پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رئیس جدید هیئت کشتی شهرستان رامسر معرفی شد

همانطوری که قبلا در پژواک رامسر ذکر کرده بودیم که تغییراتی در هیئت کشتی شهرستان رامسر در حال وقوع است ،رئیس جدید این هیئت منصوب شد.

رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبق حکمی عبدالرحمان حلاجیان رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  را به سمت سرپرست هیئت کشتی شهرستان رامسر منصوب و وی را به هیئت کشتی استان مازندران معرفی کرد.

شایان ذکر است حلاجیان در سالها قبل این سمت را بر عهده داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
جلال 1392/02/29 ساعت 01:39 ب.ظ

رئیس هیئت فوتبال رامسر مطرح کرد:
هیئت فوتبال رامسر دچار تحول بزرگی در سالهای اخیر شده است
هادی حلاجیان رئیس هیئت فوتبال رامسر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ساحل دریا ، عملکرد فوتبال و فوتسال شهرستان رامسر را تشریح کرد.
وی در این گفتگو اظهار داشت: بازسازی زمین فوتبال شهدای رامسر که حدود 5 متر طول و 2 متر عرض آن اضافه شد به اتمام رسیده است که کل مبلغ هزینه برای بازسازی این زمین مبلغ هشت میلیون تومان می باشد و این زمین در حال حاظر آماده برای تمرین فوتبالیست های شهرستان رامسر است.
حلاجیان ادامه داد: هر ساله کلاس آموزشی برای داوران شهرستان جهت ارتقاء سطح داوری فوتبال و فوتسال شهرستان با هماهنگی هیئت فوتبال استان و با دعوت از بهترین مدرسان داوری کشور و استان انجام می شود که الحمدا... امسال با برگزاری این کلاسها سطح کمی و کیفی قضاوت داوران شهرستان بهبود یافته و اکثر داوران شهرستان ارتقاء درجه یافتند که خوشبختانه هم اکنون ما در شهرستان داور ملی و درجه 1 داریم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان رامسر در ادامه اظهار داشت:همانطوری که در اوایل سال گذشته قول تشکیل تیم فوتسال شهرستان جهت شرکت در لیگ استان را داده بودیم ،الحمدا... با کمک و مساعدت شرکت پاسارگاد بتن توانستیم بعد از یک دهه رکورد نداشتن تیم فوتسال رامسر در لیگ استان را بشکنیم و در این مسابقات شرکت نماییم.
وی افزود:اخیرا نیز ضمن رایزنی با هیئت فوتسال استان توانستیم امتیاز لیگ یک فوتسال استان را برای شهرستان دریافت نمائیم که انشاا... امسال هم در لیگ یک استان شرکت خواهیم کرد.
حلاجیان افزود:در رده های نوجوانان و جوانان فوتبال هم با کمک آقای محمدرضا خلعتبری مربی ارزشمند شهرستان و آقای حلیمی نژاد فعال می باشیم و نوجوانان و جوانان در حال تمرین می باشند که انشاا... جوانان پشتوانه های خوبی برای فوتبال شهرستان پرورش یابند.
وی ادامه داد:خوشبختانه همه مسابقات فوتسال پیشکسوتان در رده های سنی بالای 40 سال برگزار می شود که امسال هم با حضور هشت تیم در سال شهید چمران برگزار شد و استقبال خوبی هم از این مسابقات به عمل آمد.
رئیس هیئت فوتبال رامسر افزود: مسابقات جام رمضان نیز هر ساله با همکاری هیئت فوتبال ساداتشهر برگزار می شود و مسابقات فوتسال روستایی در سطح شهرستان در دستورنیز کار است که انشاا... از این مسابقات یک تیم قوی جهت شرکت در لیگ یک استان تشکیل خواهیم داد.
حلاجیان ضمن اشاره به اینکه با یک مدیریت خوب و کارامد و با کمک دوستان و اعضاهیئت فوتبال ، فوتبال رامسر در سالهای اخیر دچار تحول بزرگی شده است ،برنامه های آتی هیئت فوتبال رامسر را ، برگزاری فوتسال جام رمضان در ایام مبارک ماه رمضان،برگزاری جام محلات فوتبال شهرستان در مرداد ماه سال جاری ،حضور پرقدرت تیم فوتسال شهرستان در مسابقات لیگ یک استان ،حضور تیم فوتبال جوانان رامسر در لیگ استان عنوان کرد و افزود :هم اکنون در حال مذاکره با چند شرکت جهت حمایت و کمک مالی تیم فوتبال بزرگسالان رامسر هستیم که انشاا... اگر شرایط فراهم شود و اسپانسر لازم جذب شد تیم فوتبال بزرگسالان رامسر جهت شرکت در لیگ فوتبال استان تشکیل خواهیم داد.
وی ضمن اشاه به اینکه برنامه ویژه ای برای فوتسال بانوان شهرستان داریم ادامه داد:از همه کسانی که چه از نظر فکری و مشورتی ، و چه از نظر کمک مالی علاقه مند هستند یار و یاور هیئت فوتبال باشند می خواهیم تا با کمک هم ،فوتبال رامسر را تقویت نمایم و ما هم دستان پرمحبت همه این عزیزان را به گرمی می فشاریم .
حلاجیان در پایان از زحمات فرماندار محترم که در سال گذشته یار و یاور هیئت فوتبال شهرستان بودند قدردانی کرد و از رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز سپاسگزاری نمود.
وی از حیدر پور ، ریاست آموزش و پرورش که با در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه جهت اعزام تیم فوتسال به استان کمک کردند و همچنین از اعضای هیئت فوتبال شهرستان خصوصا از رضا فرزین فر که در سال گذشته زحمات زیادی در جهت همکاری با هیئت فوتبال شهرستان کشیدند قدردانی کرد.


امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.