شده خیلی آرام و کند پیش رفت، ولی سایر زیرساخت‌ها با این خدمات هماهنگ نیست. مسلما با توسعه فرودگاه حضور گردشگر و مسافر نیز افزایش می‌یابد، ولی ظرفیت خیابان‌ها و مکان‌های‌اقامتی جوابگوی این حجم از جمعیت نیست.

 حجتی‌نیا معرفی تنها یک شهر به عنوان شهر نمونه گردشگری را کمی به دور از انصاف دانست و پیشرفت منطقه را در ایجاد زیرساخت‌های مناسب در هر سه شهرستان عنوان کرد. وی با اشاره به حضور گردشگرخارجی در شهرهای تاریخی و مذهبی همچون اصفهان و مشهد گفت: شهرستان‌رامسر به دلیل طبیعت بی‌نظیر خود که امروز 800 نقطه جهان به این نام ثبت شده است، متاسفانه به دلیل عدم وجود بسترهای نامناسب از قبیل ارتباط جاده‌ای و بزرگراه‌ها در جذب گردشگرخارجی موفق نبوده است.

 جمشیدحجتی‌نیا عملکرد صدا و سیمای مرکز استان نسبت به غرب‌مازندران را یک ظلم آشکار قلمداد کرد و گفت: غرب‌مازندران در زمان قبل از انقلاب از رادیویی‌بومی برخوردار بود، ولی در حال حاضر علاوه بر اینکه هیچ توجهی وجود ندارد، افزون بر آن امکانات قبلی نیز فراهم نیست.

 وی دلیل بی‌رغبتی غرب استان به برنامه‌های صدا و سیما را دلیل بر عملکرد مدیران‌ذیربط دانست و گفت: متاسفانه گویش تمام برنامه‌ها به زبان شرق‌استان است که این موضوع بی‌رغبتی مردم به سیمای‌مازندران را به همراه دارد، زیرا تفاوت بسیاری در گویش‌های دو بخش استان ملاحظه می‌شود. حجتی‌نیا در بخش دیگری از سخنانش از ورود افرادی جدید در تیم‌حمایتی خود خبر داد و گفت: تیم قبلی بدون هیچ تغییری با حضور چهره‌های‌جدید همراه است که خوشبختانه عده‌ای از آن‌ها در سایر عرصه‌ها همچون انتخابات‌شورای‌شهر وارد شدند.

 وی در ادامه از رغبت خود برای حضور در کمیسیون‌های‌صنایع، امنیت‌ و سیاست‌خارجه، دفاع‌ملی و آموزش و تحقیقات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ما در انتخابات میان‌دوره‌ای قرار گرفته‌ایم و اعضای کمیسیون های‌مجلس مشخص شده است، کمی از اختیارات نماینده‌های جدید در انتخاب کمیسیون‌های موردنظر کاسته می‌شود، ولی بنده در صورت حضور در مجلس با توجه به سوابق‌کاری، بر اساس اولویت کمیسیون‌صنایع، دفاع‌ملی و امنیت‌ و سیاست خارجه و آموزش و تحقیقات را انتخاب خواهم نمود.

جمشیدحجتی‌نیا تشکیل اتاق‌فکر با حضور نخبگان‌سیاسی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود معرفی کرد و گفت: در صورتی که به عنوان نماینده خانه‌ملت پذیرفته شوم، در راستای توسعه‌و‌پیشرفت منطقه اتاق‌فکری با حضور نخبگان‌سیاسی تشکیل خواهم داد.

مهندس‌حجتی‌نیا در پایان مردم منطقه را مورد خطاب خود قرار داد و گفت: مردم عزیز باید با آگاهی تمام در انتخاب فرد اصلح اقدام نمایند، زیرا آینده آنان و نیز منطقه در گرو این انتخاب است. وی افزود: امیدوارم مردم هوشیار، در روزهای‌پایانی تحت‌تاثیر موج و جوهای‌حاکم قرار نگیرند، بلکه با بکارگیری تدبیرخویش بهترین سرنوشت را برای منطقه خود در خانه‌ملت رقم زنند.

منبع :شمیم شمال

نظرات 2 + ارسال نظر
رعیت 1392/03/06 ساعت 10:52 ق.ظ

با سلام.
می خوام همین ترانه رو رو صحنه قریاد بزنم-نقابمو پاره کنم جای خودم داد بزنم

وبلاگ نشریه رامسر از دکتر جلیلی حمایت می کند
http://magazine-ramsar.blogfa.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.