پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جلسه مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

فرماندار رامسر:بسیجیان غزه به تاسی از بسیجیان ایران در گردشان چفیه می اندازند

رستم زرودی فرماندار رامسر در جلسه مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج با اعلام این مطلب گفت:ترس استکبار جهانی از کشورمان به خاطر حضور گسترده بسیجیان است و اگر بسیج را از جامعه مان برداریم دشمن خوشحال خواهد شد.

امام جمعه رامسر گفت:مدیران ارشد شهرستان آدمهای دلسوزی هستند و اصحاب رسانه باید سعی کنند تا مسئولین به حاشیه نروند و در متن قصه باشند.

 

فرمانده سپاه رامسر گفت:حضرت علی (ع) اولین بسیجی اسلام است و ما هر چه داریم از ائمه اطهار است.

فرماندار رامسر:

بسیجیان غزه به تاسی از بسیجیان ایران در گردشان چفیه می اندازند

رستم زرودی فرماندار رامسر در جلسه مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج با اعلام این مطلب گفت:ترس استکبار جهانی از کشورمان به خاطر حضور گسترده بسیجیان است و اگر بسیج را از جامعه مان برداریم دشمن خوشحال خواهد شد.

زرودی گفت: امروز بسیج در زمینه های مختلف سازندگی ،خدمت رسانی و... حرفی برای گفتن دارد.

فرماندار رامسر اظهار داشت:رسالت اصحاب رسانه سنگین است و باید قلم ،نگاه و افکار بسیجی را در رسانه ها ببینیم.

سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر نیز در ادامه گفت:خبرنگاران باید با قلم خود مسئولان را تشویق به خدمت به مردم کنند.

وی گفت:مدیران ارشد شهرستان آدمهای دلسوزی هستند و اصحاب رسانه باید سعی کنند تا مسئولین به حاشیه نروند و در متن قصه باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه رسانه باید تشویق کند و از تخریب پرهیز کند اظهار داشت:خبرنگاران با بعضی از بگو مگوها مسئولین را به حاشیه نبرند.

صادق حمیدی فرمانده سپاه رامسر نیز در ادامه جلسه گفت:بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی گفت:بسیج هدیه ای از طرف امام خمینی به مردم ایران بوده است و امروزه بسیج یکی از بازوهای دفاعی کشور مان است.

حمیدی با اشاره به اینکه حدود 86 هزار شهید بسیجی در کشور داریم افزود:بسیج و بسیجی توانست دشواریهایی که دشمن برای ما ایجاد کرد را از بین ببرد.

فرمانده سپاه رامسر گفت:حضرت علی (ع) اولین بسیجی اسلام است و ما هر چه داریم از ائمه اطهار است.

وی در پایان اظهار داشت:اسلامی بودن ،مردمی بودن ،حضور همه گروههای سنی ،اخلاص ،ولایت پذیری و... از جمله ویژگی های بارز بسیجیان است.

شایان ذکر است که امسال 7 جلسه پشتیبانی برای بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان رامسر تشکیل شد و 60 برنامه جزء برنامه های این هفته است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بی ریخت 1391/08/29 ساعت 10:09 ب.ظ

از بی ریخت به خوش تیپ این علی هم عجب آب زیرکاهی است تو رو می فرسته جلو و بعد می آید هر چه حرف داره بر علیه مسئولین آگاه ( منظور فرماندارمحترم ما ) در یک کامنت به خورد خلق الله میده و ذهن مردم رااز بعضی مسئولینی که می خواهند بر آگاههای مردم بیفزایند منحرف می کند به نظرم طرف وابسته به استکبار داخلی جریان انحراف باشد گفته باشم یه تحقیق بکنی بد نیست ها .

مگه نشنیدی حاجیان یا همون نظر عمو فردوس خودمون اخیرا گفته: هیچ جریان انحرافی در کشور نداریم !

[ بدون نام ] 1391/08/27 ساعت 05:33 ب.ظ

بفرمایید به صرف سفر به مشهد!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی 1391/08/27 ساعت 09:22 ق.ظ

اولاْ که اولین بسیجی حضرت هابیل بود که در راه خدا بدست قابیل به شهادت رسید ...بسیج ریشه در خلقت دارد و چندین هزار سال سابقه هم دارد ... لطفاْ مسئولین بیشتر دقت کنند !
ثانیاْ چفیه اصلاْ یک نماد عربی و فلسطینی بوده و شما نباید آن را مصادره کنید و اشکالی هم ندارد که ما چفیه یا دستمال دیگری به گردن بیندازیم ولی هر کس باید به مال خودش بچسبه !
ثالثاْ امام جمعه راست می گوید و مسئولین را امثال همین پوزخندها و سایر ایادی سرسپرده استکبار جهانی به سرکردگی روسیه و چین و اذنابش مثل امریکای جهانخوار از متن به حاشیه پرتاب می کنند . اگر می گذاشتند اینها از حاشیه بیرون بیایند ما تاحالا از ژاپن و سایر کشورهای پیشرفته به سرکردگی ترکیه غارتگر جلوتر بودیم ! آهای پوزخند از این کارهای بی ادبی دست بردار و به آغوش من بازگرد ! اگر به آغوش من بازگردی چنان بلایی بر سرت می آورم و با یک فشار اساسی جانت را می گیرم تا مسئولین از دستت راحت شوند و در متن باقی بمانند !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.