پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

زندگی نامه عباس پور یکی ازنامزدهای شورای شهر کتالم و ساداتشهر

اینجانب مرتضی عباسپور فرزند رستم، در سال 1341 در روستای اربکله از توابع شهرستان رامسر متولد شدم. دوره تحصیلات ابتدایی را در همان روستا و دوره راهنمایی را در سادات شهر و کتالم به پایان رساندم و در سال 1360 پس از اتمام دوره متوسطه، موفق به اخذ مدرک دیپلم در هنرستان تنکابن شده و همزمان به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمدم.

در سال 1375 پس از ورود به دانشگاه امام حسین، موفق به پایان تحصیلات دانشگاهی شدم. در طول خدمت در سپاه مسئولیتهای زیادی داشته (چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن)، که آخرین سابقه، مسئول بسیج تیپ سوم مستقر در چالوس و مسئول کنگره سرداران شهدای غرب استان (نور تا رامسر) را عهده دار بوده که با درجه سرهنگ تمامی و رتبه سرداری بازنشسته شدم. در زمان جنگ هشت ساله، سالهای متمادی در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردم و در عملیاتهای مختلف شرکت نمودم. خدارا شاکرم که در طول خدمت در سپاه هیچ وقت از موقعیت شغلی خود سوء استفاده نکردم. احساس تکلیف نمودم تا با شناختی که از مردم و مسئولین منطقه دارم، بتوانم در سنگر دیگر انقلاب اسلامی، به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر کتالم و سادات شهر از حقوق مردم منطقه بطور قاطع دفاع نمایم.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دوست این شهر 1392/02/17 ساعت 07:27 ب.ظ

فکر می کردیم کناره گیری کننین ولی مثل اینکه میخواین ادامه بدین.نمیدونم چی باید گفت
آقا بیخیال شید بهتره

۴۹ساله از کتالم 1392/02/10 ساعت 06:09 ب.ظ

آقای عباسپور راستش من تا کنون هیچ شناختی نسبت به شما نداشتم . شما را یکبار در مسجد کتالم و در یک مراسمی دیدم . بنظرم حیفه حاجی . شورا جای شما نیس. شما که اهل زد و بند و ... نیستی .یک عمر با شرافت زندگی کردی .بیخیال شو

سید.م.ح.م 1392/02/09 ساعت 05:26 ب.ظ

آقای عباسپور با توجه به شناختی که دورادور از شما دارم و با توجه به جو سنگین انتخابات امسال بنظرم بهتره انصراف بدین .شورا جای انسانهای شریفی مث شما نیس که یک عمر با حقوق کارمندی و حلال و سالم زندگی کردین .اونجا هر کی میره باید مث خودشون باشه و حداقل بلد باشه چه جوری ....!
اونایی که تا دیروز حرام خدا را حلال میکردن امروز صف اول نماز جماعت ایستادن و مجمع قرآنی میرن ! البته بعدشم کافه و دنبال ...
هرکی ندونه کتالمی ها خوب میدونن
سربلند باشید. در پناه حق

همشهری 1392/02/07 ساعت 11:37 ب.ظ http://tahoora_m@ymail.com

بنده با قسمت اول نظر آقای مهدی .پ موافقم ولی اینکه فعالیت توی شورا به معنای سیاست بازی نیست برای کسی که خالصانه تو این عرصه وارد بشه بله واسه کسانی که منفعت شخصی براشون حرف اول و آخر رو می زنه ابایی ندارن که انواع سیاست بازیهای کثیف رو انجام بدن و بودن این افراد و سیاست بازیهاشون دلیل نمیشه که افرادی مثل آقای عباسپور خودشون رو مسول ندونن، هدف عمل به وظیفه است و نمیشه نتیجه گرا بود.............
خدمت دوستانی که مثل آب خوردن کسی رو متهم میکنن بگم که شاید براشون همون کسانی مناسب باشه که جیب خودشون رو خدای خودشون می دونن نهامثال عباسپور که همدرد مردمند و دلسوز مردم!!!

دوست اشنا 1392/02/05 ساعت 02:12 ب.ظ

دقیقا با حرفتون موافقم اقا مهدی
در جواب غریبه عرض کنم که من حاضرم فیش حقوقی رو از اقای عباسپور بگیرم و بهتون نشون بدم تا بهتون ثابت بشه که بدون دلیل و مدرک دیگرانو متهم نکنیم، ولی ما نباید نسبت به همه بدبین باشیم کمی عینک بدبینی رو باید از چشمامون برداریم و همه آدمها رو نباید با هم مقایسه کنیم، ولی من معتقدم که بعد اینکه بهتون ثابت شد، بازم قانع نمیشین...
در مورد جنگ هم عرض کنم ایشون طلبی از کس نداره که رفته جنگ و رفتنشون به جنگ هم نه برای استفاده از مزایا بوده نه چیز دیگه،خدا رو شاهد میگیرم حتی 1 درصد هم از مزایای رفتن به جبهه رو استفاده نکردن،تنها منبع درآمد ایشون همون سپاه بوده که بازم میگم حاضرم فیششو ازشون بگیرم بهتون نشون بدم، من هم خانوادشو کاملا میشناسم هم از روحیات ایشون با خبرم

غریبه 1392/02/05 ساعت 12:27 ب.ظ

دوست آشنا جان شما اگه مدرک داری بیار تا ما ببینیم حقوقشون چقدره؟در مورد جنگ هم باید بگم که پدر منم جنگ بوده ولی فقط مزایای جنگ به کام کسایی شیرین شده که مثل امثال عباسپور رفتن تو سپاه و ...

مهدی.پ 1392/02/05 ساعت 11:26 ق.ظ

در جواب بعضی ها باید گفت که هیچکس نمیدونه جبهه و جنگ چه سختی هایی رو داشته.منی که از خانواده سپاه هستم زحمت بچه های جنگ رو میدونم و ترسم از اینه که با این بازی ها اونا رو خراب کنه.هیچکس حق نداره زحمات اینارو زیر سوال ببره.2 میلیون واسه تمام زحمات اون موقه هیچه.من این شخص رو میشناسم و درست نیست بی انصافی کنیم در مورد زحماتشون.واسه همین حرفاست که میگم آقای عباسپور خودتونو خراب نکنین.نوع نگرش و فکر شما با این بازی ها متفاوته.شورای اسلامی شهر یعنی بازی سیاستی که شاید آدم های صاف و ساده نتونن.

دوست اشنا 1392/02/04 ساعت 10:45 ب.ظ

در جواب غریبه عرض کنم که خواهشا بدون سند و مدرک دیگران را متهم نکنیم وتا چیزی را که مطمئن نشدیم راجب دیگران قضاوت نکنیم، بعدشم همین بچه های جنگ بودند که تونستن با جان و دل از مملکتشون دفاع کنن که با شناختی که از آقای عباسپور دارم ایشان از افراد زحمتکش انقلاب بودند.

غریبه 1392/02/03 ساعت 08:06 ق.ظ

حداقل ماهی دوملیون حقوق میگیری چه میفهمی مردم عادی چی میکشن!!!

اشنا 1392/02/01 ساعت 04:52 ب.ظ

در زمان جنگ چه گلی زدید که الان بخواهید بزنید در همان اربکله باشید به کار کشاورزی بهتره

نازنین 1392/02/01 ساعت 11:12 ق.ظ

آدم خیلی خیلی خوبیه

مهدی.پ 1392/02/01 ساعت 10:51 ق.ظ

به نظر من شورای اسلامی جایی واسه کسایی هست که از جنس و هم درد مردم باشند.جناب عباسپور شما زحمت کشیده جنگ و از جنس خوب این مردم هستید.به نظر من خودتون رو با این بازی ها خراب نکنین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.