پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تحریک احساسات مردم در آستانه سه انتخابات به صلاح نیست

نائب رئیس شورای شهر کتالم و ساداتشهر افزود:این کار عجولانه در حالی که کشورمان در حال تحریم است و فشارهای اقتصادی به مردم وارد شده است و گرانی ها به مردم آسیب رسانده است به پسندیده نیست.

شعبانی گفت:متاسفانه تحریک احساسات مردم از طریق تخریب مزار و نبش قبر اموات در حالی که در آستانه سه انتخابات در این منطقه هستیم و نیازمند وحدت همه مردم هستیم به صلاح نیست.


اشاره:صبح امروز چهارشنبه شاهد اعتراض مردم ساداتشهر نسبت به کندن قسمتی از مزار مسجد آقا بسمل و پلاسید بودیم.

جزئیات این موضوع را از زبان مجید شعبانی نائب رئیس شورای شهر کتالم و  ساداتشهر جویا شدیم.

وی در گفتگویی اظهار داشت:حوالی ساعت 10 صبح از طریق تماس های مردم ساداتشهر متوجه شدیم که اداره اوقاف شهرستان رامسر بدون هیچ گونه هماهنگی مبادرت به تخریب قسمتی از قبور این قبرستان نمود که بعد از آن با استعلامی که انجام شد این عمل مورد تایید هیچ یک از علما و ریش سفیدان این منطقه نبود.

شعبانی گفت:همانطوری که می دانید ساداتشهر قدمتی حدود 600 الی 700 سال دارد و یک شهر توریستی مذهبی محسوب می شود که همه ساله از اقصا نقاط جهان برای زیارت به این مکان مقدس شرفیاب می شوند.

نائب رئیس شورای شهر کتالم و ساداتشهر افزود:این کار عجولانه در حالی که کشورمان در حال تحریم است و فشارهای اقتصادی به مردم وارد شده است و گرانی ها به مردم آسیب رسانده است به صلاح نیست.

شعبانی گفت:متاسفانه تحریک احساسات مردم از طریق تخریب مزار و نبش قبر اموات در حالی که در آستانه سه انتخابات در این منطقه هستیم و نیازمند وحدت همه مردم هستیم به صلاح نیست.

وی در خصوص احداث قبرستانی جدید جایگزین قبرستان مسجد آقا بسمل گفت:با همت شهردار و شورای شهر قطعه زمینی به مساحت چند هکتار در نظر گرفته شده است که در مرحله کارشناسی برای ایجاد آرامستانی جدید هستیم.

وی در پایان گفت:همه ما وامدار مردم هستیم و چرا مسئولی که خود وامدار مردم است و پشت میز نشسته است با احساسات مردم بازی می کند.

شایان ذکر است این فضا در اختیار رییس اداره اوقاف شهرستان رامسر نیز قرار دارد تا نسبت به انعکاس مطالب خود اقدام نماید.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شهروند کتالمی 1391/12/12 ساعت 07:18 ب.ظ

کاشکی آدمها ظاهر و باطنشان یکی بود و ..... آقای ستاره سربی

ستاره سربی 1391/12/10 ساعت 11:58 ب.ظ

این داریوش فریاد رامسر آنتش همیشه به سمت مقام معظم رهبریه.خدا حفظش کنه این فریاد ولایی رو. بعدش هم متخصص قیچی کردنه. اصلا کارش قیچی کردن و بریدنه. کلا من که مریضشم. رنج نامه اش هم مورد نمایش مبتذل خراط ها در سادات شهر دلمون کباب کرد. فقط داریوش فقط فریاد

داریوش فریاد رامسر 1391/12/10 ساعت 04:33 ب.ظ

با سلام من از دفتر رهبری استفتاء در مورد این واقعه درخواست کردم . منتظر بمانید تا جواب بیآید .

سپاس فریاد رامسر

اشنا 1391/12/10 ساعت 12:16 ب.ظ

اقای بهرامی عزیز فکر نمی کنید نوع اطلاع رسانی شما درست نیست اول شما بایستی خبرش را درج میکردید بعد نظرات را . منی که از چیزی خبر ندارم چطور باید از این خبر شما نتیجه گیری نماییم

با سلام
اشاره کردم در ابتدای خبر
مردم ساداتشهر نسبت به کندن قبر و مسطح سازی مزار اموات در مسجد آقا بسمل و پلاسید ساداتشر اعتراض کردند و در آنجا تجمع نمودند
آنها در این اعتراض خواستار این بودند که باید ابتدا قبرستان جایگزین آماده شود و بعد نسبت اقدامات بعدی برای این قبرستان انجام شود.
خواهر شهیدی می گفت که چرا باید این قبرستان را طوری تنظیم نمایند که افراد فقیر بدلیل پرداخت هزینه های گزافی که اصلا معلوم نیست در کجاها خرج خواهد شد نتوانند اموات خود را در این قبرستان دفن نمایند.
جوانی معترض بود که چرا قبر پدرم را بدون اجازه نبش کردند
هر چند عده ای دیگر نسبت به کشف زیر خاکی و... در این قبرستان مشکوک بودند ولی عضو شورای شهر با خبرنگاران حاضر بخصوص صدا و سیمای تبرستان مصاحبه ای انجام داد که به تمامی این شایعات خاتمه داده بود ولی نمی دانم چرا مسئولان ارشد شهرستان از پخش این مصاحبه در شبکه ملی جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است علی رغم فشارهای حاشیه ای برای عدم رسانه ای کردن این موضوع ، بنده به صلاح دیدم این مطلب را رسانه حاضر کار کنم.
باز هم در این فضا از رئیس اوقاف خواستاریم که نسبت به شفاف سازی موضوع با رسانه های در میان بگذارند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.