پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برتری تیم کیوکوشین کاراته استان مازندران در رامسر

گلایه شدید رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر از عدم حضور مسئولان ورزش شهرستان در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته

یوسفی ضمن گلایه شدید از متولیان ورزش شهرستان رامسر اظهار داشت:هیئت کیوکوشین کاراته شهرستان رامسر فعالترین هیئت در استان مازندران و یکی از پر مدال ترین ورزش در شهرستان می باشد ولی مسئولان ورزش خصوصا رئیس اداره ورزش و جوانان در حدود 3 مسابقه کشوری که در رامسر انجام شد حضور نیافتند و امروز آنها با عدم حضور خود در این مسابقه کشوری ،خستگی آن را بر تن من جا گذاشتند.

ادامه مطلب را مطالعه کنید

مسابقات منطقه 1 کشوری کیوکوشین کاراته یادواره شهدای رامسر با شرکت 4 تیم مازندران ،گیلان ،گلستان و اردبیل در در سالن تختی شهرستان رامسر برگزار شد.

در این مسابقات که 90 شرکت کننده حضور داشتند در رده سنی 7 الی 15 سال برگزار شد که تیم استان های مازندران مقام اول ،گلستان مقام دوم،گیلان مقام سوم و اردبیل مقام چهارم را از آن خود کردند.

شیهان داود یوسفی رئیس کیوکوشین کاراته استان مازندارن و رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار ما گفت :تیم شهرستان رامسر در تمامی اوزان شرکت کننده داشت که خوشبختانه در 7 وزن مدال طلا را از آن خود کرد.

وی ضمن گلایه شدید از متولیان ورزش شهرستان رامسر اظهار داشت:هیئت کیوکوشین کاراته شهرستان رامسر فعالترین هیئت در استان مازندران و یکی از پر مدال ترین ورزش در شهرستان می باشد ولی مسئولان ورزش خصوصا رئیس اداره ورزش و جوانان در حدود 3 مسابقه کشوری که در رامسر انجام شد حضور نیافتند و امروز آنها با عدم حضور خود در این مسابقه کشوری ،خستگی آن را بر تن من جا گذاشتند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان رامسر گفت:به علت عدم توجه مسئولان شهرستان رامسر به ورزش کیوکوشین کاراته ،هدیه ای که دریافت کردم را نیز به آنها پس خواهم داد.

یوسفی ضمن ابراز  ناراحتی از عدم اجازه به مادران ورزشکاران خردسال از تماشای مسابقات فرزندانشان در سالن بازی گفت:مادران و خانواده ورزشکاران برای تشویق فرزندران خود از شهرهای دور و نزدیک به سالن تختی شهرستان رامسر آمده بودند و بازکنان نیز حتی از کلاه و روپایی استفاده می کردند و هیچ گونه مشکلی وجود نداشت ولی نمی دانم چرا مسئولان ورزش از حضور آنها جلوگیری کردند.

وی در پایان از حاج عباس روغنچی و علینقی نیک نهاد اسپانسر های تیم و از کلیه کسانی که در این مسابقات کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

شایان ذکر است در این مسابقات سید دادود محمدی نماینده و رئیس کیوکوشین کاراته کشور،علی خلعتبری رئیس منطقه 1 کاراته کشور،یعثوبی دبیر هیئت کاراته استان مازندارن نیز حضور داشتند.

از حاشیه های این مسابقه نیز حضور مادران خردسال در نوبت صبح در سالن و ممانعت از انها در نوبت عصر و عدم فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در این مسابقات بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
قربون نگاهت 1391/12/19 ساعت 04:14 ب.ظ

شیهان یوسفی عزیز : شیه نزن ناراحن نباش . مسولین نزدیک عید است با خانم و بچه ها رفته بودند خیر عیدانه توهم خیلی ساده ی . چیزی که بهت دادن سفت بچسب . آخه مسولین عادت ندارند همین جوری به کسی چیزی بدهند. برو ازشان پس بگیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.