پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

امتحان امروز ما ، درست انتخاب کردن ماست

مهندس گل دشتی با اشاره به اینکه امروز امتحان ،انتخاب درست است ، اظهار داشت: تمامی موجودات زنده با قدرت خداوند دارای نعمت عقل هستند ،پس چرا خداوند ما را اشرف مخلوقات برگزید؟ زیرا این قدرت تفکر و تصمیم گیری در ما وجود دارد و این قدرت تشخیص و شعور ماست که خداوند ما را اشرف مخلوقات نام نهاده ،پس باید به این موضوع افتخار کنیم و درست انتخاب کنیم که امروز امر به معروف ،امر به درست انتخاب کردن است.


حسن گل دشتی ،نامزد شورای اسلامی شهر رامسر در گفتگویی در خصوص حضور خود به عنوان نامزد شورا گفت:در ابتدا با جمعی از بزرگان و افراد مختلف جلسات مشورتی به صورت گروهی و انفرادی برگزار کردم و از  آنها توانایی خود برای حضور به عنوان نامزد شورا را پرسیدم که همگی و قریب به اتفاق از این امر استقبال کردند.

وی گفت:از آنجاییکه اعتقاد دارم که شورا و نظام شورایی از ارکان تصمیم گیری می باشد که توسط خود مردم انتخاب می شود و مجموعه قوانین رفاه ،آسایش ،امنیت و آبادانی شهر در امور مختلف عمرانی، اجتماعی، برنامه ریزی و فرهنگی و ... را برای مردم مصوب می کنند که این اوامر باعث رضایت مردم  می شوند بدین سبب  اعتقاد به کار گروهی خود را در ابتدای امر با مشورت با بزرگان و افراد و گروههای مختلف ، شروع کردم.

وی با اشاره به اینکه شورا و کار شورایی  باید با استفاده از نظر سنجی از همه گروهها انجام شود اظهار داشت:یک عضو شورا باید توانایی از خود گذشتن و برای جمع و شهر تصمیم گرفتن را داشته باشد.

گل دشتی افزود:شورا جائی نیست که افراد وارد آن شوند و عقده های ذهنی و دغدغه های شخصی خود را پیاده کنند و کار شخصی را بر کار جمعی ترجیح دهند.

مهندس گل دشتی در ادامه تصریح کرد:یک عضو شورا باید قائم به جمع باشد نه قائم به فرد و ادامه داد:اگر طرح جوانی در شورا از ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت و مقبول بود باید جمیع افراد شورا به آن رای مثبت داده و آن را توسط مدیریت شهری اجرائی نماید.

گل دشتی در خصوص عملکرد شورای دوره سوم گفت: در شورای دوره سوم هر عضو شورا به اندازه توانایی و ظرفیت خود هر آن چیزی که از دستش بر آمده برای مردم انجام داده و این مردم هستند که باید در مورد آنها قضاوت کنند و به عملکرد آنها امتیاز دهند.

وی گفت:در مورد شورای شهر دوره سوم نباید همیشه نیمه خالی لیوان را ببینیم و آنها به اندازه وسع خود زحمت کشیدند.

عضو نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندراندر ادامه افزود:اکنون شهر ما به روح و هوای تازه نیاز دارد و این امر نیز با حضور جوانانی که دغدغه خدمت دارند و همه آنهایی که در دیروز ،امروز و فردا با مردم همراه بودند و هستند و با مردم زندگی کردند و با سختی­ها ،مشکلات ،شادی ها و غمهای آنان شریک بودند ، عملی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت:یک شورای خوب و منسجم در سایه یک شهردار پویا و فعال می تواند در نظام شورایی و تصمیم گیری مثمر ثمر واقع بوده و اراده و توان لازم را در جهت شناسایی و نارسایی شهر داشته باشد و برای رفع مشکلات و آبادانی شهر ،از پس آنها بر آید.

این کارشناس خبره دادگستری در ادامه نظر خود را در خصوص وظایف متقابل شورا و شهروند گفت:شهر خوب حق طبیعی یک شهروند خوب می باشد و شهروند خوب باید بداند و اطلاع داشته باشد که در شهرش چه می گذرد و چه تصمیماتی برای شهرش توسط شورا اتخاذ می شود و انتقاداتی که حول محور سازندگی و آبادانی شهر باشد انجام دهد زیرا انتقاد سازنده در پیشرو اهداف شهر می تواند موثر باشد.

گل دشتی افزود:عضو شورا باید به انتقادات سازنده گوش فرا دهد و به ان عمل کند و اگر انتقادات سازنده شهروندی طی دوران مختلف موثر واقع نشود ،بزرگترین اصل پیشرفت که همان انتقادات سازنده است اثری نخواهد داشت و شهروند عطای این کار را به لقایش می بخشد.

مدیر عامل شرکت تعاونی گل و گیاه سفید گل رامسر در ادامه گفت:صرف برنامه طویل المدت و وعده های آرمانی برای کاندیدایی نمی توان وی را موفق در امور شورا خطاب کرد و باید برنامه هایی اعلام شود که قابلیت اجرایی داشته و در طول دوران مدیریت ،برنامه های یک کاندیدا باید به سه قسمت میان مدت،بلند مدت و کوتاه مدت بدل شود.

مهندس گل دشتی با اشاره به اینکه امروز امتحان ،انتخاب درست است ، اظهار داشت: تمامی موجودات زنده با قدرت خداوند دارای نعمت عقل هستند ،پس چرا خداوند ما را اشرف مخلوقات برگزید؟ زیرا این قدرت تفکر و تصمیم گیری در ما وجود دارد و این قدرت تشخیص و شعور ماست که خداوند ما را اشرف مخلوقات نام نهاده ،پس باید به این موضوع افتخار کنیم و درست انتخاب کنیم که امروز امر به معروف ،امر به درست انتخاب کردن است.

گل دشتی گفت:هر کاندیدایی به اندازه سن خود چطور زندگی کردن خود را به مردم نشان داده که در کنار مردم بوده یا مقابل مردم، و در زمان آنها فقط به ارائه طرح و دیدگاهها،راهکارهای حل مشکلات و برنامه های خود روی بیاورند .

وی اضافه کرد:از مردم خوب و آگاه شهر رامسر که برای انتخاب خود تفکر و تامل می کنند انتظار دارم ،خوب بیاندیشند و خوب تصمیم بگیرند و درست انتخاب کنند تا در آینده پشمیان نشوند.

وی در پایان گفت:باید دایره مدیریتی کشور گسترده شود و به جوانان اعتماد و اطمینان کنند و این جوانان در عرصه های مختلف کشوری در گذشته نشان دادند که هر لحظه نیاز باشد در پستهای مختلف جهت عرضه خوب و فعال آمادگی دارند .

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شهروند 1392/03/05 ساعت 09:08 ق.ظ

با سلام خطاب به آقای حسن گل دشتی تمامی مدارک خود را به صورت اسکن شده در سایت پژواک نمایش دهید در این صورت بنده بصورت حضوری ودر سایت از شما عذر خواهی میکنم در غیر اینصورت تقاضای دیگری دارم وظیفه خود میدانم که عکس ها و مدارکی که عدم صحت حرف های شما را میگوید توسط سایت پژواک به نمایش در آورم.

با سلام
محبت فرموده فضای اطلاع رسانی و خبری پژواک رامسر را کارزار جنگ قرار ندهید
جناب گل دشتی نیز لطف نمایند مدارکی دال بر رد ادعای این دوست عزیز را در اختیارشان قرار دهند
ما همچنان بر اطلاع رسانی درست بدور از غوغا سالاری پافشاری می کنیم
یا علی

حسن گل دشتی 1392/03/04 ساعت 09:27 ب.ظ

با سلام در پیرو نظر شهروند عزیز تمامی مدارک خود را در صورت تمایل به شما نشان خواهم داد و در صورت تایید اهل فن در همین وبلاگ از همه عذر خواهی کنید .
یا علی

شهروند 1392/03/04 ساعت 08:21 ب.ظ

از نویسنده سایت پژواک خالصانه تقاضا دارم نظر مرا نمایش بدهد اگه دوست دارد بی ریاح کسی کاندید شود سلام جناب آقای حسن گل دشتی ببین نمیدونم چه کسی شماراتایید صلاحیت کرده شما که (...)چطور به خود اجازه میدهید که کاندید شوید بهد این که این القابی که در مصاحبه خود نوشته اید همه به دروغ است بنده با منابع طبیعی استان تماس گرفته ام کی گفته شما عضو کانون مهندسین هستید چه کسی گفته شما کارشناس خبره دادگستری هستید چرا به مردم دروغ میگویید من از شما میخواهم در یکی از جلسات تبلیغاتی شما شرکت کنم و با مدارکی که دارم حرف هایم را اثبات کنم خجالت بکشید چرا درغ دروغ دروغ

علی 1392/03/04 ساعت 07:00 ب.ظ

انشاالله در انتخابات آینده افراد دلسوز و سایسته ای انتخاب کنیم به امید بهتر شدن شرایط شهر رامسر
باچهره خندان امیدوارم با روی گشاده ای به امورات مرد برسی.
پیروز باشی

حامد 1392/03/04 ساعت 03:32 ب.ظ

به جانه خودم تمامه کامنتها رو خودش میزاره

حسن کیانی 1392/03/04 ساعت 03:29 ب.ظ

دوست عزیز جناب آقای مهندس حسن گلدشتی پیشاپیش موفقیت شما را در انتخابات خرداد 92 تبریک میگویم.

فرهنگی 1392/03/04 ساعت 02:33 ب.ظ

همانا حضور جوانانی چون شما مساوی با پیشرفت و آبادانی این مرز بوم پر گهر

محسن 1392/03/04 ساعت 02:13 ب.ظ

خیلی راحت و بی شیله پیله حرف زدی حسن آقا
شهر نیازمند افرادی مثل شماهاست
لذت بردم
پیروزو موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.