پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نامه ای خطاب به دبیر شورای مساجد شهر کتالم

 مرتضی عباس پور ،نامزد شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر/همه افرادیکه برای شورای شهر کتالم و سادات شهر ثبت نام نمودند مورد احترام می باشند.

کاندیدها با رای مستقیم مردم به شورا راه می یابند نه با نظر بعضی اشخاص که به عنوان نماینده مردم ، رای خود را به مردم تحمیل کنند که این روش در شان مردم شریف کتالم و سادات شهر نمی باشد.

بسمی تعالی

دبیر محترم شورای مساجد کتالم

با سلام و تحیات الهی بدینوسیله به استحضار میرساند پیرو جلسه مورخه 1/3/1392 ساعت 4 بعدظهر در مسجد امام رضا (ع) مشاکلایه برگزار گردید، موارد ذیل به عنوان اعتراض جهت پی گیری و اعلام نتیجه به استحضار مخاطبان « پژواک رامسر» می رساند:

1-در جلسه قبلی طبق اظهار نظر حضرتعالی قرار بود هر مسجد تعداد 10 نفر با انتخاب کاندیدای همان محدوده و هیئت امنا انجام و در جلسه بعدی دعوت صورت گیرد.

ولی متاسفانه از طریق تنها فرد هیئت امنا با سلیقه شخصی انتخاب و دعوت گردید که مغایر با تصمیم جلسه قبلی می باشد، گرچه این روش خلاف رای مردم می باشد.


2-در موقعیت شهر کتالم ده مسجد وجود دارد که اگر از هر مسجد ده نفر دعوت می شد صد نفر می بایست حضور پیدا می کردند در صورتی که 61 نفر حضور داشتند به عنوان مثال کوی انصار که در موقعیت مسجد خانسر بیش از هشتاد خانوار سکونت دارند، در زمان رای گیری فقط یک نفر حضور داشته است.

3-ده نفر افرایکه از طریق تنها فرد هیئت امنا به جلسه دعوت شده بودند آیا بدون انتخاب مردم نماینده کل مردم به حساب می آیند؟

مثلا در محدوده مسجد خانسر که بیش از 2500 نفر مردم سکونت دارند آیا این ده تفر نماینده مردم بشمار می آیند؟ آیا این روش برای مردم تعیین تکلیف محسوب نمی گردد؟


4- حضرتعالی به عنوان دبیر جلسه ، ابتدای برنامه برای مردم اعلام نکردید که بعد از معرفی کاندیدها رای گیری صورت می گیرد، بطوریکه حتی در دعوت نامه هیچ اشاره ای برای رای گیری انجام نگرفته بود.

به دلیل عدم اطلاع رسانی تعداد کثیری از برادران قبل از رای گیری جلسه را ترک نمودند و بعدا متوجه رای گیری شدند که این روش منطبق با انتخاب افراد نمی باشد. اگر در شروع جلسه اعلام می گردید که عزیزان تا اتمام جلسه حضور داشته باشند زیرا قرار است رای گیری انجام گیرد، آیا این شایسته تر نبود؟


5-مگر می شود یک کاندیدا در ظرف چهار دقیقه خود را معرفی و رئوس برنامه های خود را اعلام نمایید. با زمان کم تعیین شده چگونه می شود کاندیدا ی مورد نظر هدفش را به استحضار حضار محترم برساند. بنابراین این شائبه به وجود می آید که هدف خاصی دنبال می شود.


6-همه افرادیکه برای شورای شهر کتالم و سادات شهر ثبت نام نمودند مورد احترام می باشند.

کاندیدها با رای مستقیم مردم به شورا راه می یابند نه با نظر بعضی اشخاص که به عنوان نماینده مردم رای خود را به مردم تحمیل کنند که این روش در شان مردم شریف کتالم و سادات شهر نمی باشد.

لذا بنده به عنوان یکی از کاندیدای کتالم و سادات شهر اعلام می کنم در صورت عدم تجدید نظر و جبران نقص تصمیم گیری های شما با حضور هرچه فعالتر در صحنه انتخابات شرکت نموده و با احترام به رای مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و موار ذکر شده را به استحضار اهالی محترم منطقه خواهم رساند.

ارادتمند شما مرتضی عباسپور

نظرات 8 + ارسال نظر
دوست این شهر 1392/03/09 ساعت 11:17 ق.ظ

عباسپور جان خودتو خسته نکن.تا بود چنین بود...
شما زیاد جدی نگیر.
مردم با امثال شما هم به هیچ جایی نخواهند رسید.

سیدرضا 1392/03/06 ساعت 08:11 ب.ظ

باسلام و ارادت نسبت به مخاطبین گرامی ،با نامه حاج آقا عباس پور موافقم .به نظر حقیر،ائتلاف شکل گرفته امسال ،برخلاف ائتلاف دوره گذشته فاقد حمایت های مردمی و عامه پسندی است . زیرا روند شکل گیری آن چندان منطقی نمیباشد.بعید میدانم مردم مشخصا به اعضای محترم این ائتلاف رای بدهند چرا که بنظر میرسد هیئت امنای محترم با این حرکت فقط آرا را شکسته اند.

ناصر 1392/03/06 ساعت 08:06 ب.ظ

با نامه برادر عباس پور موافقم.

دلتنگ 1392/03/05 ساعت 05:11 ب.ظ

اقای عباسپور
باسلام
اعتراض جنابعالی کاملا بجا وصحیح میباشد.البته بنده نظرم این است که نفس ائتلاف خوب وچه بسا لازم است چرا که شورا یک مسئولیت جمعیست واگر بشود از همین ابتدا افرادی هم فکر به شورا راه یابند ،شورا با چالشهای کمتری مواجه خواهد شد.قابل ذکر است ائتلاف توسط چند نفر افراد که خود را وکیل و وصی مردم میدانند شکل نمیگیرد بلکه توسط رایزنیهای خود کاندیداها صورت میپذیرد که در این بین افرادی که صاحب نفوذ و مورد اعتماد عموم هستند میتوانند در معرفی کاندیداها با یکدیگر و برگزاری نشست موثر باشند .والا چند هیئت امنای معلوم الحال که صلاحیتشان مورد تردید است هرگز نخواهند توانست تعیین کننده ائتلاف باشند شما ودیگران هم نباید با این نامه ها به این افراد وجاهت ببخشید بلکه استین بالا زده با صحبت کردن با دیگر کاندیداها جمعی هفکر وتوانا را شکل دهید

saeid eftekhaari 1392/03/05 ساعت 10:30 ق.ظ

ba doost movafegham.in raftaraye bachegaane yani chi.

رضا شهروندی 1392/03/05 ساعت 08:35 ق.ظ

به آقای عباسپور بگین ول کن آقا شما که در زیر چتر .....شما دیگه چرا ؟
فقط انتقاد سازنده نیست شما بیا بصورت مستقل تا ما درسی به این ائتلافی ها بدیم که اینقدر با شعور مردم بازی نکنند .مردم مگر مسخره شمایند در هر کجا دارد انتخابات میشود شما بیا وبرنامه کاری خودت را بگو ول کن آقا اصلا اعصاب ندارم ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ساداتلمی کتاشهری 1392/03/05 ساعت 12:15 ق.ظ

به این جانب رأی بدهید تا برای همیشه شما را از شر کتالم و ساداتشهر رها کنم ! ساداتشهر را به اونور چابکسر و کتالم را به منطقهای بین نشتارود و عباس آباد منتقل می کنم ! حالا ببینم این دوآتشه های دشمن همدیگر چه خواهند گفت ؟

دوست 1392/03/04 ساعت 11:07 ب.ظ

آقا شما مردم کتالم و سادات شهر خیلی زیاد موضوع را جدی گرفته اید. انطور رفتار نکنید که در ذهن مردم شائبه رفتاری دور از مدنیت از آن مردم شریف ایجاد گردد. انتخابات آزاد است. هر عزیزی با هر طیف بعد از صلاحیت می تواند برای خود رای جمع کند تا خدمتگزار باشد. حالا چه کتالمی و یا سادات شهری. در این دهکده جهانی دیگر من و تو معنی ندارد همه برای هم ارزش دارد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.