پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پایان تایید صلاحیت های شوراهای اسلامی شهرستان رامسر

با پایان یافتن زمان تایید صلاحیت های نامزدهای شورهای اسلامی شهر رامسر و کتالم و ساداتشهر نتیجه ها فردا شنبه اعلام خواهد شد.

به گزارش منابع آگاه در دو حوزه انتخابیه کتالم و ساداتشهر و شهر رامسر که هر کدام به ترتیب در ابتدا 40 نفر و 33 نفر ثبت نام کرده بود ،گروهی از این حوزه مدتی قبل انصراف خود را اعلام کرده بودند که به غیراز آنها در هر دو حوزه کلیه نامزدها(به غیر از عباس روغنچی از حوزه شهر رامسر به علت نقص مدرک) از طرف مراجع ذی صلاح و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان رامسر تایید شدند.

پژواک رامسر برای همه آنها آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است در سایه اخلاق مداری انتخابات پرشوری را برای شوراهای اسلامی در شهرستان رامسر داشته باشیم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دلتنگ 1392/02/29 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام پژواک
نگران نباش در این عرصه وارد شدن بی ادبیها دیدن دارد،گزاف شنیدن دارد،اینی که شما را به شخم زدن دعوت میکند حق دارد چرا که به شدت نیازمند ان است که کسی اهرم گاو اهن را بدست گیرد تا او زیگ زاگ شخم نزند. پیشنهاد من هم اینست که به خواسته اش لبیک گویی و این زبان بسته را از رنج به تنهایی شخم زدن رهایی بخشی چرا که او نیز نیاز شدید به فریاد اوهه شما دارد تا مسیر را درست رود

[ بدون نام ] 1392/02/28 ساعت 01:10 ب.ظ

آقای بهرامی حیف زمین ندارم وگرنه میدادم بهت شخم بزنی.

saeid eftekhari 1392/02/28 ساعت 01:26 ق.ظ

baray mohandes hasan goldashti arezoy moafaghiyat mikonam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.