پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

« همانند مسجد و مدرسه به باشگاه ها هم نیازمندیم »

رامین جنتی-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر-فعالیت های نیکو کارانه و انسان دوستانه از ویژگی های برجسته فرهنگ اسلامی و ایرانی است که در کشور عزیزمان در بخش های مختلف موج می زند، احداث مسجد و تکیه ، مدرسه ، بیمارستان و درمانگاه و ... ازجمله فعالیت هایی است که توسط خیرین نیکوکار انجام می گیرد.

البته بطور قطع و یقین این کار از مسئولیت دولت ها در آبادانی کشور و خصوصاً توجه به طبقه محروم نخواهد کاست بلکه تلاش و همت این دو بخش یعنی دولت و مردم در آبادانی کشور ویژگی ممتاز کشور ماست. ورزش نیز ازجمله نهادهایی است که همواره توسط مردم مورد لطف و حمایت بوده است، حمایت مالی از تیم ها، اهدای زمین و مشارکت در ساخت سالن ورزشی را می توان ازجمله فعالیت خیرین در رامسر نام برد.

باتوجه به نقش اساسی و مهم ورزش و تأثیرات متعدد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از قبیل همبستگی اجتماعی، تحکیم و استمرار آداب و رسوم کهن، نقش مهم در پیشگیری از اعتیاد، سلامتی جسمی و روحی و... ورزش را به یک پدیده اجتماعی حساس تبدیل کرده لذا در کنار اقدامات جدی تر دولت و دستگاه هایی ذیربط در حمایت از ورزش امیداست ،مردم نیکوکار و خداجوی رامسر در کنار توجه به مسجد، مدرسه با حمایت ازوزش به بالندگی نسل جوان جامعه کمک نمایند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا 1392/02/14 ساعت 05:23 ب.ظ

ادم تعجب میکنه اونقد که قلیان سرا و کافی شاپ باز میشه باشگاه بازنمیشه

محمد 1392/02/11 ساعت 04:29 ب.ظ

چقد جالب.عجب تشابهی! یک رامین جنتی هم کاندیدشورای شهره.البته فرقی نمیکنه .مهم حضوره مردم پای صندوق انتخاباته.

گلشن 1392/02/10 ساعت 04:44 ب.ظ

مردم وظیفه خویش رابه درستی وبموقع انجام می دهند رئیس جان ؛ولی چه سود؟إ سالن ها وتجهیزات اهدایی نهایتا ازسوی تربیت بدنی به بخش خصوصی واگذار واقشارمختلف مردم علاقه مند به ورزش که توان پرداخت هزینه های ورودبه سالن راندارنددرپشت درب های سالن حسرت می خورند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.