پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پیام تبریک رئیس شورای شهر رامسر به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک امینی شاد  رئیس شورای شهر رامسر به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها

9 اردیبهشت روز شوراها ، یادآور مردم سالاری و تجلی اراده و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را به همه ی شورائیان و مردم عزیز شهرستان رامسر تبریک می گویم .

شورا به دستور امام راحل مان جهت حاکمیت مردم و اراده آنان بر سرنوشت خود و برای کم کردن نقش دولت یعنی تمرکز زدایی بوجود آمده است ؛ طبیعتاً این امر میسر نمی شود مگر نوع نگاه دولت در مشارکت جویی و مشارکت پذیری مردم در اداره ی امور شهرها تغییر یابد و این نیز میسر نخواهد بود جز اینکه نظام مدیریت شهری تشکیل شود ، نظام شهروندی تشکیل شود ، قوانین شهرداری و شورای شهر در مسیر توسعه و پیشرفت کشور باشد ، ضوابط جایگاه مردم در اداره ی امور شهر معین شود و تهیه برنامه استراتژی توسعه شهری در راستای چشم انداز کشور برای همه شهرها با مشارکت مردم ، تهیه و قانونی شود .

قطعا ایراداتی بر مدیریت شهرها و نقش مدیریت در توسعه ی شهرها وجود دارد ؛ با این اوصاف در مسیر ابتدایی مشارکت مردم در اداره امور شهرها قرار داریم .

ضمن تشکر ، سپاس و قدردانی فراوان از نقش تک تک شهرنشینان و شهروندان در اداره امور این شهر و تحمل ما شورائیان از طرف شما بزرگواران ، امید است شاهد حضور پررنگ نخبگان جامعه ، اهالی حوزه و دانشگاه ، اصناف ، سازمان های مردم نهاد و تک تک آحاد ملت برای گام برداشتن در مسیر توسعه و پیشرفت شهر و شهروندی  باشیم .

 و در پایان اینجانب و اعضای محترم شورا از همه کسانی که با شهامت فراوان ، پا به عرصه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رامسر نهادند ، تشکر می نماییم .

مطمئنا بر من و امثال من منت نهاده و انشاا... با مدیریت علمی و با بستر سازی برای مشارکت مردم در اداره امور برای پیشبرد اهداف و آینده این شهر در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه ، رفاه ، آسایش و نشاط مردم   گام های موثرتری بردارید .

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه 1392/02/11 ساعت 08:07 ب.ظ

...!!!

آرامسر 1392/02/09 ساعت 08:52 ق.ظ

خسته نبی..
خدا تی پشت .پناه بی..
ای مهندس سخنور..
حوزه علمیه هم یه سری بزن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.