پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار سابق رامسر به سمت رئیس کاخ سعدآباد منصوب شد

«محمدصالح رضاخانی» با حکم محمد شریف ملک زاده، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان رئیس کاخ موزه سعدآباد منصوب شد.

رضاخانی، پیش از این انتصاب، فرماندار رامسر بوده است.

علی عبدالله نژاد، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاکنون همزمان سرپرستی کاخ سعدآباد را برعهده داشته است که از این پس، تک ‌شغله خواهد شد.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
موش امیر بخوره 1391/12/16 ساعت 08:54 ق.ظ

من نمی دانم این علی کیست ؟ ولی آن امیر هیس؟ آرمان چیست ؟ آرمان یک جریان انحرافی در جریان انقلاب بود که سن ات قد نمیده آن بشناسی . صدیق عمر خلیفه دوم بود که امیرجان تو اونو برای اینکه تو خط باشی باید انکار کنی ؟ عبد صالح یعنی کسی بسیاز عبادت کند . وقتی کسی صالح است ممکن فقط برای خودش عبادت به زیادت کند نقض به موضوع است . آن چندتا وصف در شان آقای رضاخانی خارج از شوخی و شلوغ کاری قبول داریم نسبت به مدیران فعلی در کلیت نظام ایشان استقلال عمل بهتری داشتند. مدیر که کسی نیست دراین شرایط مملکت دولت آقای احمد ی نژاد اما رئیس خوبی بود. دیگرانی که امروز وکیل و وزیر هستند از ایشان بهتر نیستند.

عبد ناصالح خدا 1391/12/15 ساعت 06:46 ب.ظ

آقای جمشید نژاد ! این چه ادبیاتی است که به کار می برید . تشخیص صالح و ناصالح با خدا است نه بندگان جایزالخطایی چون من و شما ! تازه این همه القاب و اوصاف را نثار یک آدم معمولی کردن نه نفعی به حال ایشان دارد و نه سودی برای شما ... بلکه ممکن است تعریف شونده را به تکبر و منیت بیشتر بکشاند و کار شما هم با اصول اخلاقی و شرعی منافات دارد و هم این که این طرز سخن گفتن و مجیزگویی در دنیای امروز و در مرعی و منظر خوانندگان عجیب بنظر می رسد و برای من قابل درک نیست .
مولا علی می فرماید بر دهان متملقان خاک بپاشد و تکبر هم از گناهان کبیره است ... بهتر است مطابق اصول شرعی و اخلاقی و عرف امروز دنیا رفتار کنید و خود را اصلاح نمایید که برای شما بهتر و نیکوتر است..

امیر جمشید رضاخانی پناه 1391/12/14 ساعت 11:37 ب.ظ

من هم مثل امیرجان معتقدم که آقای رضاخانی یکی از باحالترین ، مستقل ترین ، باسوادترین ، مقتدرترین ، مهربان ترین ، بادرایت ترین ، مدیرترین ، مدبرترین ، شجاع ترین ، خوش تیپ ترین ، باثبات ترین ، پراحساس ترین ، نازترین ، عسل ترین ، انقلابی ترین ، مؤمن ترین ، باحیاترین ، باکفایت ترین ، باسیاست ترین ، راستگوترین ، اصیل ترین ، مردمی ترین ، شفیق ترین ، رفیق ترین ، درست ترین ، نجیب ترین ، خوش سخن ترین ، عالم ترین ، ارشدترین ، محبوب ترین ، گل ترین ، باخداترین ، باتقواترین ، حلیم ترین ، رئوف ترین ، پاک ترین ، شهیرترین ، سلیم ترین ، سالم ترین و زیباترین و ... مدیرانی هستند که در طول حیات طیبه این نظام به منصه ظهور رسیده اند و در واقع این لطف خداوند بود که شامل حال ما ( یعنی من و امیر ) شد که در زمانه ی ایشان به دنیا آمدیم و در هوایی تنفس می کنیم که مقداری از آن حاصل بازدم های مسیحایی ایشان بود . البته نه در شأن من است که پاچه خواری کنم و نه در شؤونات امیرخان ... و من از باب تکلیف شرعی مجبورم که این مسائل را برای ثبت در تاریخ این انقلاب بگویم تا آیندگان بدانند که چه مدیرانی گذشته ی آن ها را با خون دل و عرق جبین و تلاش فکری بی نظیری که تنها در امثال رضاخانی ها دیده می شود ساخته اند وگرنه من و امیرجان که باشیم که بخواهیم و بتوانیم ذره ای از پس وصف حال این بزرگمرد برآییم ... حاشا و کلا ... من وامیر اصلاً نیازی به مجیزگویی نداریم ...
با پوزش از امیرخان من برخلاف ایشان بر این باورم که نه تنها هیچ دولتی در داخل نمی تواند ایشان را نادیده بگیرد بلکه سایر دول دنیا هم به ایشان نیاز دارند و شاید هم پس از بازنشستگی به دبیرکلی سازمان ملل برسند که حقشان هم هست .
من هم مثل امی این مطالب را همین جوری گفتم یکدفعه دوستان فکر بد نکنند که مثلاً ما دنبال پست و مقام هستیم ! افسوس که جامعه ما ظرفیت پذیرش آدم های بزرگی مثل ایشان را ندارد و من و امیر هرچه بگویم شما بد برداشت می کنید من و امیر مرده ، شما زنده حالا ببینید کی این حرف ها را زدیم و آینده همه چیز را روشن خواهد کرد ...

امیر جمشیدنژاد 1391/12/14 ساعت 09:49 ب.ظ

با سلام
جناب آقای رضاخانی را در طول دوران همکاری با ایشان انسانی مدیر ، صدیق ، عبد صالح خدا ، مستقل ، سخت کوش و متعهد به آرمان های انقلاب یافتم و همیشه احساس خوبی هم نسبت به ایشان دارم. از این که پس از مدتی ناملایمتی ، دوباره شاهد بازگشت ایشان به عرصه خدمتگزاری هستیم ، بسیار خرسندم. تجربه کاری و مدرک تحصیلی ایشان (لیسانس علوم اداری) هم حاکی از مدیریت در دولت های مختلفیه و بسیار بعیده که بخواهند ایشان را در طول عمر یک دولت محدود نمایند.
نکته بدیهی آخر هم این که نه ایشان به تعریف بنده نیاز دارند و نه در شان منه که بخواهم تملق کسی را بکنم. همین جوری!

مازند شورا 1391/12/14 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.mazandshora.ir

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ
پایگاه علمی – خبری «مازند شورا» با ارائه مطالب علمی، تخصصی، تحلیلی و پوشش خبری پیرامون شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مازندران می‌کوشد مدیران شهری را در ارائه خدمات به شهروندان یاری نماید.
بدین سبب بهبود طراحی شهری، انضباط در برنامه ریزی شهری، رونق بخشیدن به اقتصاد شهری، بهبود مدیریت پسماند، مدیریت و ایجاد نگاه فرصت بینانه به بافت‌های فرسوده و تاریخی، مدیرت (آرامستان، کشتارگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، و آتش نشانی)، همچنین حرکت به سوی شهرالکترونیک، و دستیابی به توسعه پایدار از اهداف حوزه مدیرت شهری این پایگاه بوده و نیز گسترش فضای سبز، زیبا سازی مناظر شهری، آموزش شهروندان، توسعه عمران شهری، بهبود حمل و نقل عمومی، گسترش مبلمان شهری، و ارتقای سایر خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگری از دیگر اهداف «مازند شورا» در بخش خدمات شهری می‌باشد.
لذا این پایگاه علمی – خبری، ضمن دعوت از کارشناسان و مدیران شهری در تولید و درج نظرات کارشناسی می‌کوشد در راستای ارتقاء دانش مدیران شهری، بومی سازی دانش مدیریت شهری و شهرسازی در استان مازندران، برای گردش اطلاعات و تجربیات در حوزه مدیریت شهری اقدام به پوشش خبری و انعکاس دیدگاه‌های مدیران شهری نماید و با ارائه اطلاعات جامع به شهروندان برای آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی و طرح مسائل و معضلات شهرهای استان و بیان راهکارهای عملی و ایده‌های نو و بومی زمینه‌ای را برای ارتباط چندسویه میان مدیران شهری با یکدیگر و با شهروندان فراهم آورد.
همچنین «مازندشورا» در راستای روی داد حماسه‌ای دیگر و برای سهیم بودن در این حماسه به عنوان اولین، تخصصی‌ترین و جامع‌ترین پایگاه علمی - خبری پیرامون شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مازندران می‌کوشد با معرفی کاندیداهای احتمالی شوراهای اسلامی استان مازندران، مستقل از هرگونه گرایش‌های سیاسی اهداف زیر را دنبال نماید:
1- حضور حداکثری واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات.
2- ایجاد بستر و شرایطی یکسان برای معرفی کاندیدای احتمالی.
3- گردش بهتر اخبار و اطلاعات با هدف کمک به مردم برای انتخابی آگاهانه.

http://www.mazandshora.ir

علی 1391/12/14 ساعت 07:26 ب.ظ

تو رو خدا به این آقای حاجی روغنچی بگین روغن کمتر مصرف کنه برای سلامتیش ضرر داره ... حالا که ایشون فعالیت برای دهکده سلامتی میکنن یه کم هم به فکر خودشون باشن .

علی 1391/12/14 ساعت 02:38 ب.ظ

من این انتصاب بجا و شایسته را تبریک می گویم . تحصیلات ایشان لیسانس ضمن خدمت علوم تربیتی است که ارتباط مستقیمی با موزه و کاخ و گردشگری دارد چون ممکن است بعضی از بازدیدکنندگان کارهای بی تربیتی در محوطه ی کاخ موزه بکنند که ایشان اوشان را تربیت خواهند نمود . ضمناْ من شنیده ام ایشان به چند زبان مسلط هستند از جمله فارسی و گیلکی و ... پس به خوبی می توانمند با گردشگران با این زبانها ارتباط پیدا کنند . همچنین ایشان از مریدان مرد پرافتخار این سامان یعنی اسفندیار مشایی هستند که او سالها رییس میراث فرهنگی بود و سابقه خوبی در سد سیوند و میدان نقش جهان و سایر جاها دارد و تجربیات خود را در اختیار صالخ رضاخانی قرار می دهد . در آخر هم چون این کاخ مال سلسله پهلوی است و ایشان هم فامیلی شریفشان رضاخان ی است پس این کاخ پس از مدت ها اشغال یه جورایی به صاحبان اصلی خود برمی گردد .
در این عکس ایشان در کنار هتل قدیم رامسر ساخت رضاخان دیده می شود و حالا به ریاست کاخ سعدآباد رسید انشاءالله کنار سعدآباد عکس می اندازد و به ریاست کاخ سفید هم می رسد و اوبامای خائن را از آنجا بیرون می اندازد ...

شهروند کتالمی 1391/12/13 ساعت 09:00 ب.ظ

۱-متاسفیم
۲-۴ ماه بیشتر نیست که اونهم یک رزومه ای پر میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.