پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سفر های استانی،تبلیغات انتخاباتی است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، سفرهای استانی را صرفا انتخاباتی و تبلیغاتی دانست و گفت: دور چهارم سفرهای استانی در فاصله 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری و در شرایطی که دولت کاندیدا دارد، هیچ علتی غیر از انتخاباتی بودن ندارد.


قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بلاغ گفت: نمایندگان دغدغه حوزه های انتخابیه خود را دارند و این در حالیست که دولت دغدغه سفرهای استانی را در دور چهارم با محور تبلیغاتی و انتخاباتی دارد.

وی ادامه داد: دولت چهار دوره سفرهای استانی انجام داده و وعده ها و تعهدات زیادی به مردم داده است. تعهداتی که متاسفانه توقعاتی ایجاد کرده اما هیچگاه به ثمر ننشسته است.

به اعتقاد احمدی ، تعهد و عدم عمل به آن ابهت جایگاه ریاست جمهوری را می شکند و از سویی توقعات فزاینده ای را ایجاد می کند که عدم اجرای این وعده ها مردم را بسیار ناراحت و بی اعتماد می کند.

نماینده مردم نوشهر در مجلس ادامه داد: آغاز سفرهای دور چهارم ، ایجاد تعهدات و توقعات جدید است. به طوری که رئیس دولت اعلام کرده که 21 استان از دور چهارم سفرها انجام نشده و باید در این مدت باقیمانده انجام شود. اما اینکه آیا این سفرها با نیت کار انجام می شود، تقریبا برای هیچکس قابل باور نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم تاکید کرد:در حالیکه رئیس جمهور در این سفرها به دنبال معرفی نفر جایگزین خود است، اما باید بدانیم که امروز کشور به فردی نیاز دارد که دو کار مهم انجام دهد.یکی اینکه فضای اقتصادی کشور را احیا کند و وضعیت معیشت مردم را روبراه کند و دیگری موضوع بیکاری است که باید تدبیر جدی در این باره اندیشیده شود.

 

احمدی لاشکی گفت: کشور نیاز به رئیس جمهور سیاسی ندارد، بلکه امروز باید فردی وارد میدان شود که تجربه کار داشته و موضوع اقتصاد و اشتغال را تحت نظر داشته باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مخاطب 1392/02/17 ساعت 01:05 ب.ظ

ضمن عرض سلام خدمت حاج قاسم احمدی بزرگوار. جا دارد تا بدینوسیله هفته معلم را خدمت این استاد بزگوار تبریک،تهنیت و شاد باش عرض نمایم. افتخار شاگردی ایشان بی شک توفیقی بود که شامل حال این بنده حقیر گردید. یا آرزوی بهترین ها برای شما ، سلامتی و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

ترمی 1392/02/16 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.