پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برخی دیگر از کاندیدای احتمالی برای شورای شهر کتالم و ساداتشهر

با نزدیک شدن به انتخابات شوراهای شهر، گمانه زنی ها در خصوص حضور برخی از افراد برای شرکت در انتخابات شهر کتالم و ساداتشهر (محل تولد اسفندیار رحیم مشایی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری )بیشتر شده است.

در این میان اسامی برخی از افراد شرکت کننده به عنوان نامزد احتمالی در شورا در این منطقه قبلا توسط این وبلاگ به رویت مخاطبان عزیز رسیده است ولی برخی دیگر هنوز تمایلی به ارتباط رسانه ای ندارند و تمایل دارند بدون هیاهوی رسانه ها به کرسی شورای شهر کتالم و ساداتشهر بیاندیشند.

در این میان اسامی افرادی نظیر سید محمود باکی (عضو فعلی شورای شهر) ، علی وحیدی (کارمند شرکت گاز رامسر) ،رسول کرد رستمی (سردبیر نشریه چشمه تنکابن) ،ضرغام عسگر ثانی (رئیس بانک ملی یکی از شعب رامسر) ،منصور فرج الهی (عضو اسبق شورای شهر کتالم و ساداتشهر) به عنوان کاندیدای احتمالی در میان مردم مطرح است ولی هنوز هم باید منتظر ماند تا ، یخ انتخابات در این منطقه آب شود و کسانی که تمایل به شرکت در انتخابات 24 خرداد شوراهای شهر در کتالم و ساداتشهر را دارند به قدرت رسانه توجه نمایند.

نظرات 3 + ارسال نظر
شاعر نظامی گنجوی 1392/01/19 ساعت 07:25 ب.ظ

ضمن احترام

بعضی از اسامی ها بیایند زمینهای مردم را پس بدهند.
تا آنجایی که ما می دانیم باید تا هفت نسل جواب بدهند.
سری قبل که زمین سندها را گرفتند .ایندفعه فکر کنم مردم مظلوم را از روستا بیرون بیاندازند

اثیر الدین اخسیکتی 1392/01/19 ساعت 12:11 ق.ظ

این جانب به عنوان یکی از شعرایی که در اوج تمدن اسلامی در قرون 4 تا 6 هجری می زیستم اعلام می کنم که هیچکدام از نامبردگان لیاقت شورای شهر را ندارند و بهتر است به شورای روستا بروند ! روستا که خیلی بهتر است و خوب است که صحنه شهر را برای این شاعر نام آشنا یعنی خودم یعنی همان اثیرالدین اخسیکتی باز کنند تا من بدون رقیب برنده شوم !عجب اسیری شدیم از دست اینها ! مگر یک شهر فکسنی چند تا نامزد انتخاباتی می خواهد ! زبانم لال جسارت است ولی در مثل مناقشه نیست ولی (...) از (...) بیشتر شده است

صادقی 1392/01/18 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.lcszr.com

با سلام و خسته نباشید
فراخوان سایت نیمه پر ( www.lcszr.com)، برای عضویت خبرنگار در شهرستان رامسر
با تولید روزانه دو تا سه خبر اختصاصی برای سایت
محتوای خبر ها: سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، خدماتی، مذهبی، ورزشی و سوژه های خبری شهرستان....
سایت نیمه پر در نظر دارد با همت خبرنگاران مستعد شهرستان رامسر اولین پایگاه اطلاع رسانی در غرب مازندران و در شهرستان رامسر باشد که این امر با همکاری خبرنگارانی مستعد و پرتلاش امکان می پذیرد...
در صورت تمایل برای همکاری با مدیر سایت ارتباط برقرار کنید...
مدیر سایت: صادقی
ایمیل:ahanroba_12@yahoo.com
با تشکر فراوان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.