پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کارگران و بانوان شاغل در شهرداری کتالم و ساداتشهر تجلیل شدند

به مناسب روز جهانی کار و کارگر ،میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن:کارگران و بانوان شاغل در شهرداری کتالم و ساداتشهر تجلیل شدند.

طی مراسمی به مناسب روز جهانی کارو کارگر و تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از کارگران و بانوان شاغل در شهرداری کتالم و ساداتشهر تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم مظاهر باقر سلیمی شهردار کتالم وساداتشهر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و همچنین روز جهانی کار و کارگر به پرسل شهرداری ،خصوصا کارگران این سازمان گفت:واقیعت امر این است که شهرداری یک دستگاه کاملا خدماتی برای جلب رضایت شهروندان است و فلسفه شهرداری نیز ایجاد رضایت مندی شهروندان است .

وی گفت:مجموعه شهرداری کتالم و ساداتشهر با تلاش شبانه روزی می کوشد کارهای خوبی را برای رضایت شهروندان در سطح شهر فراهم آورد.

باقر سلیمی افزود:با تمام این تلاش ها باز هم نواقصی وجود دارد و ما این امر را می پذیریم و با توجه به امکانات موجود سعی خواهیم کرد بیشتر توجه نماییم .

شهردار کتالم و ساداتشهر در ادامه خطاب به کارگران  گفت:سعی می کنیم تا در حد توان در بحث حقوق و مزایای برای کارگران شهرداری تلاش نماییم و امیدواریم در سالهای بعد امکانات رفاهی بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد.

باقر سلیمی ادامه داد:کارگران و پرسنل شهرداری باید شهرداری را به عنوان خانه اول خود بدانند و با توجه به این موضوع تلاش و کوشش بیشتری نمایند زیرا همه عملکردهای شهرداری ارتباط مستقیمی با این موضوع دارد.

وی تصریح کرد:تجلیل از کارگران در روز کار و کارگر باعث می شود آنها روحیه بیشتری برای تلاش و کوشش  داشته باشند.

باقر سلیمی با اشاره به روز میلاد حضرت فاطمه و روز زن نیز گفت:امیدواریم با تاسی از حضرت فاطمه (س) همه ما بتوانیم افراد مثمر ثمری برای جامعه باشیم.

وی  گفت:امروز جایگاه زن مانند گذشته نیست و زن امروز ،دوشادوش مردان در حال تلاش و کوشش هستند و برای همه آنها آرزوی توفیق و موفقیت می نمایم.

در ابتدای مراسم نیز حجت الاسلام محمد کرد رضایی با ذکر حدیثی از مقام شامخ حضرت فاطمه(س) تقدیر کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به آقایان ابراهیم محمد نیازی ،سید عباس دست افکن ،کاوه غلامرضایی و جواد شعبان زاده به عنوان کارگران نمونه و از خانم ها ایران نوری ،شهرزاد شاهمنصوریان ،سیده آزیتا نژاد موسوی ، هاجر بخشی و لیلا عیوضی به عنوان بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت روز زن هدایای اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.