پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

معاون وزیر راه خبر داد:ساخت جزیره مسکونی در ساحل رامسر

سیدعطاءالله صدر امروز طی نشست خبری که در آستانه برگزاری همایش ارگان های دریایی صورت گرفت در بخشی از آن درباره کنارگذر ساحلی رامسر، گفت: این طرح برای حل مشکل ترافیک رامسر و به صورت عبور از دریا به تصویب دولت رسیده و به صورت نمونه در 10 کیلومتر اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که برای اجرای این طرح تایید سازمان حفاظت محیط زیست دریافت شده است، افزود: با توجه به بالا بودن هزینه اجرای این پروژه، طرح اقتصادی در این زمینه ایجاد کرده‌ایم تا درآمدزا باشد و بخش خصوصی بتواند در آن فعالیت کند.

صدر افزود: در طرح کنارگذر ساحلی رامسر، جزیره‌ای مسکونی ایجاد خواهد شد که می‌تواند درآمد ایجاد کند ضمن آن که اراضی منطقه به قیمت روز فروخته می‌شوند و سرمایه‌گذاری با سود سالانه 20 درصد محاسبه خواهد شد. در صورتی که سرمایه‌گذار تمام سرمایه و سود خود را از طریق زمین‌ها به دست نیاورد، عوارضی آزادراه به سازنده بخش خصوصی واگذار می‌شود تا بتواند سود لازم را کسب کند.

وی درباره زمان پایان اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: طبق برنامه قرار بود این طرح طی 3.5 سال ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد اما به خاطر منابع قرضه و نیز معادن سنگ مورد نیاز با مشکل مواجه شده که درصورت حل شدن، طرح اجرایی خواهد شد.خبرآنلاین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.