پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

افکار عمومی خواهان ارائه عملکرد شوراهای اسلامی شهر هستند

افکار عمومی خواهان ارائه عملکرد شوراهای اسلامی شهر هستند

چیزی حدود 7 ماه تا انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر باقی نمانده است و در این میان شاهد فعالیت برخی از شخصیت ها و افراد جامعه برای تصاحب کرسی های شوراهای این دوره هستند و در این میان بر خلاف انتظار مشاهده می کنیم که برخی از اصحاب رسانه برای گرمی تنور خاموش که به اسم انتخابات در حال روشن شدن است در تلاشند.

معتقدیم که خبرنگاران و اصحاب رسانه عامل اصلی شکل گیری و جهت دهی افکار عمومی و تعیین مسیر برای اتفاقات پیش روی جامعه نقش بسزایی دارند ولی نباید از نظر دور ساخت که با غبار آلود کردن فضاهای موجود ،افرادی که در امور محوله در پست 4+2 سال شورای اسلامی کوتاهی کرده ،از این فرصت استفاده نموده و بر تب دار شدن این فضا می بیافزایند تا با مشغول کردن افکار عمومی و ساماندهی نادرست جو جامعه از صندلی داغ پاسخگویی فاصله گرفته و به راحتی دوران باقی مانده تا زمان انتخابات را سپری کرده و بدون دغدغه فکری و ترسی از پاسخگویی ، بدون آزمون نهایی و کسب نمره از مهلکه دور شوند.

به راستی با مطرح کردن افرادی در جامعه جهت رقابت بر سر صندلی های شورای شهر دوره چهارم بدون واکاوی و کنکاش ضعفها و قوت های شورای دوره سوم به دنبال چه هدفی هستیم؟

آیا بهتر نیست به جای مطرح کردن افرادی جدید،به دنبال این باشیم تا عملکرد 4+2 ساله شوراهای کنونی را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را برای مردم بیان کرده و از نقاط قوت عملکرد آنها تحلیلی برای مردم نگاشته و از نقاط ضعفشان برای انتخاب مجدد مردم را بیم دهیم؟

هر چند بنا نداشتم تا به این زودی وارد مقوله شوراهای شهر شهرستان رامسر شوم ولی با طرح تحلیل هایی در رسانه های مجازی شهرستان رامسر ناگزیر شدم تا از این پس بیشتر از واقعیت عملکرد شوراهای کنونی دو شهر رامسر و کتالم و ساداتشهر مردم را آگاه کرده تا دیگر پس از انتخاب مجدد ،شاهد درگیری هایی بین منتخبان و عدم پاسخگویی آنها نباشیم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1391/08/21 ساعت 01:49 ق.ظ

من نمیدانم وبلاگ تو چه استفاده ای دارد که این آقای پس از بهمن از آن بهره برده ؟ آخه چرا هندونه زیر بغل یارو می ذاری پس از چیز جان ؟ این پوزخند همین جوری جوگیر میشه حالا شما نمی خواد ازش بهره فراوان ببری عزیزم !!!
در ضمن تو (یعنی پوزخند ) به شورا چه دخلی داری که تهدید میکنی که اگه به موضوع وارد بشی ... مثلاً میخوای چیکار کنی هان ؟ بدم بچه های محل موتورتو پیاده کنن ؟ نکنه با انتخابات امریکا اینقدر ذوق زده شدی ؟ ولی بدان ما بودی نیستیم که به این بیدها بچرخیم !!!
وقت کردی به خطبه های این هفته نمازجمعه بخصوص تهران گوش جان بسپار تا بفهمی یک تن ماست چقدر پنیر میده ...
مرگ بر اوباما و مرگ بر میترا منی!
خوب شد این دومی انتخاب نشد ! چون اسمش یه جورایی مسلمین رو به شبهه میندازه هم میتراش خوبیت نداره و هم منیش خیلی بده !!!
درود بر احمدی نژاد ...

پس از بهمن 1391/08/20 ساعت 12:26 ق.ظ

از وبلاگتان بهره بردم - برایتان روزهای بهتر ارزومندم

شهروند 1391/08/18 ساعت 11:10 ب.ظ

خبری از برگزار شدن مسابقات جام ادارات در هفته دفاع مقدس ننوشتید؟

چرا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.