پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

درخواست پشت کنکوری و واکنش فرماندار رامسر

باسلام خدمت  جناب آقای بهرامی     

   بنده و دوستانم الان حدود یک سال در حال درس خواندن در کتابخانه های عمومی شهرستان هستیم والا بلا خسته شده ایم از دست مسولین کتابخانه های {فرید و احمدنژاد }از برخورد بدشان با ما پشت کنکوری های شهرستان ،شکایت این جانب و دوستان بنده را به دست آقای فرماندار برسانید از شما و آقای قاسمی انتظار داریم پیگیری کنید والا ما که هر چه مکاتبه کردیم نتیجه نداد از بی مسولیت های (...)خسته شدیم .

از نمایشگاه های بی موضوع که در طول سال برقرار است هنوز هم تو کتابخانه احمدنزاد دایر هست ،از کلاس های فرهنگی که تشکیل میدن چند تا از دختر های (...)دور هم جمع میشن و سرو صدا که آزار دهنده است کلاس های بی خودکلاس زبان ، یارانه ،ادبی که صدا زیاد داردو دستگاه چسب که به پشت کتاب ها شماره میزنن  {احمدنزاد} باور کنید خسته شدیم الان به خدا 11ماه ندید گرفتیم ولی تو را خدا تو این 1ماه که باقی مانده و زمان شروع امتحان های دانش آموزان و دانشجو یان هست خواهش میکنیم پی گیری کنید شاهد هم داریم از پسر فرماندار محترم که پشت کنکور  هم هستن سوال کنید باور کنید خسته شدیم از دست (...)ضمن از کتابداران کتابخانه فرید و خدمات  کتابخانه ها هم تشکر میکنیم هم از لحاظ نظافت و همکاری صمیمانه که با ما دارند

دستور فرماندار

متن دستور توسط امتداد منتشر شده است

نظرات 5 + ارسال نظر
ک 1392/03/01 ساعت 03:55 ب.ظ

به اطلاع می رساند
مطالبی جهت تنویر افکار عمومی در مورد کتابخانه های شهرستان رامسر که در فضای مجازی منتشر شده است. کتابخانه اندام واره‌ای زنده و پویاست که هر یک از بخش‌های آن باید دائم در حال نو شدن باشد، وگر نه حیاتش را از دست می‌دهد. ما هم توسعه بخش‌های مختلف را به صورت مستمر دنبال می‌کنیم.
وظیفه کتابخانه ها ایجاد محیطی امن و ساکت برای مطالعه خصوصا برای اعضای محترم می باشد. هر چند کار فرهنگی همیشه اعتراضاتی را به همراه داشته است ولی سیاست گذاری کتابخانه های رامسر بر این مبنا بوده است که فضاهای فرهنگی را جدا از محیط مطالعه قرار داده تا مزاحمتی برای اعضای محترم نباشد. در حالیکه که فضای کتابخانه صرفا برای مطالعه نیست بلکه توام با فضاهای فرهنگی باید باشد.
تمام تلاش بر این بوده در 2 ماه باقی مانده به امتحانات اعضا به جز یک و دو کلاس دوره ای هیچگونه برنامه فرهنگی و حتی نمایشگاه (در داخل کتابخانه) برگزار نشود و به پیشنهادات اعضا احترام گذاشتیم. در حال حاضر نمایشگاه کتابی از تاریخ 12/2/92 تا کنون در محیط خارج از کتابخانه پا برجاست. خرسند خواهیم شد از این مکان بازدید و حصول نتایج را گزارش دهید.
با سپاس

1 1392/03/01 ساعت 03:27 ب.ظ

همیشه کار فرهنگی اعتراضاتی را به همراه داشته است .بله کتابخانه باید محیطی امن و ساکت باشد. در حالیکه سیاستگذاری کتابخانه ها بر این مبنا است که فضای کتابخانه ها صرفا برای مطالعه نیست بلکه توام با فضاهای فرهنگی باید باشد.

ا 1392/02/31 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید
حکیمی گریه میکرد کسی بهش گفت گریه تو که فایده ندارد حکیم پاسخ داد ازهمین است که می گریم.در کشورمان برای هرکاری معلوماتی لازم است جز برای کارهای بزرگ ( مخصوصا در فرهنگ )

دلتنگ 1392/02/31 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام پژواک
اینکه دارید جایگاهی میشوید برای رسیدن مردم به مطالبات درست خودشان هم خوب است وهم سخت. این لطف خدا به شماست این فرصت را غنیمت بشمارید واز اعتماد به وجود امده به احسن وجه بهره مند شوید. خود را فراتر از هر جناح بندی سیاسی و طرفداری از افراد دیده، محلی شوید برای درد ودل مردم با هر سلیقه و نگرش سیاسی .انشاالله موفق باشید .سعه صدر داشته استانه تحملتان را بالا ببرید. و با ایجاد ارتباط با مسئولین و نقد منصفانه به پژواک اعتبار ببخشید واعتماد همه را جلب کنید بدون اینکه نیازی به تعریف ویا تمجید بی جا داشته باشید.ما نیز دورا دور شما را رصد کرده اگر چیزی به ذهنمان برسد که برای شما ومردم شریف مفید واقع شود بیان خواهیم کرد واز نظرات همه عزیزان بهره مند خواهیم شد و به معلومات اندک مان خواهیم افزود.از دوستان دیگر مثل رامسری عزیز هم میخواهم که بپرسم که نکته چه بود که ما نگرفتیم؟

رامسری 1392/02/30 ساعت 09:57 ب.ظ

از پسر فرماندار محترم که پشت کنکور هم هستن سوال کنید
نکته رو گرفتی عزیر!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.