پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جواهرده باید هدف اصلی گردشگران در منطقه شود


کاظم علی عابد با اشاره به اینکه تامین روشنایی کافی برای تمامی کوچه های روستا ،پیگیری آسفالت مسجد آدینه به سمت صیقل محله،تکمیلی پارک جنگلی صیقل محله برای مسافرین و مردم برای استراحت،ایجاد مکانی برای استراحت کهنسالان در میدان اصلی جواهرده ، پیگیری با مسئولین اداره راه جهت بهبود جاده حداقل از جیرکوه با نصب علائم هشدار دهنده ،پیگیری جهت راه اندازی گاز مصارف خانگی با هماهنگی اداره گاز شهرستان ،حمل مدام زباله و ساماندهی محل جمع آوری زباله در جواهرده ، ایجاد تابلوهای الکترونیکی برای نمایش مناطق مختلف و اطلاعیه های روستای جواهرده در ورودی آن ، باید مورد توجه شورای روستا قرار گیرد افزود:از اولویت های شورای روستای جواهرده باید پیگیر کارهای نیمه تمام دهیاری جواهرده در سنوات گذشته باشد و آنها را به پایان برساند.


کاظم علی عابد ،متولد1341 و کارمند آموزش پرورش شهرستان رامسر است که دارای مدرک دیپلم علوم انسانی می باشد .

وی  8 سال عضو انجمن اسلامی روستای همت آباد بخش شیرود تنکابن ، دو دوره 4 ساله عضو شورای صنفی روستای همت آباد ، عضو شورای اسلامی دوره دوم و سوم روستای همت آباد ،18 سال مسئول کتابخانه دانشکده ملاصدرای رامسر و حدود 6 سال معاون اجرایی مدارس رامسر است.

وی که جانباز 25 درصد جنگ تحمیلی و دارای 25 ماه  خدمت در جبهه های حق علیه باطل است و اولین اعزامش به مناطق جنگی نیز از منطقه جواهرده بوده است ،دل در گرو آبادانی روستا بسته است و تصمیم می گیرد یک بار دیگر پس از سالها ،ولی اینبار خود به جواهرده اعزام شود و برای روستای جواهرده به عنوان یک دلسوز عمل کند.

وی در گفتگویی با خبرنگار ساحل دریا گفت:چون روستای همت آباد تبدیل به شهر شیرود شد و با توجه به علاقه مندی که به روستای جواهرده داشتم نامزد انتخابات شورای روستای جواهرده شدم.

عابد افزود:شورای روستای جواهرده باید همت کند و پتانسیل های بالقوه ای که در جواهرده موجود است را به بالفعل تبدیل کند و البته این امر میسر نمی شود مگر با هم فکری مردم روستا.

وی ضمن اشاره به تلاش های دهیار روستا که به اندازه توانش در جهت عمران و آبادانی روستا تلاش کرده است افزود:شورا باید کارهای بیشتری را با کمک دهیار انجام دهد و کارهای نیمه تمام را نیز تمام کند و کارهای جدیدی را انجام دهد.

عابد که از تجربه پیشین خود در روستای همت آباد سود می برد اظهار داشت:توصیه ام به شورای روستای جواهرده ، باید پیگیر درامر ایجاد تامین خودروی آتشنشانی باشد .

وی در این خصوص گفت:اگر خدای نکرده حریقی در این روستا اتفاق افتد ،امکانات حریق موجود نیست و باید با ایجاد مکان و تامین خودروی آتش نشانی این مشکل روستا حل شود.

این جانباز جمگ تحمیلی ایجاد کشتارگاه در جواهرده را یکی از کارهای مورد پیگیری شورای روستای جواهرده دانست و گفت:چون تمام قصابی های روستای جواهرده ،کشتار روز خود را در داخل قصابی انجام می دهند و بعد از آن خونابه وارد خیابان می شود و خود قصاب ها هم نگران این موضوع هستند و تمایل دارند کشتارگاهی در جواهرده احداث شود بنا بر این یکی از کارهایی که شورای جواهرده باید پیگیر آن باشد حل این مشکل است.

وی با اشاره به تقسیم عادلانه امکانات رفاهی و مالی برای مناطق جیرکوه ،زرودک ،سلمل ،کنیارود و جواهرده از توسط شورای روستا گفت:حدود 5 الی 6 سال است که در خصوص واگذاری سند مالکیت ساختمان و زمین های منطقه جواهرده نقشه برداری شده است ولی تا کنون اقدامی انجام نشده و مردم نگران هستند بنا بر این شورای روستای جواهرده باید این کار را نیز مد نظر خود داشته باشد.

عابد با اشاره به اینکه روستای جواهرده همیشه شاهد حضور مسافران به خصوص در فصول بهار و تابستان است افزود:باید شورای روستای جواهرده پیگیر خدمات درمانی شبانه روزی  در تمام روزها ،ترجیحا در فصولی که مسافرین و روستائیان بیشتر در روستا حضور دارند باشد.

وی با اشاره به اینکه طراحی میدانی در ورودی روستا در جلوی چشمه آبعلی بر زیبایی های روستا می افزاید اظهار داشت:باید شورای روستا طرحی بیاندیشد وبا همکاری با نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان اماکن استیجاری برای اسکان مسافران سامان دهی شوند.

عابد با اشاره به اینکه تامین روشنایی کافی برای تمامی کوچه های روستا ،پیگیری آسفالت مسجد آدینه به سمت صیقل محله،تکمیلی پارک جنگلی صیقل محله برای مسافرین و مردم برای استراحت،ایجاد مکانی برای استراحت کهنسالان در میدان اصلی جواهرده ، پیگیری با مسئولین اداره راه جهت بهبود جاده حداقل از جیرکوه با نصب علائم هشدار دهنده ،پیگیری جهت راه اندازی گاز مصارف خانگی با هماهنگی اداره گاز شهرستان ،حمل مدام زباله و ساماندهی محل جمع آوری زباله در جواهرده ، ایجاد تابلوهای الکترونیکی برای نمایش مناطق مختلف و اطلاعیه های روستای جواهرده در ورودی آن ، باید مورد توجه شورای روستا قرار گیرد افزود:از اولویت های شورای روستای جواهرده باید پیگیر کارهای نیمه تمام دهیاری جواهرده در سنوات گذشته باشد و آنها را به پایان برساند.

وی ضمن اشاره به لزوم پاکسازی حریم رودخانه های اطراف جواهرده از سمت جیرکوه به بالا افزود:شورای روستا باید ارتباط تنگاتنگی با بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر داشته باشد تا مشکلات و مسائل روستا را حل  و مرتفع نماید.

عابد در ادامه گفت:باید جواهرده از نظر امکانات و زیبایی طوری زبانزد همه شود که وقتی مسافری از سمت چالوس حرکت کرد هدف اصلی اش جواهرده باشد.

وی در پایان گفت:مردم باید تا اخر با شورا همکاری داشته باشند و این نباشد که فقط شورا را انتخاب کنند و با وی همکاری لازم را نداشته باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.