پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قانون ساخت ساز باید برای همه اعم از بومی و غیر بومی در رامسر یکس

میزان نفوذ پذیری غیر بومی ها به سد میراث فرهنگی شهرستان رامسر چه اندازه است؟

متن زیر را یکی از مخاطبان پژواک رامسر برایمان ارسال کرد و ما هم آن را در خروجی سایت قرار دادیم و از نمایندگی میراث فرهنگی ،شهرداری و شورای شهر رامسر می خواهیم جواب شایعه زیر را به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی نمایند.

بالطبع در صورت عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه ،مطلب زیر از صحت برخوردار می باشد.

سلام میدونم زمان انتخابات هست و الان همه جا موضوع انتخابات داغه ولی دیروز خبری رو شنیدم که باعث ناراحتیم شد میخواستم اگه میشه یه تحقیقی در مورد درستی این خبر کنید. شنیدم مجتمع تجاری آرامش جواز 2 طبقه دیگر را هم گرفته یعنی محدودیت  ارتفاعی 8.5 متر برای این پروژه رفع شده . من این خبر را از یکی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی در یکی از شرکت های ساختمانی و مسئول (...) شنیدم .

اگر متاسفانه این خبر درست باشد سوالی که پیش میاد اینه آیا محدودیت ارتفاع فقط برای مردم رامسر است؟

آیا فقط غیر بومی هایی که در رامسر هستند و نفوذ دارند می توانند از سد قوانین میراث فرهنگی عبور کنند؟

من خودم موافق این طرح هستم با اینکه از لحاظ ساخت و ساز ضربه بزرگی است  ولی در این طرح منافعی وجود دارد که در آینده شاهد اون خواهیم بود. با ساخت و ساز های غیر قانونی و تراکم های عجیبی که در کلیه شهر های شمالی شاهد اون هستیم رامسر تنها شهریه که فقط برای اون خط افق تعریف شده و در چند سال آینده شاهد خواهیم بود که زیبایی رامسر خیلی بیشتر از دیگر شهر های شمالی به چشم میاد

حالا اگه همین پروژه این قانون را نقض کند آیا راهی برای برای دیگر پروژها باز نمیشود تا خط افقی که برای رامسر تعریف شده از بین برود؟

اگر قانونی وجود دارد باید برای همه یکسان باشه در غیر این صورت این قانون نیست راهی واسه کاسبیه عده ای خاص که جواز میدن و عده ای دیگه که جواز میگیرن

لطفا درستی این خبر از اعضای شورای شهر که بسیار روی این مسائل حساس هستند جویا بشید

نظرات 2 + ارسال نظر
....... 1392/03/02 ساعت 02:22 ق.ظ

میشه خواهشا غلطهای تایپیتون کم باشه!!

[ بدون نام ] 1392/02/28 ساعت 11:41 ب.ظ

مطلب جانداروعالی بودوچه نکته قشنگی رانویسنده نامه دراین بلبشوی سیاسی دیدکه جای تقدیردارد.ازپژواک رامسرخواهش میکنم درموردواگذاری بدون مناقصه کارخانه کمپوست دوهزارکه هیچکس پیگیراین مساله نیست هم لطفااطلاع رسانی کنید شب عیدپارسال سالن تخمیر کارخانه هم فروریخته بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.