پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تابلوی قابل تامل تبلیغاتی نصب شده در پلاژ لیدو رامسر


نظرات 4 + ارسال نظر
آقا پوری 1392/01/24 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من که نفهمیدم در کجای این تابلو باید تامل کنم.نمیدانم اگر کسی توی شهر دیگه تبلیغ پرتقال رامسر ُ؛فالوده شیرازی ؛گز اصفهان و یا سایر سوغاتیهای ایران رو بکنه باید تامل کرد ؟!!!
به هر حال من فکر میکنم دلیل سردر گمی شما اینه که این غذا رو نمی شناسی به شما توصیه می کنم یه سری بری اونجا وازشون خواهش کنی با صبحانه همدانی ازت پذیرایی کنن یا حداقل از کسایی که رفتن بپرس بعد حتما منتظر کامنتت هستم .مطمئنم چشمات شسته میشه و یه جرو دیگه میبینی.
شب خوش

نمازگزار 1392/01/17 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام این که چیزی نیست . ایکاش ستاد تسهیلات نوروزی مستقر در منار جهاد کشاورزی و دفتر امام جمعه را عکس می انداختی !! اره غرفه ستاد تسهیلات نوروزی آش باقلی !!!!!!!!!!!!! چقدر بهش هم می آمد با انصاف

همشهری 1392/01/17 ساعت 08:31 ق.ظ

باسلام
جناب اقایان شورای اسلامی شهر رامسر شرکت تعاونی بهار درحال فروش سم می باشد لطفا جهت دریافت سهمیه مراجعه نمایید

مرزپرگر 1392/01/17 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.javid-iran5.blogfa.com

درود بر دوست بزرگوار .
به نمایندگی از اعضای مرزپرگهر سال نو را به شما تبریک عرض می کنم .
جناب بهرامی همه ایران سرای من است . متاسفانه باید عرض کنم که حس نزدیکی و اتحاد بین اقوام ایرانی کمتر دیده می شود . اقوام ایرانی بیشتر می پسندند که هر کدام قدرت برتر باشند و طایفه گری در بین ایرانیان بسیار مشاهده می شود تا جایی که در انتخاب هایشان اولویت را بر اساس هم قوم بودن می گذارد تا شایسته بودن ! این را گفتم که به این نکته برسم که اگر ما اقوام ایرانی خود را از هم جدا نمی دانستیم این تبلیغ برای شما آنقدر ها جالب نمی آمد !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.