پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

باحضورشایستگان به عنوان نامزدهای شورای شهررفع تکلیف شدونیامدم

احمد برفی کارمند دانشگاه پیام نور و یکی از خبرنگاران شهرستان رامسر در وبلاگ شخصی خود ضمن رضایت از حضور افراد شایسته به عنوان نامزد شورای شهر رامسر اظهار داشت که بواسطه این حضور از وی رفع تکلیف شد و از ثبت نام منصرف شد.

متن یادداشت وی را در ادامه مطلب بخوانید


با وجود حضورشایستگان تکلیف ازدوش این جانب جهت ثبت نام درانتخابات شورای چهارم شهررامسرساقط شد.

ضمن عرض سلام وادب واحترام خدمت همشهریان فهیم،آگاه ودوست داشتنی وتقدیروتشکرازصمیم قلب به همه کسانی که عاشقانه ودلسوزانه جهت داشتن رامسری آباد،مستقل وتوسعه یافته وروبه جلو به حقیراظهارمحبت کردند وحسن اعتماد نشان دادند اعم ازفرهیختگان،اساتید دانشگاهها،دانشجویان،کارمندان دولت،روحانیت معزز،ایثارگران وخانواده های شهداء،کسبه بازار،مدیران دستگاههای دولتی،خبرنگاران رسانه های گروهی،وقاطبه توده مردم و...که باساقط شدن تکلیف حضورازدوش این جانب وثبت نام باشکوه 35انسان عاشق وکارآمد وشایسته وامتحان پس داده ووفاداربه آرمانهای امام وانقلاب ومردم،این حقیرخود رالایق وشایسته خدمتگزاری به مردم ندانسته واین فضای صمیمیت وهمدلی وخدمت رادراختیاراین خوبان شایسته وبزرگوارقرارداده وقطع ویقین آنچه که خیرمردم ورضایت خداوند است اتفاق خواهد افتاد.

امید آن دارم انشاءا...بادعای خیرشما خوبان حقیردرآینده ای نه چندان دوردرسنگری دیگرکه انشاءا...به حول قوه الهی ودعای خیرشما بزرگواران شایسته آن باشیم قراروتا ادای دین وادای خدمت وبزرگواری وکرامت شما مردم قدرشناس راجبران نمایم.

به امید آن روز:دوستدارهمیشگی شما مردم باصفا.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد 1392/02/03 ساعت 01:07 ب.ظ

باسلام.ازنظرات بسیارارزنده وراهگشا جناب اثیرالدین اصلی وبدلی سپاسگزارم.استفاده کردیم.

piale 1392/02/03 ساعت 12:36 ب.ظ

گربه دستش به گوشت نمیرسه...! این آقا دید رای نمیاره میگه رفع تکلیف شد!!

اثیرالدین اخسیکتی واقعی 1392/02/03 ساعت 02:06 ق.ظ

باز این پسرک یعنی اثیرالدین اخسیکتی بدلی از برند من پیرمرد استفاده کرد !!! من به هیچ وجه من الوجود !راضی نیستم ...
اینجانب هم اول مثل احمد برفی و صفر قاسمس احساس تکلیف خاصی در من حلول کرد و حالی به حالی شدم و مردم از همه اقشار از کاسب و بقال گرفته تا نانوا و سپور دکتر و مهندس و نقاش و ایرانت زن و آرماتوربند و کفاش و مدیران و غیر مدیران و گدا و گرسنه و ارباب و رعیت و بقیه کاندیداها و کاندید نشده ها و محققین و روحانیون و مکلاها و بخصوص این فردی که صلاح نیست نامش را ببرم یعنی پوزواک ! و سیدکمال و علیرضا و شنگول و منگول و حبه انگور و بزبزقندی و گرگ ناقلا و دامپزشکان عزیز و ... سایر اقشار که خیلی زیاد هستند از من تقاضای اکید داشتند که احساس تکلیف کنم ...
ولی بقیه مردم گفتند که جای تو اینجا نیست و تو باید تکلیفت را نگه داری برای روز مبادا که آن روز کسی احساس تکلیف نکند !!! لذا حقیر در کمال شرمندگی احساس نکلیف خود را روی تاقچه اتاق درون کوزه گذاشتم و بدینوسیله انصراف خود را از تکلیف اعلام می نموییده و و از همه مردم می خواهم که به همه احساس تکلیف کرده ها یکجا رأی دهند تا کسی به تکلیفش برنخورد
مرگ بر اثیرالدین اخسیکتی بدلی و قلابی

اثیر الدین اخسیکتی 1392/02/03 ساعت 12:17 ق.ظ

آقای احمد برفی خبر نگار هست که اخبار دست اول را داره؟
آخه فرماندار تو مصاحبه گفته 33 نفر واسه شهر رامسر ثبت نام کردند ولی برفی می گه 35 نفر
بنازم به این خبرنگار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.