پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

راه اندازی هتل سماموس با نامزدی اسفندیار مشایی چه رابطه ای دارد

اختصاصی پژواک رامسر/بنابر شنیده ها ،طالبی سرمایه گذار پروژه هتل سماموس رامسر تمایل دارد این پروژه را مجددا راه اندازی کند.

اردیبهشت سال 1386 اسفندیار رحیم مشایی،‌ رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی کلنگ نخستین هتل 7 ستاره کشور را در روستای سفید تمشک شهرستان رامسر به زمین زد.

 آسمان‌خراشی که قرار بود در 60 طبقه، 240 متر ارتفاع و 200 هزار متر زیربنا ساخته شود تا به امروز حتی آجری از آن روی آجری گذاشته نشده است.

سرمایه‌گذار این پروژه از همان روز نخست، یک ایرانی مقیم خارج از کشور بود که هر بار به دلیلی آغاز پروژه را به تاخیر انداخت دلایلی از جمله عدم هماهنگی با سازمان‌هایی چون منابع طبیعی، آموزش‌و پرورش و... و در آخرین مرحله هم نبود برق و امکانات اولیه.

قدمگاهی؛ مدیر طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس در این باره اظهار داشت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری برای اجرا زمان مشخصی دارند اما متأسفانه سرمایه‌گذار پروژه هتل 7 ستاره سماموس، هر بار به دلیلی آغاز پروژه را به تأخیر انداخت که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم برای اینکه پروژه، راکد باقی نماند سرمایه‌گذار این پروژه را خلع ید کرد.

وی در ادامه گفته بود: این پروژه برای عملیاتی شدن به سرمایه‌گذار دیگری محول خواهد شد.

اما با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نامزد ریاست جمهوری توسط اسفندیار رحیم مشایی ،شنیده شده طالبی با فشارهای وارده به مسئولان احتمالا از طریق مشایی ،اعلام کرده که تمایل دارد این پروژه را مجددا راه اندازی کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سماموس 1392/02/30 ساعت 08:30 ب.ظ

تا آنجایی که ما میدانیم صاحب زمین زندان است ما بقی رو ....

دلتنگ 1392/02/25 ساعت 03:58 ب.ظ

خدایا چقدر اینها به شعور ما رامسریها توهین میکنند. افای طالبی هفت سال است که غیر از کریه کردن منظر کوه زیبای ما و به تاراج بردن سنگهای ان کاری نکردی از این شهر مظلوم چه میخواهی خدا نگذرد از انانی که امثال شما را تایید وبه جان منابع طبیعی می اندازند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.