پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تاکید مجدد هیئت کشتی استان بر ابقای مقبل دوست در رامسر


نظرات 5 + ارسال نظر

حرفایی می زنی حامی کشتی جان ! نامفهوم است من دارم از غیرت ملی و مردانگی حرف می زنم . شما یک لحظه به لباس تنگ و چسبان این کشتی گیرها نیگاه کن ! واقعاً نمی شه جلوی زن و بچه اون مسابقه رو تماشا کرد ! شما هم اگه در حضور اونا تماشا می کنی باید بگم غیرتت ترک برداشته عزیزم !تا تند تند از اون فن هایی می زنن که باید دست خودشونو بکنن توی اونجای طرف !!! مگه ما فن دیگه ای نداریم ؟ این همه فنون اسلامی ایرانی داریم !!

یک حامی کشتی 1392/02/31 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام مقبل دوست انسان بزرگواری هستند و متاسفم که دوستان ان درایت را شناخت از مقبل را ندارند ما رامسریها هنوز جایگاه مقبل را در کشتی نمیدانیم اول برسی کنیم بعد حرف بزنیم راستی متن علی اقا خیلی نامفهوم است لطفا .............

ر 1392/02/30 ساعت 10:03 ب.ظ

عجب پارتایی داره این مقبل!!!ماهی سفیدها کار خودشو کرد!!!

مهدی 1392/02/30 ساعت 08:25 ق.ظ

به این رییس هیات کشتی استان بگید یه کلاس دیکته بره. کلی غلط املایی داره. من یه پیشنهاد دارم. اصلا مقبلدوستی که این همه لطف کرده که آقای رییس راه به راه داره واسش غش میکنه بشه رییس هیات کشتی استان تا خیال همه راحت شه.

من بطور همزمان مقبل دوست و جنتی و حلاجیان و ثمربخش و غلامی و گلدشتی و فرماندار و بخشدار و سایر روستاهای تابعه را محکوم می کنم و نیز بیش از همه این پوزخند نابکار را و با فنونی مثل فتیله پیچ و سر بند دو پی و بارانداز و لنگ و بزکش دماغ همه و پوزه ی پوزخند را به خاک سیاه می مالم و همین کارها را کردید که کشتی کشتی ما به گل نشست و از المپیک حذف شد و تیم ملی ما مجبور شد به خاک استکبار جهانی برود و کشتی گیران ما با صحنه های مبتذل آنجا روبرو شود ... فکر می کنید کشتی گیر ما این صحنه ها را که واقعاً صحنه هستند ببیند دیگر با آقایان کشتی خواهد گرفت ؟ کشتی همینجوری هم یک ورزش بی ادبی هست چه برسد که کشتی گیر بی ظرفیت ما برود در لس آنجلس کشتی بگیرد ... مسئولین خوب کاری کردند که زودتر از موعد آنجا را ترک کردند . درود بر مسئولین زود ترک کننده ! اف بر مسئولینی که می گفتند آنجا بیشتر بمانیم تا کمی حال کنیم !!! لعنت بر پوزخند که باعث شد من از این حرفهای بی ادبی بزنم! درود بر عباس روغنچی بزرگ !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.