پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یادداشت از عباس پور

چرا بعضی افراد، کوبیدن طبل بر اینکه اعضای شورای شهر باید ساکن کتالم باشد و یا بالعکس سادات شهر اصرار می ورزند؟

از آنجایی که اعضای شورای شهر هر دوره با رای مردم انتخاب می شوند، باید طبق ضوابط جوابگوی مردم هر دو شهر باشند چه آن اعضا ساکن کتالم باشد چه سادات شهر. اما بعضی اشخاص زمان انتخابات از هر شیوه ای استفاده می کنند تا افراد از موقعیت شهر خود انتخاب شوند تا بعد ها بهتر بتوانند از موقعیت شخصی خود در شهرداری استفاده کنند و این مسئله سالهاست گریبانگیر این دو شهر بوده بطوریکه در زمان انتخابات شورای شهر آن اشخاص جو را بهم زده و فقط به کاندید شهر خود پافشاری می کنند، چه آن فرد توان خدمت داشته باشد چه نداشته باشد. این بار همه باید آگاه باشیم و به شعار چنین اشخاصی گوش ندهیم و از هر شهری که باشد( کتالم یا سادات شهر) کسانی را انتخاب کنیم که همو غم آنها برای آبادانی شهر و رفع مشکلات مردم باشد. بویژه، افراد ضعیفی که مشکلات آنها به چشم نمی آید و افراد مسئول مشکلات آنها را کوچک می شمارند.

مرتضی عباسپور 23/12/1391

نظرات 5 + ارسال نظر
همشهری 1392/01/08 ساعت 08:43 ب.ظ

با سلام

در زمان جنگ فرماندهان زبده مردمی ما با کمک همین مردم از خاک وطن دفاع کردند و امروز هم اگر داعیه ای دارند، برای جیب خودشان نیست، همانطور که در زمان جنگ نبود و الان هم نیست. امثال آقای حجتی نیا بدون شک با نیت خالصی پا به این عرصه گذاشتند و فکر می کنم جناب عباسپور اگر در این میدان وارد شوند مستقل هستند و این از بارزترین ویژگی های ایشان است. همانطور که در زمان جنگ بدون هیچ چشمداشتی برای خاک وطن جنگیدند امروز هم با همین نیت برای آبادای هر چه بیشتر شهر تلاش می کنند. پیشنهاد بنده این است که به جای این گونه پیش داوری درباره شخص بهتر است به گذشته اش نگاهی انداخت و فرد اصلح را انتخاب کرد و اصلا نیازی به این گونه توهین ها نیست.

موفق باشید.

دوست 1391/12/26 ساعت 01:56 ب.ظ

بسمه تعالی

با سلام و با تشکر از پیشنهاد حضرت عالی
بفرمایید کجای تفکر نظامی ها (سپاه) نقش مردم را در جنگ نادیده گرفتند. جنگ نشه ساله با همت همین مردم به اتمام رسید و بدون مردم حکومت اسلامی معنی پیدا نمی کند و کسانی که درد دین دارند هرگز خسته نمی شوند.
با تشکر

کتالم و (بریشی) سادات شهر 1391/12/25 ساعت 09:17 ب.ظ

به نظر بنده این شورا رو بدین به بازنشته های نظامی. اقایان مدعی مهندسی جنگ هستند و نقش مردم رو در جنگ نادیده می گیرن بزا بیان چه گلی بر سر خودشان و چه خاکی بر سر ما خواهن ریخت. بابا جان بسه دیگه بازنشته اید برین حال تونو بکنید بذارین جوونا برای این شهر تصمیم بگیرن

عباسپور 1391/12/25 ساعت 07:35 ب.ظ

ممنونم از انتقاد شما.بنده مستقل هستم و دست پرورده هیچ فرد یا گروهی نمیباشم.خدارا شکر میکنم جزءحقوق هیچ چیزی از حکومت اسلامی نگرفتم.
سعی کن بیشتر در رابطه با بنده تحقیق کنی.


با تشکر

غریبه 1391/12/25 ساعت 11:38 ق.ظ

اقای محترم شما هم دست پرورده فرماند ه ات حجتی نیا هستید اقاجان حقوق بازنشستگی تان کمه که الان به فکر مردم افتادید شماها همان اربکله و لرسانور وووو را داشته باشید غم شهرمان را نخورید البته اگه اقای بهرامی نظرمان را منعکس نمایید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.