پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

" رامسر" اولین شهر صادر کننده کارت سلامت

وی ادامه داد: لازم است بگویم اولین شهری که در ایران اقدام به صدور کارت سلامت مردم کرده است شهر رامسر می باشد.


محمد رضا میرزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازنداران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:طرح پزشک خانواده شامل 3 ضلع مردم دانشگاه و سازمان های بیمه گر و سازمانهای نظام پزشکی می باشد.

وی افزود: در استان مازندران از جمعیت یک میلیون و 250 هزار نفر شهری تا همین دو روز گذشته 800 هزار نفر پزشک خود را انتخاب کرده اند، بنابراین ما از لحاظ مشارکت مردم  مشکلی نداریم.

وی ضلع دیگر این مثلث( دانشگاه و سازمان های بیمه گر) اشاره و تاکید کرد: برای اجرای این طرح این دو دستگاه باید همکاری  لازم را با هم داشته باشند همچنین بیمه ها حمایت لازم را انجام دهند.

دکتر میرزایی ادامه داد: همچنین از سازمان های نظام پزشکی( جامعه پزشکی عمومی و متخصصین) خواستاریم در این امر شکیبا باشند تا 3 ضلع مثلث پزشک خانواده حفظ شود.

 معاون دانشگاهی علوم پزشکی مازندران  در ادامه به فواید طرح پزشک خانواده  اشاره و عنوان کرد: با اجرای این طرح قطعا هزینه های مردم کاهش می یابد و باعث پیشگیری توانبخشی درمان  مردم جدی تر دنبال می شود و همچنین با تشکیل نظام سلامت الکترونیک مردم گامی موثر در امر سلامت  جامعه پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است بگویم اولین شهری که در ایران اقدام به صدور کارت سلامت مردم کرده است شهر رامسر می باشد.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر مشکلات مالی در طرح پزشک خانواده رفع  گردد این طرح به طور کامل در کشور اجرایی می شود زیرا ما از سوی استان ها با مشکل های خاصی مواجه نیستیم.

ادامه مطلب را مطالعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.