پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دعوت 120 نفره برای تصمیم گیری در خصوص شورای شهر کتالم و ساداتشهر

به گزارش منابع مطلع و موثق عصر امروز از 120 نفر از ساکنین کتالم برای تشکیل ائتلاف و کاهش نامزدهای ثبت نامی در مسجد کردمحله کتالم دعوت به عمل آمده بود.

در این مراسم که حدود 30 نفر حضور داشتند در خصوص تلاش و رایزنی برای کاهش افراد ثبت نامی شورای شهر دوره چهارم کتالم و ساداتشهر بحث و بررسی شد.

شایان ذکر است در حوزه انتخابیه کتالم و ساداتشهر برای شورای شهر دوره چهارم حدود 40 نفر ثبت نام کرد که تا کنون 2 نفر به صورت رسمی انصراف خود را اعلام کردند و پیش بینی می شود تعداد انصرافی ها افزایش یابد.

اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع می رسد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه 1392/02/18 ساعت 09:55 ق.ظ

هنوز یه سریا خودشون رو قیم کتالم و ساداتشهر میدونند و هنوز تو فاز خان و خان بازی هستند....آقا اون دوره دیگه گذشته

ابراهیم 1392/02/16 ساعت 04:45 ب.ظ

با فرمایش دوست بالا(دلتنگ ) موافقم . خصوصا با خط پایانی کامنتشان

از دشت جلم - 1392/02/16 ساعت 04:44 ب.ظ

با دلتنگ عزیز کاملا موافقم .این افراد معلوم الحال دیگه جایگاهی ندارند برادر.خود بنده سابقا با بعضی هاشون آمد و شد داشتم . ولی متوجه اشتباهاتم شدم . اهدافشون جز منافع شخصی چیزی نیست

دلتنگ 1392/02/16 ساعت 12:41 ق.ظ

مردم شریف کتالم
سالها یک تعداد معدود معلوم الحال به بهانه ایجاد وحدت واینکه اگر مراقب نباشید سادات شهریها شورا را میگیرند با کوبیدن به طبل اختلاف بین مردم سادات شهر وکتالم در واقع افراد مورد نظر خود رابه شورا فرستادند وانها هم کاری نکردند جز فراهم نمودن شرایط عالی برای امثال اقایان ح-ا و ع-ک یا سرمایه دار بزرگ چای .براستی در دو دوره گذشته که اکثریت با کتالم بود و مخصوصا فردی که دو دور رییس شورا بود به غیر از کسب منافع برای خودش چه کاری برای شهر کرد و کردند.عزیزان کتالمی لطفا این بار زیر بار حرف این افراد نروید و کسانی را انتخاب کنید که ارزش اعتمادتان را داشته باشند.افراد دلسوز و کار امد نه کسانی که قبلا ثابت کردند بیش از انکه به فکر منافع مردم باشند برای تبدیل به احسن کردن زمینهای خود تلاش میکنند

علی 1392/02/15 ساعت 11:03 ب.ظ

بگذار اخبار تکمیلی را من برایت بگویم ای خبرنگار آس و پاس از همه جا بی خبر !!! تعداد که مهم نیست حالا 120 نفر نشد و اصلاً 12 نفر ، چه فرقی می کند مهم این است که کیفیت داشته باشی و کیفیت را علامت استاندارد ایران و انواع ایزو ها مشخص می کند که آن 30 نفر همشون ایزو 2012 داشتند !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.