پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار رامسر:تا امروز 41 نامزد شورای شهر ثبت نام کردند

رستم زرودی فرماندار شهرستان رامسر استقبال خوب از انتخابات شوراها را مورد تقدیر قرار داد.

وی با ارایه ی آمار ثبت نامی گفت : در حوزه ی شهری ؛ شهرستان رامسر با 41 ثبت نام روز پنجم کار خود را به پایان برد. تا آخرین ساعات امروز رامسر با 21 کاندیدا و کتالم و سادات شهر با 20 کاندیدا آماده ی انتخاباتی پرشور هستند.

امروز استقبال از شوراهای روستا نیز به حد قابل قبول خود نزدیک شد. از 51 روستای بالای 20 خانوار  رامسر که قابلیت برگزاری انتخابات داشتند ؛ 135 نفر ثبت نام کرده اند .

وی افزود : با ثبت نام این تعداد کاندیدا بیش از 50 درصد روستاهای رامسر واجد برگزاری انتخابات شده اند و امیدواریم تا پایان زمان ثبت نام همه ی روستاها از نعمت شورا برخوردار شوند.

در این میان جواهرده با معرفی ده کاندیدا در راس روستاهای مورد استقبال شده واقع گردیده است.

زرودی در ادامه گفت : شرط حداقل مدرک تحصیلی برای  کاندیداهائی که در دوره ی قبل در شوراها حضور داشته اند حذف شده است و در شهر و روستا همه ی اعضای شورای شهر و روستای فعلی می توانند بدون ارایه ی مدرک تحصیلی مورد نیاز ثبت نام کنند.

فرماندار رامسر در پایان با اشاره به هزینه ی مالی و وقت بری ثبت نام این دوره و مراحل ثبت اینترنی و دستی و سایر مشکلات مرتبط با مراحل ثبت نام ؛ از استقبال خوب مردم از کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستای شهرستان رامسر تقدیر کرد.

منبع :« نشریه ی اینترنتی ساحل دریا «

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.