پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

احمدی نژاد 84:گرانی ناشی از بدون برنامه بودن مسوولان است

آرشیو خبر(25 خرداد 1384):احمدی نژاد صداقت را لازمه ایجاد اعتماد و همراهی مردم و پیشرفت جامعه ذکر کرد و افزود: گرانی ناشی از بدون برنامه بودن مسوولان است و باعث کم شدن اعتماد عمومی می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همراه مردم بودن و برنامه‌ریزی کردن براساس مشکلات باید در راس برنامه‌های دولت اسلامی باشد، زیرا درد مردم را از روی کاغذ نمی‌توان درک کرد.  

نامزد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ماموریت ملت ایران ایجاد یک جامعه پیشرفته، مرفه و نمونه اسلامی است و این امر سنگ بنایی است تا در آینده نزدیک شاهد دوران درخشان حاکمیت اسلام در سراسر گیتی باشیم.

محمود احمدی‌نژاد  دیشب در مسجد جامع شهر ساری افزود: ملت ما بارها دستخوش حوادث سنگین شد و اگر لطف خدا نبود شاید بارها متلاشی می‌شد و این بار لطف خداوند ملت را مهیای انجام یک ماموریت الهی کرده است.

وی یادآور شد: برخی دلایل باعث شد تا در آخرین روزها به صحنه انتخابات وارد شوم، به همین علت وقت نشد به همه استان‌ها بروم،اما اگر مردم ماموریت تشکیل دولت را به من بدهند، دولت را به میان مردم و استان‌ها خواهم برد تا مشکلات را با حضور مسوولان، صاحب‌نظران و معتمدان محلی از نزدیک حل کنم.  

احمدی‌نژاد ادامه داد: پیشرفت و توسعه کشور باید براساس خواسته ملت و فرهنگ اسلامی باشد، نه اینکه از کشورهای دیگر نظیر ژاپن، آلمان، کره و ترکیه الگوبرداری کنیم.

وی، صداقت را لازمه ایجاد اعتماد و همراهی مردم و پیشرفت جامعه ذکر کرد و افزود: گرانی ناشی از بدون برنامه بودن مسوولان است و باعث کم شدن اعتماد عمومی می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همراه مردم بودن و برنامه‌ریزی کردن براساس مشکلات باید در راس برنامه‌های دولت اسلامی باشد، زیرا درد مردم را از روی کاغذ نمی‌توان درک کرد.  

احمدی‌نژاد با اشاره به وجود برخی بی‌عدالتی‌ها در کشور یادآور شد: تهران با ‪ ۱۰درصد جمعیت کشور دارای ‪ ۶۰درصد ثروت کشور برابر با۱۰هزار میلیارد تومان است.

وی به مصوبه شورای شهر تهران درخصوص خروج برخی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی از تهران اشاره کرد و گفت: در تهران روزانه ‪ ۱۲میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود که چهار میلیون لیتر آن در راه‌بندان‌ها هدر می‌رود.

احمدی‌نژاد، سهم خودروهای دولتی از ترافیک تهران را ‪ ۴۵درصد ذکر کرد و افزود اگر بتوان ‪ ۲۰درصد ترافیک تهران را کاهش داد، روزانه چهار میلیون لیتر بنزین و ‪ ۴۰۰میلیون دلار سالانه صرفه‌جویی خواهد شد.

وی، مردم مازندران را مردمی غیور، انقلابی و صادق توصیف و خاطرنشان کرد: مازندران همیشه سنگر دفاع از انقلاب، ولایت و تمامیت ارضی ایران بوده است.(irna

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دلتنگ 1392/02/19 ساعت 11:22 ب.ظ

امیدوارم مردم باوفای ایران از اینهمه دروغ درس گرفته باشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.