پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بدون شرح!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
زهرا 1391/09/23 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام چرا پیاممو به نظرات اضافه نکردی؟؟؟ حداقل جواب ایمیل هامو میدادی! اصلا ایمیلاتو چک میکنییییییی؟؟؟

سلام 1391/08/25 ساعت 12:02 ق.ظ

مبارک باشد هرچه خیر باشد همان شود

یا شما تسلیم شدی
یا حاج آقا پشیمان شدند

یه راه حل دیگم داره:
پیوندتان مبارک.
.
.
.
.
.
.
یه راه چهارمم ممکنه وجود داشته باشه؟؟؟
اون چیه؟؟؟
همدیگه رو بزنین
های های های
هااااااااااااااااااا یه راه دیگم هس
همدیگه رو ببوسید
با تشکر
مدیریت پااااااااارک داوووود ززززززززززززززززززززززز

[ بدون نام ] 1391/08/22 ساعت 09:20 ب.ظ

این "بدون شرح "برام خیلی جالب بود
شرح را کی بازگو می کنی؟

ایرانی 1391/08/22 ساعت 06:26 ب.ظ

خائن بی شرم

[ بدون نام ] 1391/08/22 ساعت 04:27 ب.ظ

فکر کنم عکس فتوشاپه!!!!!!!!!!!!!!!!!! والا این آشیخ عمرا بیاد بغل دست شما قرار بگیردو عکس بگیرد!!!!!!!!!!!! خدا اخر عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند .............. آمین اش را بلند بگو ...........

دوست 1391/08/22 ساعت 05:33 ق.ظ

خودتو چند فروختی؟!

[ بدون نام ] 1391/08/21 ساعت 10:48 ب.ظ

اقای حلاجیان از پرچم پشت سرشون مشخصه که در سیستم اوقاف این نشست و دیدار پر معنا و مخوف صورت گرفته

[ بدون نام ] 1391/08/21 ساعت 10:44 ب.ظ

خداوکیلی در بین روحانیت رامسر قبادی خوشتیب ترینه
ولی نمیدونم چرا تو این عکس سرووضع خوبی نداره
بهرامی جون دو دلیل بیشتر نداره یا باهاش گلاویز شدی یا غافل گیرش کردی حالا خودت بگو کدومشه؟

مهتاب 1391/08/21 ساعت 07:43 ب.ظ

از شمس می نویسی و با ماه می پری / در مشت سیب سرخی و بر پشت خنجری ** من در کدام پرده فراخوانده می شوم / خود پرده می کشانی و خود پرده می دری ** تا راه می زنم که ببینم ، مخالفی / تا آه می کشم که بگویم ، مکدری ** تو ، لذت مکاشفه در باغ های مست / من قفل زنگ خورده ی جامانده بر دری ....

علی 1391/08/21 ساعت 07:15 ب.ظ

ببین چقدر افشاگری های من مؤثر واقع شده که رفتی پشت روحانیت سنگر گرفتی ! و داری از علما استفاده ابزاری می کنی !! این توطئه را هم با کمک بچه های محل برملا می کنم حالاحالاها باهات کار دارم ! تا به خط راستین ما برنگردی کماکان افشایت می کنم ...
درود برحاج آقا قبادی روحانی خوش تیپ شهر ما ...

مهدی حلاجیان 1391/08/21 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام

حالا چرا بدون شرح ؟!!!!

عکس روی پله های فرمانداریه ؟

حسین 1391/08/21 ساعت 04:42 ب.ظ

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههههههههههه
سلاااااااااااااااااام
ببخشید نتونستم جلوخندمو بگیرم
آقا تبریک میگم
بالاخره این دوتا باهن دیگه آشتی کردن
دم آقای عبدی جیز که با یه رپرتاژ همه چیزو ختم به خیر کرد
آقا من هم مثل علی جون این صحنه رو محکوم میکنم
مرگ بر منی
مرگ بر همونا
ولی خدایی محمدرضا تا فهمیدی قبادی رو دارن بر میدارن زود رفتی کنارش عکس گرفتی یه رپرتاژم زدیا
ای ناقلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.