پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نامزدها شورا در فکر عملی کردن شعارهای خود بعد از انتخاب باشند

رامین کاظم زکی /اگر مجموع این نفرات منتخب مردم اعضای شورا (15 ) نفر هر کدام مطابق با اهداف و رئوس برنامه های تبلیغاتی خود فقط پیگیر یک طرح و برنامه در مسیر توسعه و آبادانی شهر بودن امروز شاهد حداقل 15 طرح عمرانی و زیر بنایی بودیم .

این روزها وقتی صحبت از انتخابات شوراهای اسلامی می شود از هر کوی و برزنی زمزمه هایی بگوش می رسد ، یکی می گوید همه فقط حرف می زنند یکی دیگر می گوید خیلی ها آمدند و گفتند برنامه داریم اما .... شاید بی انصافی کرده باشند !?

مطمئنا همه ی ما می دانیم که با پیدایش شوراها از تاریخ 9/2/78 تا به امروز طی سه دوره مجموعا 14 سال و حضور 9 شهردار ( 5 سرپرست + 4 شهردار ) در طی این سنوات یقینا با کمی تعامل و تجمیع افکار در راستای تحقق اصل شورا توامان با قدرت اجرایی در ارتباط با مدیرن ارشد دولتی و استانی خاصه در سنوات گذشته می شد که هدایای زیادی برای شهر و مردم شریف و محفوظ به حیای این منطقه به ارمغان آورد و از طرفی اگر مجموع این نفرات منتخب مردم اعضای شورا (15 ) نفر هر کدام مطابق با اهداف و رئوس برنامه های تبلیغاتی خود فقط پیگیر یک طرح و برنامه در مسیر توسعه و آبادانی شهر بودن امروز شاهد حداقل 15 طرح عمرانی و زیر بنایی بودیم .

اما می بینیم که هنوز پرو‍ژه پل صفاررود – ساماندهی باغ سی هکتاری – پیگیری اجرای طرح هدایت فاضلاب ( اگو ) – حل معضل ترافیک با اجرای نتایج حاصله از مطالبات طرح جامع تفضیلی شهر – ایجاد پارکینگ طبقاتی -  ایجاد پایانه و آژانس مسافرتی برون شهری – ساماندهی دو طرف رودخانه صفاررود – پیگیری در خصوص مجتمع فرهنگی و هنری نیمه تمام – پیگیری جهت تاسیس مرکز آموزش عالی وزارت علوم و فن آوری و ... راه به جایی نبرده است ، همیشه دنبال این بودیم که خبر ساز باشیم و یا خبری بسازیم و در این میان اگر خدای ناکرده در کار و اموری خیر ، منفعتی بود آن را بحساب باقیات و صالحات خود می گذاشتند  و اگرضرر و خسرانی بحساب دیگران .

اما در مورد خواهرخواندگی هایمان که با شیلی در سال 1378 آغاز شد و در حال حاضر الوکره قطر و شیراز نیز به آن اضافه گردیده است و قرار بود با اعزام پرسنل کارشناس شهرداری به آن نقاط و بعضا کشورهای دیگر جهت الگو برداری و احیانا خدای ناکرده! ایجاد طرح های مناسب و جدید سازگار با شرایط محیطی منطقه ی مان آن هم راه به جایی نبرده است و خلاصه اینکه در این مصاف اگر نبود سرمایه گذاری پروژه بزرگ تله کابین رامسر – توسعه بخش خصوصی پلاژهای ساحلی – بخش پرواز کایت فرودگاه رامسر – جت اسکی – آب گرم های معدنی هتل رامسر – منطقه دیدنی و زیبای جواهرده و ... تکلیف این شهر به ظاهر توریستی و گردشگری با این همه مواهب الهی و طبیعی که خداوند به آن ارزانی داشته است چه بود ؟

 شهری که نامش در 385 نقطه از جهان ثبت گردیده است و در پایان انشاا... در سالی که مزین به سال حماسه سیاسی گردیده است با ملاحظه 3 اصل ، 1- انگیزه حضور افراد در عرصه انتخابات 2- میزان توانمندی و قدرا اجرایی افراد 3- تعامل و تجمیع افکار در راستای تحقق اصل شورا در خلق یک انتخاب دقیق و 7 نفره در مسیر برقراری راه حل های تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات شهری در داشتن رامسر آباد که حق همه مردم است گام برداریم


 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
دلتنگ 1392/03/03 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام اقای کاظم زکی
از اینکه انتقادپذیر بوده و نصیحت دوستان را میپذیرید جای تقدیر دارد.همواره انچه باعث شده تا دوستان شورای گذشته وشهرداران دچار مشکل شده ودر نهایت با بی مهری مردم مواجه شوند این بود که تذکرات افکار عمومی را نادیده گرفته سعی بر این داشتند تا همچنان بر ارجح بودن تصمیمات خود پافشاری نمایند .این اتفاق برای شما تمرینی بود تا علی رقم اینکه برای کار خود توجیه دارید اما به احترام تفکر دیگران نظر خود را تغییر دهید.موفق باشید

کاظم زکی 1392/03/03 ساعت 10:02 ب.ظ

با سلام به مخاطب گرامی "دلتنگ"
نوشتن سمت های قبلی و فعلی ام به منظور شناساندن خود به مردم بود و الا نظر دیگری نداشتم
این نیز به نا به پیشنهاد شما حذف شد.
سپاس از لطفتان

saeid eftekhaari 1392/03/01 ساعت 09:39 ب.ظ

آقای کاظم زکی بچه ی بدی نیست اما مساله رای آوردنه که گمون نکنم.
به افتخار مهندس مجید درجانی که آقاست و حتما باید باشه.دوست دارم مجید جان

?u 1392/03/01 ساعت 08:52 ب.ظ

?u

هانی رودخانه ای 1392/03/01 ساعت 07:53 ب.ظ

در تمامی انتخابات گذشته مردم ما به درستی انتخاب کردند ولی افراد منتخب خوب عمل نکردند.
به امید آینده ای بهتر
در ضمن موفقیت مهندس گل دشتی در انتخابات شورای شهر رامسر

دلتنگ 1392/03/01 ساعت 03:35 ب.ظ

اقا رامین کاظم زکی سلام
مطالبی که ارائه کردید بسیار عالی بوده وامید است اقایان کاندیداها التفات لازم را دراین موارد داشته باشند.اما از این حقیر داشته باشید زیبنده بود در انتهای مطلب تنها به نام خود اکتفا میکردیدزیرا خواننده وقتی با نوشته شما پیش میرود ارام ارام حس تحسین در وجودش شکل گرفته واین حس در پایان به تقدیر مبدل میشود . اما اوردن عناوین در انتها این شائبه را بوجود میاورد که هدف نگارنده بیشتر از اینکه دلسوزی باشد به رخ کشیدن اعتبار و منزلت خود است .لذا ناگهان خواننده از اوج احساس قدردانی به زیر کشیده شده و ان فضای ارشاد گونه شما به ناگهان تبدیل به فخر فروشی می گردد . انشاالله موفق باشید واز عرض بنده ناخشنود نگردید

رای ما حسن فیلی.......حامیان حسن فیلی (http://www.filihami92.blogfa.com)

salam 1392/03/01 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.irangif.ir

وبلاگ خوبی دارین
به سایت ماهم سر بزنید
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم

جذابترین عکس های متحرک
http://www.irangif.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.