پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شعبانی نیز از ادامه رقابت انتخابات دوره چهارم شورا انصراف داد

مجید شعبانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر ظهر امروز از ادامه رقابت در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر انصراف داد.

وی در گفتگو با «پژواک رامسر» عدم دسترسی به خانواده خود را دلیل این کار عنوان کرد و گفت:متعهد بودم در دوره سوم فقط برای چهار سال عضو شورای شهر باشم و با توجه به اینکه این دوره ، 6 سال به طول انجامید و برای نامزدی دوره چهارم شورا نیز گفت و گوهای زیادی با خانواده ام انجام دادم ولی موفق به کسب رضایت آنها نشدم و ناگزیر از ادامه فعالیت انصراف دادم.

شعبانی گفت:22 سال برای نظام خدمت کرده ام و اکنون نیز در هر جا باشم خدمت به کشورم و شهروندان رامسری را افتخار خود می دانم.

نائب رئیس شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر افزود:هم اکنون از فدراسیون های مختلفی پیشنهاد همکاری دارم و این کار مستلزم تامل بیشتر می باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر در دوره سوم گفت:شهروندان در این دوره باید با دقت و مطالعه به افراد کارآمد رای دهند و از رای دادن به افراد ناکارامد بپرهیزند زیرا شورای شهر منتخب مردم در امور شهری می باشد.

گفتنی است پیش از این مهندس فرهاد فرج مشایی از حوزه انتخابیه کتالم و ساداتشهر از ادامه رقابت استعفا داده بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
طالشی 1392/02/14 ساعت 07:17 ب.ظ

بهرامی عزیز خواهشمندیم استعفای کلیه کاندیدای محترم منعکس گردد. و من ا... التوفیق

سادات شهری 1392/02/14 ساعت 01:10 ق.ظ

اقای شعبانی اگر در طول حضورت در شورا یک کار خوب برای مردم کرده باشی همین بود.البته نفعش بیشتر برای خودت شد چون اگر میماندی محک خوبی بو د برای عملکردت چون خودت هم میدانی که به بدترین صورت ممکن پاسخ مردم را میدیدی بااین حال بد نیست خودت نیز کمی به رفتارت بیاندیشی وبجای بکار بردن جملات دل خوش کن برای خودت مثل دعوت فدراسیونهای مختلف از شما؟؟ ببین بجز ان ساختمان شیش طبقه که تخلف محض است در منطقه ای که کاربری اپارتمان سازی ندارد وسودش به خودت میرسد برای مردم چه کردی؟؟؟خداوند عاقبت همه را ختم به خیر کند

با سلام
هر جا که باشی آسمان مال توست...

سلام . موفق باشید

هیات فوتبال رامسر 1392/02/10 ساعت 09:12 ب.ظ

مهندس حسن گلدشتی ما جوانان رامسر برات آرزوی موفقیت داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.