پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

35 کتالم و ساداتشهری و 28 رامسری تایید صلاحیت شدند

فرماندار رامسر در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر و شهر رامسر در گفتگویی با پژواک رامسر گفت:28 نامزد انتخابات شورای شهر از رامسر و 35 نامزد شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر تایید صلاحیت شدند و تنها یک نفر از نامزد شورای اسلامی شهر رامسر عدم احراز صلاحیت شده است.

رستم زرودی اظهار داشت:در بحث انتخابات ، تنها شهرستانی هستیم که بدون تنش و ابهامی تا کنون فعالیت کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث انتخاب معتمدین و انتخاب هیئت اجرایی هیچ مشکلی نداشتیم افزود:در مورد تایید صلاحیت های شورای اسلامی ،کارها با نهایت دقت انجام شد و هیچ گونه تنش و ناراحتی تا این لحظه نداشتیم.

فرماندار رامسر گفت:تمام فرایندهای انتخابات میاندوره ای نهمین دوره مجلس ،چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  تا کنون بر اساس چارچوب زمان بندی انجام شده است.

زرودی اظهار داشت:106 صندوق اخذ رای در شهرستان رامسر وجود دارد که از این تعداد 50 صندوق ثابت روستایی،46 صندوق ثابت شهری ،1 صندوق سیار شهری کتالم و ساداتشهر ،1 صندوق سیار شهری رامسر و ما بقی سیار حوزه روستایی فعال در روز رای گیری در 24 خرداد خواهد شد.

وی ضمن توصیه به نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر گفت:تمامی نامزدها باید با آرامش کامل و بدون تخریب دیگران و با اخلاق فعالیت کنند .

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه همه برنامه هایمان در جهت سلامت انتخابات است افزود: ازعواملی که سلامت انتخابات را زیر سوال می برد جلوگیری به عمل می آید.

زرودی با اشاره به اینکه سعی مان بر این بود که ترکیب هیئت اجرایی شهرستان از تمام سلایق باشد افزود:برای این کار از افراد با تجربه و توانمند در برگزاری انتخابات استفاده کردیم و سعی کردیم از کسانی استفاده کنیم که بدون هرگونه جانبداری از کاندیدا باشند.

وی در پایان گفت:از انجام تعمدی و سهوی هرگونه گفتاری که موجب شائبه تخلف و تقلب در انتخابات را در پی دارد جلوگیری می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.