پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو مهندس حجتی نیا

منت خدای را عزوجل ، که طاعتش موجب قربت است و به شکراندراش مزیت نعمت ،

سپاس خدایی که باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده و فراش باد صبا را گفته تا فرش زمردین بگسترد و دایه ابر بهاری را فرموده تا بنات و نبات در روی زمین بپرورد و درختان را به خلعت نوروزی ،قبای سبز ورق برگرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع ،کلاه شکوفه بسر نهاده است.



بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار       یا محول الحول و الاحوال

یا مدبر الیل و النهار           حول حالنا الی احسن الحال

(سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی)

منت خدای را عزوجل ، که طاعتش موجب قربت است و به شکراندراش مزیت نعمت ،سپاس خدایی که باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده و فراش باد صبا را گفته تا فرش زمردین بگسترد و دایه ابر بهاری را فرموده تا بنات و نبات در روی زمین بپرورد و درختان را به خلعت نوروزی ،قبای سبز ورق برگرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع ،کلاه شکوفه بسر نهاده است.

هم اینک در آستانه فرا رسیدن سال نو که زمین دوباره نفس می کشد ،برگ ها به رنگ در می آیند ،گل ها لبخند می زنند ، پرنده های بهاری بر می گردند و در این پوشش سبز دوباره هریک نقش آفرینی می کنند و در این میان ما کجا ایستاده ایم؟ سهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟   پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟.....

بر زمین و آسمان که همواره پایدار و امیدوارند درود می فرستیم و این بهار پرطراوت که نشان از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است با این سنت دیرین نوروزی و تحول شیرین امروزی پاس داشته و به همگان شاد باش می گوئیم و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای همگان مسئلت داریم.

امید است که سال نو ،فرصتی برای تازه شدن، باز نگریستن، بهتر زیستن و دوباره ساخته شدن برای همگان باشد.

منبع سایت حجتی نیا

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سعدی 1392/01/05 ساعت 06:34 ب.ظ

جناب رامسری عزیز ! اینجانب به نمایندگی از دار و دسته ی خود اعلام می کنم که هیچ دار و دسته ای ندارم و همه ی دار و دسته دارها را محکوم می کنم و شما هم بی جهت یک فرد لرزشی مثل سعدی را به دار و دسته آویزان نکن !!!!!!!!!!!!

رامسری 1392/01/05 ساعت 10:49 ق.ظ

ای کاش بیانیه ی پایانی اش را هم می داد سعدی و دارو دسته اش بنویسند تا گاف به اون بزرگی نمی داد
مم رضا تو هم خیلی جوش نزن روزی رسان خداست

سعدی رامسری علیه الرحمه 1392/01/04 ساعت 02:01 ب.ظ

اینجانب هم ایضاً ، منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت ( به ضم قاف )است و به شکر اندرش مزید نعمت ( به کسر نون ) ، پس هر نفسی که فرو می رود ممد ( به ضم میم اول و کسر میم دوم و تشدید دال ) حیات است و چون برمی آید مفرح ذات ، پس در هر نفسی دو نعمت است و بر هر نعمت شکری واجب ... حال که خدای منان عز و جل ، علاوه بر آن نعمت ، نعمت دیگری نصیب بندگانش نموییده و این همه نامزد عایدشان کرده که از یمین و یسار برایش کارت تبریک و پیام کوچک و بزرگ بفرستند ... پس اینجانب به نمایندگی از امت همیشه در صحنه ، جبهه ی ( به فتح جیم ) سپاس بر درگاه ربوبی اش می سایم و از خوشحالی در پوست و پشم ( به فتح پ ) خود نگنجیده و می خواهم بال در بیاورم و به عرش برین سفر کنم ... و از خدا می خواهم که جان مرا بگیرد تا به دوستان سفر کرده به عرش اعلی بپیوندم .... همین !!!

علی 1392/01/04 ساعت 11:29 ق.ظ

این ادا اصولها چیه در می آورید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه این کیه از الان داری تبلیغ می کنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.